Nou je het zegt!quote:Op woensdag 18 april 2007 21:21 schreef Soury het volgende:
Is dat die dame die eerst uit de auto kwam en toen Jaap (als bewoner)?![]()
UITTREKKEN,quote:Op woensdag 18 april 2007 21:20 schreef blomst het volgende:
Als ik Mellisa was dan zou ik toch wat betere werkkleding aantrekken.
paradise hotel; dat was echt een bitch, geweldig!quote:Op woensdag 18 april 2007 21:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Melissa kan wel voor vuurwerk zorgen. In Paradise Island wist ze de mannenmensen goed te manipuleren.
Amen.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:22 schreef Polonium-120 het volgende:
langzamerhand zit ik ook aan mijn tax... redactie mag dat transexuele gezwel hermafrodiet astublieft uit deze rls geschrapt worden... bijvoorbaat dank... een bezorgde kijker...
Heb ik het verkeerd begrepen? Ik dacht dat ze donderdag- en vrijdagavond kwamen butleren.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:19 schreef beequeen het volgende:
Ze hebben dus 4 dagen per week een extra bewoner van 20.00uur tot 24.00 uur.
Drankjes inschenken kunnen ze namelijk zelf ook, opruimen doen ze dus niet. Wat een kutzooi![]()
![]()
![]()
donderdag,vrijdag zaterdag en zondag; ieder 2 dagenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik het verkeerd begrepen? Ik dacht dat ze donderdag- en vrijdagavond kwamen butleren.
Ik ben anti Lieke maar Lieke is 1000x mooier dan deze meid.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:19 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Lieke is Voltooid Verleden Tijd ......wen er maar vast aan.....en ze was ook lelijk....![]()
Het wordt steeds platter en ordinairderquote:Op woensdag 18 april 2007 21:24 schreef farceman het volgende:
Die Melissa is echt een hele ordinaire, kan me haar nog herinneren uit Paradise Hotel en daar was ze echt van een heel ordinair niveau, erg plat.
palma zal zo trouwens haar afscheid aankondigen, Huub gaf Maandag al aan dat hij achter had gehoord dat hiij woensdag de strijd zou winnen
De ene donderdag en zaterdag, de ander vrijdag en zondag. Ik weet niet meer precies wie, wie, welke dag.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik het verkeerd begrepen? Ik dacht dat ze donderdag- en vrijdagavond kwamen butleren.
na de afgelopen dagen dacht ik dat niet meer mogelijk wasquote:Op woensdag 18 april 2007 21:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Het wordt steeds platter en ordinairder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was bij melissa niet te zien in de playboy hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 21:25 schreef Sonique het volgende:
Aangezien ze van Palma afkomen, en Palma homomoeder is enzo, zou het me niks verbazen dat die gozer homo is en melissa een goedgelukte omgebouwde vent...
Helemaal omdat ik trwijfel over die twee, en bovendien licht de nadruk net even te veel op het uiterlijk en sex zeker nadat palma hem met Amanda mee stuurt, en haar met huub...
Er zit iig iets achter...
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:24 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik ben anti Lieke maar Lieke is 1000x mooier dan deze meid.
Daar is ze gevoelig voor.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:26 schreef Kinga het volgende:
Ach god, hij heeft een cadeautje voor Amanda![]()
Die jongen zei tegen Amanda dat hij hetero was, alhoewel het er niet helemaal soepel uitkwam. Wie weetquote:Op woensdag 18 april 2007 21:25 schreef Sonique het volgende:
Aangezien ze van Palma afkomen, en Palma homomoeder is enzo, zou het me niks verbazen dat die gozer homo is en melissa een goedgelukte omgebouwde vent...
Helemaal omdat ik trwijfel over die twee, en bovendien licht de nadruk net even te veel op het uiterlijk en sex zeker nadat palma hem met Amanda mee stuurt, en haar met huub...
Er zit iig iets achter...
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:26 schreef noekje het volgende:
De butler heeft een cadeautje voor Amanda.
Oke, ik heb mijn foutieve update even aangepast. Beequeen, ook bedankt.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:24 schreef 2live het volgende:
[..]
donderdag,vrijdag zaterdag en zondag; ieder 2 dagen
De vuige kinderlokkert!quote:Op woensdag 18 april 2007 21:27 schreef Marrije het volgende:
Is Mitch Amanda nou aan het versieren of wat?
'Ik heb een cadeautje voor je in de auto'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |