Een hyperventilatieaanval? Nee, ken ook geen paarden die dat doen.quote:Op donderdag 19 april 2007 03:33 schreef STAP01 het volgende:
Kan dat zijn omdat ze eventueel een soort hyperventilatieaanval kan krijgen?
Paarden slapen staande (normaal gesproken dan) het zijn nl. vluchtdieren.. dus dat is natuur technisch gezien veiliger om staande te slapen zodat ze snel weg kunnen rennen als er een dreiging is.quote:Op donderdag 19 april 2007 03:25 schreef nueffeniet het volgende:
seriouse vraag slapen paarden liggend?? en hoeveel uur hebben ze nodig? want dees slaapt niet toch?
Het is geen beest! Het is een paard en paarden zijn dieren! Sterker nog: Edele dieren! Shame on you!quote:Op donderdag 19 april 2007 03:38 schreef nueffeniet het volgende:
kep t idee dat t beest onrustig wordt
Beest is al een minuut of 10/15 meer onrustig.quote:Op donderdag 19 april 2007 03:38 schreef nueffeniet het volgende:
kep t idee dat t beest onrustig wordt
maar bij mensen heet dat hyperventilatie. Dan krijg je teveel lucht in je longen.quote:Op donderdag 19 april 2007 03:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een hyperventilatieaanval? Nee, ken ook geen paarden die dat doen.
Bolle heeft die band omdat ze luchtzuigt. Ze zoekt dus een punt waar ze haar zichzelf 'vacuum' daardoor komen er hormonen vrij. Ze voelt zich daardoor prettiger en minder verveeld. Drugs voor paarden.
Ze kunnen er uiteindelijk ziek (koliek) van worden. Dit omdat er bij het 'loskomen' lucht niet allemaal de longen meer in loopt.
ik kan ook niks goed meer zeggen>>>>>>nou niks inkoppen!!quote:Op donderdag 19 april 2007 03:41 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Het is geen beest! Het is een paard en paarden zijn dieren! Sterker nog: Edele dieren! Shame on you!
Nou, bij deze...tja, een inkoppertje idd! SHUT THE F*** UP!quote:Op donderdag 19 april 2007 03:42 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
ik kan ook niks goed meer zeggen>>>>>>nou niks inkoppen!!
Maar ze staat nog steeds te ronken tochquote:Op donderdag 19 april 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
Er gaan vaker vrij hevige samentrekkingen door haar buik.
weer zo vijandig ik heb die taal nog niet uitgekraamdquote:Op donderdag 19 april 2007 03:44 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nou, bij deze...tja, een inkoppertje idd! SHUT THE F*** UP!
Ja ja, en soms praat ze zelfsquote:Op donderdag 19 april 2007 03:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Maar ze staat nog steeds te ronken toch
Probeer eens te beginnen met een hoofdletter, en dan punten en komma's.quote:Op donderdag 19 april 2007 03:45 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
weer zo vijandig ik heb die taal nog niet uitgekraamd
wel een mooi beest trouwens
Jawel, maar dit krijgen ze alleen maar als ze zichzelf bv op de boxdeur vacuum zuigt. Niet zomaar, straks is ze aan het veulenen en heeft ze daar geen tijd voor. Daarna heeft ze een veulen om zich druk over te maken dus dan doen ze dat vaak ook niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 03:42 schreef STAP01 het volgende:
maar bij mensen heet dat hyperventilatie. Dan krijg je teveel lucht in je longen.
Oke O......,,,,,quote:Op donderdag 19 april 2007 03:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Probeer eens te beginnen met een hoofdletter, en dan punten en komma's.
![]()
Ik versta het niet. Soms heeft ze een mannenstem, dan weer een kuchende vrouwenstemquote:
"Jaap modus": Ik word er niet goed van! Kenkerlijers! Ik heb zoiets van...quote:Op donderdag 19 april 2007 03:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik versta het niet. Soms is het een mannenstem, dan weer een kuchende vrouwenstem![]()
Domme geluidsmensen.
Ga met je dronken grafkop naast je ongetwijfeld lelijke wijf liggen, COS-verziekende kutpauper.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 03:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga met je dronken grafkop naast je ongetwijfeld lelijke wijf liggen, COS-verziekende kutpauper.
Tevens: welterusten![]()
tjee en dat allemaal zonder foutenquote:Op donderdag 19 april 2007 03:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga met je dronken grafkop naast je ongetwijfeld lelijke wijf liggen, COS-verziekende kutpauper.
Tevens: welterusten![]()
En dan heeft ze het tegen... ons?quote:Op donderdag 19 april 2007 03:50 schreef STAP01 het volgende:
[..]
"Jaap modus": Ik word er niet goed van! Kenkerlijers! Ik heb zoiets van...
ONZIN!
SSSSSSSSSSSSSSSSSSST, nee!!! Tegen de BUREN!quote:
Dat doet ze vaak, zoveel weet ik na al deze nachten al wel van paardenquote:Op donderdag 19 april 2007 03:53 schreef MissHobje het volgende:
wat staat ze weer onrustig te wiebelen.. toch liggen.. of toch maar niet.
Ten opzichte van 3-4 dagen geleden is het nu heel rustig. Ellen (eigenaresse) had gezien dat de meeste onrust deze dagen van 03:00 tot 04:00 was. Ze rekende in dat uur ook op de bevalling. De kans dat er vannacht iets gebeurt neemt dus af.quote:Op donderdag 19 april 2007 03:53 schreef MissHobje het volgende:
Hey MissHopje Houdt u hier streng de wachtquote:Op donderdag 19 april 2007 03:53 schreef MissHobje het volgende:
Dat zie ik ook idd! Dat moet toch een teken zijn! Ze heeft nog een minuut en dan is het 4 uur!quote:Op donderdag 19 april 2007 03:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat doet ze vaak, zoveel weet ik na al deze nachten al wel van paardenWat ik spannender vind is dat ze af en toe zo met haar buik trekt.
Geschatte tijd is dat he. Beest kan geen klok kijken.quote:Op donderdag 19 april 2007 03:58 schreef STAP01 het volgende:
Dat zie ik ook idd! Dat moet toch een teken zijn! Ze heeft nog een minuut en dan is het 4 uur!
quote:Op donderdag 19 april 2007 03:41 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Het is geen beest! Het is een paard en paarden zijn dieren! Sterker nog: Edele dieren! Shame on you!
Hmm ik heb juist eerder het idee.. als ze gaat bevallen.. dat dat ergens tussen 5 en 7 zal zijn...quote:Op donderdag 19 april 2007 03:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ten opzichte van 3-4 dagen geleden is het nu heel rustig. Ellen (eigenaresse) had gezien dat de meeste onrust deze dagen van 03:00 tot 04:00 was. Ze rekende in dat uur ook op de bevalling. De kans dat er vannacht iets gebeurt neemt dus af.
Als de COS een beetje COS blijft (en geen topic om te zieken) dan zal ik wel caps plaatsen. Mits het niet te laat wordt.quote:Op donderdag 19 april 2007 04:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hmm ik heb juist eerder het idee.. als ze gaat bevallen.. dat dat ergens tussen 5 en 7 zal zijn...
Dat is eigenlijk het tijdstip dat ze bij ons op stal het vaakst bevallen
maar dat kan ookw eer aan een bepaald ritme liggen..
Nouja blijft spannend zo
Denk dat ik het toch mis![]()
Maar stel dat iemand het hier capt.. please maak er een filmpje van ook
Tussen 5 en 6 is ook mijn ervaring.quote:Op donderdag 19 april 2007 04:02 schreef MissHobje het volgende:
Hmm ik heb juist eerder het idee.. als ze gaat bevallen.. dat dat ergens tussen 5 en 7 zal zijn...
Nouja blijft spannend zo
Al slapende aan de babbel doet ie >?quote:Op donderdag 19 april 2007 04:06 schreef Disana het volgende:
Jaap praat over investeren. Dan donder je maar op, weet je wel. Ik heb zoiets van...
Ik help het je hopen maar er zijn nog een aantal idioten op dus....Jaap houd je smoelwerk!quote:Op donderdag 19 april 2007 04:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als de COS een beetje COS blijft (en geen topic om te zieken) dan zal ik wel caps plaatsen. Mits het niet te laat wordt.
We gaan al bijna een week samen op aan het begin van deze nachten, dus ik hoop dat je ook daaraan denkt. Niemand kan zo snel cappen als jij, geloof ik.quote:Op donderdag 19 april 2007 04:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als de COS een beetje COS blijft (en geen topic om te zieken) dan zal ik wel caps plaatsen. Mits het niet te laat wordt.
Tussen 5 en 7 zijn er bijna geen streamers, laat staan cappersquote:Op donderdag 19 april 2007 04:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nouja blijft spannend zo
Of pc eend.. kan hem wel ff tippen ofzo ?quote:Op donderdag 19 april 2007 04:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Tussen 5 en 7 zijn er bijna geen streamers, laat staan cappers
Hopelijk neemt HiDiHo zijn streams op.
Op m'n andere hosting account kan ik ongeveer 10-12 seconde sneller uploaden en plaatsen. Maar dat account kan ik niet op FOK! gebruiken.quote:Op donderdag 19 april 2007 04:07 schreef Disana het volgende:
[..]
We gaan al bijna een week samen op aan het begin van deze nachten, dus ik hoop dat je ook daaraan denkt. Niemand kan zo snel cappen als jij, geloof ik.
Toneelhaak! Samen met dat gedrocht het huis verlaten! Lopend.quote:Op donderdag 19 april 2007 04:11 schreef Disana het volgende:
Eginia staat al een fiks aantal minuten vrijwel helemaal stil.
Die kijkt geen streams, bovendien is hij spoorloos verdwenen na een melding in de SCquote:Op donderdag 19 april 2007 04:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Of pc eend.. kan hem wel ff tippen ofzo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |