Ik dacht dat het de bedoeling wasquote:
Ja, dat was voor mij ook het 'signaal'. Eerder had Ellen ook al gezien dat de banden slapper waren.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je ziet in iedergeval heel duidelijk de verslapte spieren.
Fijn dat je 'm verbeterd hoor, was ook wel echt nodig...quote:
dat is sil ik zeg nog 1 nachtvoorsiequote:Op donderdag 19 april 2007 02:51 schreef Veulen het volgende:
Tjezus dat gehoest daar is echt besmettelijk ofzo. Heb inmiddels wel 3 of 4 verschillende mensen zo horen hoesten.
Zodra we het opgeven?quote:Op donderdag 19 april 2007 02:52 schreef FuTilE het volgende:
Laaaaa-haaaaaaaaaaaame...
Wanneer komt die tosti er eindelijk uit?
Zal wel door de airco komen....quote:Op donderdag 19 april 2007 02:51 schreef Veulen het volgende:
Tjezus dat gehoest daar is echt besmettelijk ofzo. Heb inmiddels wel 3 of 4 verschillende mensen zo horen hoesten.
Pros had hem toch al klaar. En dat ding is gewoon stom. Pff...quote:Op donderdag 19 april 2007 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Fijn dat je 'm verbeterd hoor, was ook wel echt nodig...
Kutleandra.
Maarre, nu valt hij dus niet meer te quoten en hebben we er geen ene flikker aan.
sooooooooooo ...... there is offspring?quote:Op donderdag 19 april 2007 02:53 schreef nueffeniet het volgende:
ik denk als dat paard gaat schoonmaken en de afwas gaat doen dat ze dan gaat bevallen.... dat deed mn vrouw ook als een bezetene
Dan kun je nog een raampje open zetten, in een vliegtuig niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:53 schreef mootie het volgende:
Airco is behoorlijk klote ja...... ik hoest me ook suf in een auto met airco.
Ik hoop het. Dat voorkomt misschien dat de redactie er na de bevalling meteen weer een nieuw drachtig paard inpropt.quote:
Jij hebt heul geen vrouw. Patser.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:53 schreef nueffeniet het volgende:
ik denk als dat paard gaat schoonmaken en de afwas gaat doen dat ze dan gaat bevallen.... dat deed mn vrouw ook als een bezetene
ja das wel rot voor sil dat ze daar nu in zitquote:Op donderdag 19 april 2007 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dan kun je nog een raampje open zetten, in een vliegtuig niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |