De voorhuidjes van de hondjes hebben een schoonmaakbeurt nodigquote:Op woensdag 18 april 2007 21:36 schreef Taurus het volgende:
Ik mis iets geloof ik. Waarom is Palma er?![]()
Twee butlers voorstellen.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:36 schreef Taurus het volgende:
Ik mis iets geloof ik. Waarom is Palma er?![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gordon: You have to bake the fucking potatoes Amanda..
Amanda: Huh? You want toe fuck in de beek?? Wie doont hef euh beek here, wie hef a vijver.
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
De voorhuidjes van de hondjes hebben een schoonmaakbeurt nodig![]()
Nope; haar tieten zijn nep maar de lippen niet. Zegt ze.quote:
Volgens Eric bestond toen de hele bediening uit homo's.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
La fête blanche was hij er ook, in de bediening.
Hmm, nee, dat is het ook niet. Ik heb het idee dat ik die gozer vaker heb gezien, maar waar. . .?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
La fête blanche was hij er ook, in de bediening.
Oh. Aha. Maar dan nog vind ik het niet leuk dat er weer twee inmengers en bemoeials worden toegevoegd.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Volgens Eric bestond toen de hele bediening uit homo's.
Palma, laat je stembanden verwijderen ipv je poliepenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Palma, praat minder met die grafstem van je.
de nieuwe butlerquote:Op woensdag 18 april 2007 21:39 schreef Liess het volgende:
Wies die nieuwe Kelly
De mijne is een vrouwtjequote:Op woensdag 18 april 2007 21:39 schreef beequeen het volgende:
Ik ga even mijn hondje uitlaten, kijken hoe het met zijn voorhuidje is. Later![]()
Anders lees je even.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:39 schreef Liess het volgende:
Wies die nieuwe Kelly
Paardenbekquote:Op woensdag 18 april 2007 21:39 schreef Charmian het volgende:
Wat heeft die griet een lelijk profiel.
Ow.. ik dacht hem te herkennen. Maar whatever, ik vind het een lelijke slomerik.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Volgens Eric bestond toen de hele bediening uit homo's.
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gordon: You have to bake the fucking potatoes Amanda..
Amanda: Huh? You want toe fuck in de beek?? Wie doont hef euh beek here, wie hef a vijver.
ik dacht het net, wie weet maken ze een fout in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Palma, laat je stembanden verwijderen ipv je poliepen![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:41 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik heb gelezen, op deze manier vraag ik stiekem jouw aandacht.
Past goed bij het nieuwe imago van DGK.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:40 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kan er niks gedaan worden aan het haar van Syl? Ziet er toch niet uit!
Ik denk niet dat dat autotje van haar isquote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef FSR het volgende:
Palma rijd wel in een heeeeel duur autotje...
Nu snap ik dat ze daar neit weg wil !!!
Ook zo'n licht...quote:Op woensdag 18 april 2007 21:37 schreef noekje het volgende:
Ze doet me denken aan Jorinde Moll.
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:43 schreef Marelle het volgende:
staat Amanda nu al in dat gouden ding??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |