Kansloos. Dan moet t echt de nek omgedraaid worden.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
op t moment dat ze zeker weten dat t doodbloed
En ons geen kans geven ceremonieel van c_c en kras&p afscheid te nemenquote:
Baggertopics openen kan altijd.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:32 schreef webspider het volgende:
[..]
En ons geen kans geven ceremonieel van c_c en kras&p afscheid te nemen
Neuh, krijg ik weer gezeikquote:Op woensdag 18 april 2007 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
be my guest, hebben we dat ook gehad.
De kans dat gebeurd is minder groot dan de kans dat Plato en petitlapin(2) die elkaar gelijk gevenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:31 schreef webspider het volgende:
[..]
Kansloos. Dan moet t echt de nek omgedraaid worden.
Nah Pheno, dat word de volgende sc dan maar meteen in gc openenquote:
Tss, doe dat maar op hclquote:Op woensdag 18 april 2007 21:33 schreef nixxx het volgende:
mwahahahhaa sterf nihlathak
Is goed. Hoe gaan we het noemen?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nah Pheno, dat word de volgende sc dan maar meteen in gc openen
SinCles?quote:
fransquote:Op woensdag 18 april 2007 21:35 schreef Thisbe het volgende:
Stoppen ze er mee?
Et pour moi, le jour sera comme la nuit![]()
we hebben geen draagvlak meer. Nooit gehad eigenlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 21:35 schreef Thisbe het volgende:
Stoppen ze er mee?
Et pour moi, le jour sera comme la nuit![]()
LinkerSCquote:Op woensdag 18 april 2007 21:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Neeeeee....
LINKERSLOWCHAT.
of
Heatwave's kliek.
Och, het was sarcasme. Het kan me weinig schelen eigenlijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:37 schreef Pheno het volgende:
we hebben geen draagvlak meer. Nooit gehad eigenlijk
Nog steeds geschokt door de gebeurtenissen?
Heb ik wat te vertellen dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:40 schreef Anthraxx het volgende:
LinkerSC it is.
Ben ik nu in de war of had je iets met een verkeersongeluk?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:40 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Och, het was sarcasme. Het kan me weinig schelen eigenlijk.
Welke gebeurtenissen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |