quote:
Ikke jou niet begrijpquote:Op donderdag 19 april 2007 11:00 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
t is nog minder zei ik! en van bijna 7 jaar he!
Nog nietquote:
Ja maar ze hapt zo lekkerquote:Op donderdag 19 april 2007 11:24 schreef sleddie het volgende:
[..]
kappen met die onzin... zit dat meisje eens niet zo te plagen...![]()
Verkapte kees kankerkachel postquote:Op donderdag 19 april 2007 11:39 schreef TeenWolf het volgende:
maar hoe heb je haar nou gepakt, vanachter ?of ging ze opje zitten.
![]()
Eerst lag ze op haar rug dus pakte ik h'r vast bij de dijen en sleepte haar heuvel richting mn knalharde leuter..ik ramde dus rustig door totdat ze d'r genoeg van bleek te hebben.. kuthoer was ook al lichtgeirriteerd geraakt maar heb k schijt aan, des te leuker.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:39 schreef TeenWolf het volgende:
maar hoe heb je haar nou gepakt, vanachter ?of ging ze opje zitten.
![]()
30 euro pinnen? bij welke bank kan dat?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:37 schreef Dibble het volgende:
Ik dus vandaag dagje vrij, het leek ons een geschikte kans om een dagje ertussenuit te gaan dus pakken we de eerste de beste trein naar amsterdam om 10 uur sochtends.Na veel geslenter door de winkels en niks moois gevonden te hebben zaten we even bij de Mc.Ik had nog steeds niks uitgegeven en was inmiddels toch wel kankergeil geworden door al het moois om me heen( alhoewel het aantal vetzeugen ook aanzienlijk groot was). Dus ik zeg even tegen mn kameraden dat k maar een wijf ga platketsen voordat we teruggaan.
Wij dus op richting de Dam en al snel waren we bij de wallen.Na het bekijken van alle bitches achter de ramen zag ik een geschikte slachtoffertje.![]()
Beetje kleingeschapen bruin haar blauwe ogen maar toch een redelijk strak lichaam, na de goedkeuring van mijn vrienden klopte ik maar op de raam.Wat blijkt, het is buitenlands neukvlees die kk erg nederlands praat.
Ze verstond geen biet nederlands dus ik gebaar met me handen van hoeveel ze nou vraagt, zegt ze 25 in het engels,ik dus oke.. that includes fuck and blow?zegt ze ja.Naja terwijl we daar bezig waren zegt mn vriend dat hij zijn tas kwijt is geraakt dus wij meteen terug alle winkels doorzoeken,intussen zeg ik tegen dat wijf dat ik binnen 20 min terug ben waarmee ze dan ook akkoord gaat.Eenmaal terug zit er een ander gast binnen, netjes in zakenpak met een koffer enz
.. ze bleven gvd 15 min lang praten dus ik hele tijd maar buiten wachten eenmaal klaar gaat die gast naar buiten en kan ik me weer tot het hoertje wenden.Kom ik binnen, doet ze de deur dicht,gordijntjes ook enz .. k haal het geld uit me tuk en smijt het op het nachtkastje.. ze teld het en wordt opeens kk gek
No this is absolutely not enough .. I want fifty euros zegt ze.Ik zo wtf: you said it costet only 25.. zegt ze , no I meant 25 minutes.. ik zeg dus zo geirriteerd, ok than don't blow only fuck.
Maar zit ze nog steeds te mekkeren over die 50 euro.Ik dus naar de bank om de hoek gaan en ff 30 euro bijpinnen gvd.
Waarom kan ze dat niet gewoon eerder zeggen die kk slet.Naja achteraf toch wel hard geneukt om mijn woede kwijt te raken en geen woord gezegt.
Klacht: Hoeren die maar geen goede prijsafspraken kunnen makenen maar wat vaag lullen
Voor de modjes: is echt gebeurd dus geen lemming/kloon/verkapt
INGquote:Op donderdag 19 april 2007 11:57 schreef Trance_X het volgende:
[..]
30 euro pinnen? bij welke bank kan dat?
met onze bekkens keihard tekeer en zo zijn we ben jij tot een hoogtepuntje gekomen.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:56 schreef Dibble het volgende:
[..]
met onze bekkens keihard tekeer en zo zijn we tot een hoogtepuntje gekomen.![]()
Precies 30 euro pinnen kan niet bij de rabobank hoor, tenminste het is mij nog nooit gelukt.quote:
Zij was een boekje aan het lezen.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:59 schreef zure_apple het volgende:
[..]
met onze bekkens keihard tekeer en zo zijn we ben jij tot een hoogtepuntje gekomen.![]()
Hier bij de rabobank kan ik zelfs 4 euro pinnenquote:Op donderdag 19 april 2007 12:01 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Precies 30 euro pinnen kan niet bij de rabobank hoor, tenminste het is mij nog nooit gelukt.
Bij elkequote:Op donderdag 19 april 2007 11:57 schreef Trance_X het volgende:
[..]
30 euro pinnen? bij welke bank kan dat?
Bij de balie zeker, maar niet bij een geldautomaat.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:03 schreef ANWB het volgende:
[..]
Hier bij de rabobank kan ik zelfs 4 euro pinnen![]()
Een terminaal sexueel overdraagbare seksueel overdraagbare aandoening?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:40 schreef opgebaarde het volgende:
Vaginale prostituee ja, heel je romantische ontmaagding naar de kankert
Zeker niet eens kaarsjes of wel?![]()
Dat ze een terminaal sexueel overdraagbare SOA moge hebben
Zeker welquote:Op donderdag 19 april 2007 12:05 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Bij de balie zeker, maar niet bij een geldautomaat.
Bij sommigen wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 12:05 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Bij de balie zeker, maar niet bij een geldautomaat.
aha!quote:Op donderdag 19 april 2007 11:56 schreef Dibble het volgende:
[..]
Eerst lag ze op haar rug dus pakte ik h'r vast bij de dijen en sleepte haar heuvel richting mn knalharde leuter..ik ramde dus rustig door totdat ze d'r genoeg van bleek te hebben.. kuthoer was ook al lichtgeirriteerd geraakt maar heb k schijt aan, des te leuker.![]()
Dus daarna ging ze op haar knien en plugde mijn genotspaal vanachter in haar neukspleet.Na 5 min zo te hebben gedaan voelde ik nog steeds niks gvd het leek ook nog alsof ik een dooie mus aan het palen was jezus echt saaiste seks ooit.. naja als het mij niet lukt moet zij het maar opknappen dacht ik ( ik had immers 50 pleuro neergeteld voor die 25 min dus dan is het logisch dat je elke minuut ten volste wilt benutten.
![]()
Dus zei ik tegen de slet; now you zit on my dick.. eerst snapte ze het half maar na wat gebarentaal uitgeoefend te hebben kreeg ze het door.![]()
Dus dat mijn op mijn paal zitten ondertussen wroet ik een beetje door haar tieten heen. Toen werd het wel beter iig, ik kon gewoon rustig liggen en zij kon haar ding doen zonder gestoord te worden... toen k op ontploffen stond gingen we met onze bekkens keihard tekeer en zo zijn we tot een hoogtepuntje gekomen.![]()
Ik heb zelf niet betaald, ik ben wel versierd door een vrouw van rond de 28 en ik was toen 19. En haar vriend was er bij een Nederlandse man van 55quote:Op donderdag 19 april 2007 09:16 schreef Ticker het volgende:
[..]
Als je daar betaald doe je iets fout!
Zo zullen we ongetwijfeld ook wel over jou gedacht hebben met je staartjequote:Op donderdag 19 april 2007 14:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet betaald, ik ben wel versierd door een vrouw van rond de 28 en ik was toen 19. En haar vriend was er bij een Nederlandse man van 55![]()
Ik had toen kort haarquote:Op donderdag 19 april 2007 14:38 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Zo zullen we ongetwijfeld ook wel over jou gedacht hebben met je staartje
retardquote:Op donderdag 19 april 2007 12:01 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Precies 30 euro pinnen kan niet bij de rabobank hoor, tenminste het is mij nog nooit gelukt.
Misschien waren de kokhalzingen dan nog wel ergerquote:
Maar ik denk vooral dat de vrouwtje intresse in me had want toen haar vriendje er niet was kwam ze bij mij en foto's maken enzoquote:Op donderdag 19 april 2007 14:56 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Misschien waren de kokhalzingen dan nog wel erger
Zodat ze, als haar vriend weer terug was, eens goed kon lachenquote:Op donderdag 19 april 2007 14:58 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Maar ik denk vooral dat de vrouwtje intresse in me had want toen haar vriendje er niet was kwam ze bij mij en foto's maken enzo![]()
Mag je denkenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:16 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Zodat ze, als haar vriend weer terug was, eens goed kon lachen
eerste wat ik te horen kreeg was; no anal!quote:Op donderdag 19 april 2007 18:11 schreef Agorias het volgende:
Je hebt haar toch wel anaal vernederd mag ik hopen?
Bij Agorias mag je misschien wel analquote:Op donderdag 19 april 2007 18:38 schreef Dibble het volgende:
[..]
eerste wat ik te horen kreeg was; no anal!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |