Slaap je alquote:Op donderdag 19 april 2007 04:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moviemaker....lekker makkelijk en zit extragratis gewoon in XP
Sylvia vertelde dat ze daar zoveel geschuurd heeft dat het open ligt. Vanmiddag is alles ingesmeerd met betadine.quote:Op donderdag 19 april 2007 04:41 schreef Disana het volgende:
Eginia heeft weer jeuk direct onder haar staart, en schuurt haar achterste.
Nee?quote:Op donderdag 19 april 2007 04:40 schreef Disana het volgende:
Maar dan kan het al te laat zijn. Heb je dat gezien, dat een week of wat geleden ineens een behoorlijk grote groep schreeuwende mensen over het terrein liep? Ergens in de avond, de bewaking sliep kennelijk. Ze kwamen tot vlak bij het huis, liepen nog wat rond, slenterden toen weer weg. Zag er best bedreigend uit.
'n keer Eemnes-jeugd in het zwembad, 'n keer naaktlopers in de paardenbak, laatst een groep ADO supporters die bij het zwembad gingen zitten ......quote:Op donderdag 19 april 2007 04:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee?
Dat mensen dat doen is trouwens al behoorlijk ziek.
Zou het maar wel doen. Ze is nou zo rustig, denk dat ik zo me bed ga opzoeken.quote:Op donderdag 19 april 2007 04:48 schreef Disana het volgende:
Ik krijg trek. Maar als ik naar de keuken ga voor thee en een boterham, begint het natuurlijk net...
Als we allebei doen wat we van zins zijn, kunnen de anderen genieten van de bevallingquote:Op donderdag 19 april 2007 04:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zou het maar wel doen. Ze is nou zo rustig, denk dat ik zo me bed ga opzoeken.
Aan mijn bed begin ik ook hard te denken. Volgens mij kan Ellen op tijd een kinderoppas voor morgen gaan regelen, ze zei dat ze dat nog niet had gedaan .......quote:Op donderdag 19 april 2007 04:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zou het maar wel doen. Ze is nou zo rustig, denk dat ik zo me bed ga opzoeken.
Inderdaad...quote:Op donderdag 19 april 2007 04:50 schreef Disana het volgende:
Als we allebei doen wat we van zins zijn, kunnen de anderen genieten van de bevalling![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 04:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nope, the ducky-protector predictor
quote:Op donderdag 19 april 2007 04:57 schreef Prospera het volgende:
Deze hoort hier [SC # 37] Met oeverloos geouwehoer en andere bagger
![]()
Goh.. dat dat mag! Huub mocht gisternacht zijn kamer niet uit om een sigaret te roken en zijn peuken buiten op te ruimen.quote:Op donderdag 19 april 2007 05:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bijna overal rustig, Nicolaas trekt z'n badjas aan en gaat naar boven.
Ja maar nu gaat het om Nicolaas...........quote:Op donderdag 19 april 2007 07:55 schreef Clank het volgende:
[..]
Goh.. dat dat mag! Huub mocht gisternacht zijn kamer niet uit om een sigaret te roken en zijn peuken buiten op te ruimen.
neu of het moet het laatste half uur zijn gebeurtquote:Op donderdag 19 april 2007 08:08 schreef Kinga het volgende:
Morgen, nog steeds geen veulen dus?
Toneelhaak voor dat mediageile paardquote:Op donderdag 19 april 2007 08:12 schreef kybe het volgende:
nee nog steeds geen veulen
Mogguhquote:Op donderdag 19 april 2007 08:32 schreef schatje het volgende:
Ze klopt het vuil van de kussens boven de bank af.
Sadistquote:Op donderdag 19 april 2007 08:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
Palma's Hermaatje is ziek.
Dat zij maar een lang en pijnlijk ziekbed moge hebben!![]()
En dat Herma's Palmaatje dit goede voorbeeld maar snel mag volgen!
Die grafstukken passen wel bij de graftak Palma, en het is toch Haar huis.quote:Op donderdag 19 april 2007 08:36 schreef schatje het volgende:
De vazen met tulpen waren veel leuker voor de tafel dan die grafstukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |