Is nog goedkoper ook!quote:Op donderdag 19 april 2007 18:39 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Bij Agorias mag je misschien wel anal
Zeker poolse sletjes zijnquote:Op donderdag 19 april 2007 20:58 schreef BonJovi het volgende:
Whahha was het lekker sucky sucky 5 dollah
lolquote:Op donderdag 19 april 2007 20:58 schreef LENUS het volgende:
TS doet wat vele fokkertjes hier graag zouden willen doen, maar niet durven en daardoor als maagd sterven.
Doh, van mijn sterretje mag je wel een rondje makenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:39 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Bij Agorias mag je misschien wel anal
Moet je eens in Slowakije gana kijkenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:05 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Zeker poolse sletjes zijnen goedkoop
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:37 schreef Dibble het volgende:
Ik zo wtf: you said it costet only 25..
Ik ben nu met 2 poolse sletjes op studiereis, en 1 wordt ervan verdacht geld bij te verdienen als straathoertjequote:Op donderdag 19 april 2007 21:05 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Zeker poolse sletjes zijnen goedkoop
Dat meisje doet dat waarschijnlijk om dr studie te kunnen betalen...niks mis mee dacht ik zo. Ondernemerschap zouden we moeten belonen, oftewel gewoon neuken en afrekenenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben nu met 2 poolse sletjes op studiereis, en 1 wordt ervan verdacht geld bij te verdienen als straathoertjeHelaas is het wel de minst knappe van de 2..
Maar dat een meisje op de universiteit dit toch doet (als het waar is..). En ik maar denken dat het alleen maar achterlijke waren die dat deden![]()
Beter dan buiten iemand te grazen nemen naar mijn meningquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:30 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Naar de hoeren gaan![]()
How low can you go
sexueel overdraagbare sexueel overdraagbare aandoening? Dat is dan dubbel erg of niet?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:40 schreef opgebaarde het volgende:
Dat ze een terminaal sexueel overdraagbare SOA moge hebben
Een hoer met meerdere soa's jeweetsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:54 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
sexueel overdraagbare sexueel overdraagbare aandoening? Dat is dan dubbel erg of niet?
goth, doe nou nie zo lijp johquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:09 schreef erwinbey het volgende:
Waarom betaal jij eigenlijk voor sex?
Ben je zo knullig, a-sociaal of lelijk?
Je kan beter je tijd besteden aan een gratis persoon
Het genot zal stukken beter zijn neem ik aan
Ik neuk geen hoeren dus kan het niet weten, ik hou van sex zonder verplichtingen ( dus ook nie betalen)
der is niet voor niks een handleiding how to misbruik a breezahhhhhquote:
jij denk dus dat vrouwen niets kostenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:42 schreef superworm het volgende:
50 euro valt wel mee, al kunnen succesvollere mensen elke dag gratis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |