Blauwhobje kan je het nog opbrengen deze te sluiten?quote:Op donderdag 19 april 2007 04:13 schreef MissHobje het volgende:
Ik dacht al.. vergeten ze in te zoemen
Aan de buik te zien trage ademhaling, geen stoten.quote:Op donderdag 19 april 2007 04:18 schreef Veulen het volgende:
Ik zou d'r ademhaling nu wel is willen horen.
Ik hou het in de gaten, ik ben paardenliefhebber bij uitstekquote:Op donderdag 19 april 2007 04:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Of pc eend.. kan hem wel ff tippen ofzo ?
Astuquote:Op donderdag 19 april 2007 04:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Blauwhobje kan je het nog opbrengen deze te sluiten?
[COS # 1186] Wordt het een meisje of een jongetje?![]()
Wekker gezet?quote:Op donderdag 19 april 2007 04:19 schreef demins het volgende:
Net wakker geworden. Hoe gaat ie?
Op je bord zekerquote:Op donderdag 19 april 2007 04:19 schreef PC eend het volgende:
Ik hou het in de gaten, ik ben paardenliefhebber bij uitstek![]()
Hai gekke eendquote:Op donderdag 19 april 2007 04:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hou het in de gaten, ik ben paardenliefhebber bij uitstek![]()
Goedemorgenquote:Op donderdag 19 april 2007 04:19 schreef demins het volgende:
Het aanstaande moedertje ligt nu voor even en ze staat al een week in de felle schijnwerpers, wat ook niet gezond is voor een paard. Elk dier heeft zijn nachtrust nodigquote:Op donderdag 19 april 2007 04:19 schreef demins het volgende:
Ik heb nog 200 gig vrij, laat dat paard maar komenquote:Op donderdag 19 april 2007 04:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hai gekke eend![]()
Thanks![]()
Dus zelfs als we het missen.. dan missen we het niet?
OOOh arme jongen, stom dat ik je niet geloof he.quote:
* herinnert zich een veulenbiefstukjeaanvraag voor ontbijtquote:
Plenty more where that came fromquote:
Ow per dag kun je als ze niet werpt toch weer wissen, dus eigenlijk reken ik op jou hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 04:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb nog 200 gig vrij, laat dat paard maar komen![]()
Dont bet on it![]()
Zit me niet te demoniserenquote:Op donderdag 19 april 2007 04:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
* herinnert zich een veulenbiefstukjeaanvraag voor ontbijt![]()
Geen kalfsvleesquote:Op donderdag 19 april 2007 04:24 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom bestaat er wél lamsvlees en kalfsvlees?
Het lukt me wel om de filmpjes op te nemen, maar ik zoek een handige schaar om het te knippen voor upload naar YouTube als het te groot is. Kun je mij een PM sturen met 'de naam van een handige schaar' ?quote:Op donderdag 19 april 2007 04:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb nog 200 gig vrij, laat dat paard maar komen![]()
Ja goed idee...quote:Op donderdag 19 april 2007 04:26 schreef demins het volgende:
Gaan jullie maar rustig slapen, dat wordt niets meer vannacht. Typisch JdM!
Moviemaker....lekker makkelijk en zit extragratis gewoon in XPquote:Op donderdag 19 april 2007 04:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lukt me wel om de filmpjes op te nemen, maar ik zoek een handige schaar om het te knippen voor upload naar YouTube als het te groot is. Kun je mij een PM sturen met 'de naam van een handige schaar' ?
En toevallig krijgen we nu beneden net een stream op de voorzijde van het huis, waarnaast je de gigantisch sterke voetbalstadion schijnwerpers ziet staan.quote:Op donderdag 19 april 2007 04:29 schreef Veulen het volgende:
Elke keer als ik daar door die stal naar buiten kijk dan denk ik. Hee het word dag want het is licht. En dan trek ik hier het gordijn open: donker.
De lichtvervuiling daar is gewoon niet normaal.
Tx, ga ik ff uitzoekenquote:Op donderdag 19 april 2007 04:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Moviemaker....lekker makkelijk en zit extragratis gewoon in XP
Dat had ik dus gemistquote:Op donderdag 19 april 2007 04:30 schreef Disana het volgende:
En toevallig krijgen we nu beneden net een stream op de voorzijde van het huis, waarnaast je de gigantisch sterke voetbalstadion schijnwerpers ziet staan.
De aliens kunnen elk moment landen.quote:Op donderdag 19 april 2007 04:32 schreef MissHobje het volgende:
Mooibeetje spooky zelfs.
[afbeelding]
Misschien is het ook wel vanwege de beveiliging.quote:Op donderdag 19 april 2007 04:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat had ik dus gemistIk kan maar 3 schermen onder elkaar hebben (anders past fok er niet naast).
Niet normaal dit. Zoveel licht hebben ze toch ook weer niet nodig voor een paar opnames?
Thnx Missyquote:Op donderdag 19 april 2007 04:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Blauwhobje kan je het nog opbrengen deze te sluiten?
[COS # 1186] Wordt het een meisje of een jongetje?![]()
Maar dan kan het al te laat zijn. Heb je dat gezien, dat een week of wat geleden ineens een behoorlijk grote groep schreeuwende mensen over het terrein liep? Ergens in de avond, de bewaking sliep kennelijk. Ze kwamen tot vlak bij het huis, liepen nog wat rond, slenterden toen weer weg. Zag er best bedreigend uit.quote:Op donderdag 19 april 2007 04:37 schreef Veulen het volgende:
Ik dacht eerst dat die lampen gewoon van de golfbaan waren. Maar je ziet nu heel duidelijk dat ze gericht zijn op het huis.
Beveiliging, alsof je vroeg of laat niet ergens op een camera word opgepikt zeg.
De hoge masten verlichten ook de tuin en de paardenbak. Kijk maar eens bij Bolle via de deur naar de bak. Het hele terrein is zoveel verlicht dat bewoners in de tuin kunnen wandelen en nog steeds kan alles opgenomen worden.quote:Op donderdag 19 april 2007 04:37 schreef Veulen het volgende:
Ik dacht eerst dat die lampen gewoon van de golfbaan waren. Maar je ziet nu heel duidelijk dat ze gericht zijn op het huis.
Beveiliging, alsof je vroeg of laat niet ergens op een camera word opgepikt zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |