Ik denk dat de wedstrijd in het middag word gespeeld dus 6 uur zeker afgelopen 8 uur in Amsterdam ofzoquote:Op donderdag 19 april 2007 15:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik woon in Kerkrade laatste intercity vanuit Amsterdam centraal vertrekt rond 22:30
18.00 uur begint de wedstrijd.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:59 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik denk dat de wedstrijd in het middag word gespeeld dus 6 uur zeker afgelopen 8 uur in Amsterdam ofzo
Ik was verward met iets andersquote:Op donderdag 19 april 2007 16:00 schreef kevin6188 het volgende:
Volgens mij begint het feest juist al een aantal jaar om 18:00 uur.
typisch een gevalletje "teletekst-supporter met progressie".quote:Op donderdag 19 april 2007 16:04 schreef denthemen het volgende:
BonJovi, heb je helemaal geen kaart dan of zo? Kom je nooit? Zo nee, waarom nu dan wel?
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:11 schreef PLAE@ het volgende:
Als ie in het echt net zo vervelend is als hier, mag het daar wel bij blijven van mij.
Waarschijnlijk met één of ander Surinaams festival of de Johan Cruijff-schaal.quote:
Als je wilt kom je gewoon op de onderste ring hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 10:21 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Acht treinen, verder bussen. Als je in trein zit, kom je in onderste ring terecht en als je bus hebt, in bovenste.
Is ook zo, als je wilt, is bijna alles mogelijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:34 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Als je wilt kom je gewoon op de onderste ring hoor.
Hekje is zo openquote:Op donderdag 19 april 2007 16:35 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Is ook zo, als je wilt, is bijna alles mogelijk.
Stond bij elke ingang één dude die effe controleerde of je wel een eerste ring kaartje had of niet. Dus met een beetje handigheid sta je inderdaad gewoon op de eerste ring.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:34 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Als je wilt kom je gewoon op de onderste ring hoor.
Jij ziet liever az, dat is het. Gast, koop een seizoenkaart van az en blijf lekker weg uit de Arena.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:15 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Jij ziet liever een "inmaak" potje tegen NAC![]()
Ik zie liever een aantrekkelijke wedstrijd met de ene aanvalsgolf na de ander. Ajax-AZ AZ-Ajax, altijd spectakel![]()
Ajax-AZ in de Kuip is voor mij al een prijs ansich![]()
Die ME kreeg op een gegeven moment complete toiletpotten naar hun kopquote:Op donderdag 19 april 2007 16:53 schreef PLAE@ het volgende:
Het was wel gezellig in dat omloopje daar beneden vorig jaar. En ik stond te pissen naast een aangenaam (maar wat rokerig) kampvuurtje op de wc's. Dat was allemaal prima te doen
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omdat ik een grafhekel heb aan al die azhomo's.
Dat is Roger alquote:Op donderdag 19 april 2007 17:15 schreef Urquhart het volgende:
Perez is de beste voetballer in de selectie, en die wordt gewoon kapot gemaakt door hem op de bank te houden en hem maar liefst 20 minuten te laten warmlopen voor een invalbeurt. Perez moet in de basis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |