zou die auto echt van Palma zijn??quote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef FSR het volgende:
Palma rijd wel in een heeeeel duur autotje...
Nu snap ik dat ze daar neit weg wil !!!
De nieuwe bediening in Yab Yum.. uh, de GK.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef Peter6000 het volgende:
Eerst eens ff zoeken wat de functie van die 2 nieuwe mensen is.
precies, die rijdt echt wel in één of ander kuttenschuddertjequote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat autotje van haar is![]()
Nee? Alsjeblieft..dit is niet waar he?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook zo'n licht...![]()
Jorinde: Je bent hier een echte VIF hè...
Fotograaf: Huh? VIF??
Jorinde: ja... Very Important Photographer
Zou me niet verbazen als Huub helemaal niet op die bimbo valt.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef rooie3 het volgende:
Jammer dit.
Dacht dat we dat geseks en dat verliefde gedoe hadden gehad.
Nu krijgen we weer een gekke Huub die achter dat wijf aan rent.
Word nu eens tijd voor het spel spelen.
Een soort erg informele butlers dus.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:44 schreef Judah het volgende:
[..]
De nieuwe bediening in Yab Yum.. uh, de GK.
Ik ook!! Ze zijn boeiend genoeg, gooi er regelmatig leuke gasten in en ik ben blij. Maar nu gaan ze zich anders gedragen door deze idioterie... of de butlers gaan zich met het spel bemoeien. Ik krijg een huisvredebreuk-gevoel.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:41 schreef Kinga het volgende:
Waarom gaan ze niet terug naar de basis, alleen het spel met miljonairs... al die verhaallijnen over en met het personeel ben ik ZO kotsbeu!!
Achter het hek weer inleveren en overstappen in haar Opeltje..quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
precies, die rijdt echt wel in één of ander kuttenschuddertje
quote:
Hij zit alweer wijs te zuipen en zijn bekende praatjes te verkopen.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als Huub helemaal niet op die bimbo valt.![]()
Misschien moet hij het wel spelen van de scripteasers...![]()
iets zegt mij dat de tokkies ook een baan krijgen in DGK...quote:Op woensdag 18 april 2007 21:45 schreef the_undertaker het volgende:
Iets zegt me dat het vanavond uit de hand gaat lopen...
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:46 schreef Gigageil het volgende:
Als Eric iets vraagt, heeft het meteen iets ranzigs......![]()
ja dat worden de nieuwe buren, die bellen morgen aan en komen gezellig een bakkie doenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:48 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
iets zegt mij dat de tokkies ook een baan krijgen in DGK...
Staat haar wel leuk.. Smaken verschillenquote:
ik heb nog hoop!!! en zit met gekruiste vingers achter de streamsquote:Op woensdag 18 april 2007 21:46 schreef farceman het volgende:
Hoopte en dacht ik net dat Amanda naar Huub zou toetrekken krijg je deze twee stoorzenders er weer bij...
Goed het is Amanda, maar dat buikje is dan wel weer heel erg lekkerquote:Op woensdag 18 april 2007 21:44 schreef Copycat het volgende:
Amanda gaat in een gouden bikini de concurrentiestrijd aan? Compleet met een klein doch duidelijk zichtbaar hangbuikje?
precies, maar ik hoop dat hij Amandel paktquote:Op woensdag 18 april 2007 21:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij zit alweer wijs te zuipen en zijn bekende praatjes te verkopen.
Dus die loopt er straks weer als een hondje achteraan.
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:50 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik was nog aan het F5-en op pagina 2.![]()
Joh, ik wou dat ik zoveel humor had... maar dat was het eerste wat ik van haar zag en ik was er gelijk klaar mee... was volgens mij voor een of ander programma bij Monaco of iets anders wat in Zuid-Frankrijk plaatsvond want het gesprek was op een boot of aan de waterkant.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee? Alsjeblieft..dit is niet waar he?![]()
Nul uitstraling.quote:
Gadver er is niemand die dat wil wetenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:50 schreef Marelle het volgende:
[..]
precies, maar ik hoop dat hij Amandel pakt![]()
![]()
Nein, als hij haar "banged"quote:Op woensdag 18 april 2007 21:51 schreef noekje het volgende:
Natasia geeft Huub 50 cp als hij haar paalt.
Misschien omdat jij kijktquote:Op woensdag 18 april 2007 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom zit Jaap zijn tepels te strelen net als ik kijk?
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:37 schreef noekje het volgende:
Ze doet me denken aan Jorinde Moll.
Ben jij soms een van die 50+ ers die alleen nog van jonge meiden opgewonden kunnen raken?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goed het is Amanda, maar dat buikje is dan wel weer heel erg lekker
Jezus, wat zijn jullie mannen toch jaloers.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik hoef niet te zien hoe dat wandelende stuk grafplastic zich omkleed hoor...
Grafmagere wijven zijn lelijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Ben jij soms een van die 50+ ers die alleen nog van jonge meiden opgewonden kunnen raken?![]()
Maar niet nieuw..quote:Op woensdag 18 april 2007 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Natasia is echt zo biseksueel als de pest![]()
Wel leuk
Een goede van Jaap. Ik waardeer 'm toch meer.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
Een leuk grapje van Jaap, hij slaapt 'met zijn buik", en daarom niet met een medebewoner
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Jezus, wat zijn jullie mannen toch jaloers.![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:53 schreef Copycat het volgende:
Gaat Maid Melissa nu samen met haar werkgevers in bad/jacuzzi?
Inderdaad. Hoe zit het met Jaap-gaat-los-plan en het Jaap-moet-weg-plan?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef rooie3 het volgende:
Jammer dit.
Dacht dat we dat geseks en dat verliefde gedoe hadden gehad.
Nu krijgen we weer een gekke Huub die achter dat wijf aan rent.
Word nu eens tijd voor het spel spelen.
Wie Amanda.......quote:Op woensdag 18 april 2007 21:54 schreef Liess het volgende:
Echt alles aan dat wijf is gewoon nep
Ja, weet ik veel. Als er hier een nare opmerking wordt gemaakt over een andere vrouw dan zijn wij wijven áltijd jaloers.quote:
Dat haal jij uit die opmerking die ik plaatste over het buikje van Amanda? Klasse conclusie joh. Moet je vaker doen.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Ben jij soms een van die 50+ ers die alleen nog van jonge meiden opgewonden kunnen raken?![]()
Scan, je valt door de mand. Als het maar blond met siliconen is ben jij al tevreden.quote:
Ga jij dan nooit samen met je dienstmeid in bad?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Ik uhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Die blonde mevrouw is toch een butler.
Wat boeit het nou dat hij dat vraagtquote:Op woensdag 18 april 2007 21:57 schreef Sporti het volgende:
Ranzige Eric wil de de cupmaat weten van Melissa
Ja, sommige fokkers zijn enorm goed in conclusies trekkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |