Was ik maar blauwquote:Op donderdag 19 april 2007 02:28 schreef nueffeniet het volgende:
was dat vruchtwater of gewoon pis?
Banaan-vragen zijn not done.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Het schijnt niet te beseffen dat een ban ook achteraf aangevraagd kan worden.
Blij om te horen!quote:Op donderdag 19 april 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso zielig, arme Bolle een bloedneus.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik momenteel ook wat voor geven.quote:
Gebeld = SMS-bericht. Tot nu toe keek Ellen via de stream of het loos-alarm leek of niet. Maar 1 keer heeft ze Sylvia laten wakker maken om stand-by te zijn.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik was al ban dat het geen grap was![]()
Ik zie dat beest vaak liggen, betekend dat dan dat elke keer een of ander paardenmeisje uit haar bed gebeld wordt![]()
![]()
Hier mag je doorzeikenquote:Op donderdag 19 april 2007 02:28 schreef nueffeniet het volgende:
was dat vruchtwater of gewoon pis?
600 tellen je adem inhouden.quote:
Ja, stuur die mongool daarheen!quote:Op donderdag 19 april 2007 02:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hier mag je doorzeiken
[SC # 37] Met oeverloos geouwehoer en andere bagger
Je verknalt de COS en onze mod zal niet blij met je zijn als hij je posts moet verwijderen![]()
Toen Ellen vanavond kwam en met de bewoners in de stal stond om het kegelen te laten zien, zei ze dat ze het paard opvallend rustig vond.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:31 schreef pronkjewail het volgende:
Ik heb geen verstand van paarden, maar het feit dat Eginia nog steeds rustig staat te eten is toch een teken dat het waarschijnlijk vannacht niet gaat gebeuren? Op een trappelende buik na, vind ik het paard erg rustig.
Dat bewegen van die buik, kan dat ook van weeen komen? Of is het puur het veulentje? Iemand een idee?
Veulen staat binnen een kwartier en bij een bevalling in de wei lopen beiden daarna al meteen rodn. In dit geval, bij een bevalling vannacht, zullen beiden morgen ook al in de bak lopen.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:30 schreef mootie het volgende:
Wanneer is een moederpaard weer fit na een bevalling? Dat ze weer naar buiten gaat?
Leuk! En wanneer mag ze weer bereden worden?quote:Op donderdag 19 april 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Veulen staat binnen een kwartier en bij een bevalling in de wei lopen beiden daarna al meteen rodn. In dit geval, bij een bevalling vannacht, zullen beiden morgen ook al in de bak lopen.
Even ter aanvulling: het 'plat' leggen van het hoofd hoort ook hierbij.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gebeld = SMS-bericht. Tot nu toe keek Ellen via de stream of het loos-alarm leek of niet. Maar 1 keer heeft ze Sylvia laten wakker maken om stand-by te zijn.
Overigens, gewoon liggen (rechtop) is gewoon slapen, het gaat specifiek over op-de-zij gaan liggen. Dat doet een paard normaal nooit, als het te lang duurt zou het dodelijk kunnen zijn.
Ik vind het wel meevallen.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:31 schreef Prospera het volgende:
Hier mag je doorzeiken
[SC # 37] Met oeverloos geouwehoer en andere bagger
Je verknalt de COS en onze mod zal niet blij met je zijn als hij je posts moet verwijderen![]()
Kan de moeder trouwens ook gelijk weer bereden worden of moet daar nog mee gewacht worden? Wat mij logisch lijk btw.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Veulen staat binnen een kwartier en bij een bevalling in de wei lopen beiden daarna al meteen rodn. In dit geval, bij een bevalling vannacht, zullen beiden morgen ook al in de bak lopen.
Als je naar zijn posthistorie kijkt heb je weinig kans dat hij die weg weet te vindenquote:Op donderdag 19 april 2007 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, stuur die mongool daarheen!![]()
Kan hij niet lekker naar ONZ ofzo?
Ervaren merries laten vaak niet veel merken. Gaan liggen en 10 minuten later is alles achter de rug. Het bewegen is van het veulen. Weeen duren niet lang en het paard is dan veel onrustiger.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:31 schreef pronkjewail het volgende:
Ik heb geen verstand van paarden, maar het feit dat Eginia nog steeds rustig staat te eten is toch een teken dat het waarschijnlijk vannacht niet gaat gebeuren? Op een trappelende buik na, vind ik het paard erg rustig.
Dat bewegen van die buik, kan dat ook van weeen komen? Of is het puur het veulentje? Iemand een idee?
Daarom ben ik overdag niet op FOK, die shit willen we hier 's nachts nietquote:Op donderdag 19 april 2007 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen.
Zien jullie ook eens wat ik overdag doormaak om door al die troep bij te lezen.![]()
De kans dat dat weeen zijn is best groot. Ik zat er net al heel erg op te letten. Maar kan het niet zeker bepalen. Maar het kan.quote:Op donderdag 19 april 2007 02:31 schreef pronkjewail het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |