Linkje? Of ging de postduif via PM?quote:
Ik denk zelf dat het in de bekende doofpot gestopt gaat worden.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:43 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik vond het idee achter het medicatietopic wel goed. Als je dergelijke medicijnen gebruikt zit je niet op commentaar van n00bs te wachten natuurlijk. Ik snapte ook niet helemaal waarom het zo'n probleem was dat het daar wat persoonlijker werd.
Ik weet het ook niet meer, ik hoop dat er binnen afzienbare tijd toch iets voor jullie komt.
Herhaling van zettenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, van R&P naar GC, van GC naar GC SC, van GC SC naar US SC. En dan toch weer een R&P SC. En nu weer naar GC. Ik zie een trend....
Spot er maar weer mee.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:46 schreef Godlike02 het volgende:
Oh ja, morgen moet ik naar de dokter voor medicatie!![]()
Kan ik ook mee doen.![]()
Godt kennende is het voor een soa ofzoquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:46 schreef nixxx het volgende:
gezien de inhoud soms kunnen we ook wel naar KPD
GC geloof ik, en anders hoor je het wel.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:46 schreef berney het volgende:
Maar waar gaan 'wij' straks naar toe? voor het geval ik jullie straks zoeken moet?
Dat zullen we vanzelf wel zien. Het hangt van de modwind af.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:46 schreef berney het volgende:
Maar waar gaan 'wij' straks naar toe? voor het geval ik jullie straks zoeken moet?
Ik zet geen userfotos.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:47 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben voor US.
We mochten toch al niet offtopic Slowchatten hier. Dan passen we daar beter.
leugens! jij bent al jaaaaren 18quote:
Iets zegt me dat je de history van mij of nixxx kunt bekijken, dan komt het zeker goedquote:Op woensdag 18 april 2007 20:46 schreef berney het volgende:
Mooi, dan houd ik die voor de websitequote:
ssst!quote:
hihihih mijn vader ookquote:
Jij mag vreemdgaan van Anna, zolang het maar met minderjarige maagdelijke meisjes is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |