Deze nietquote:Op maandag 23 april 2007 15:10 schreef MREn het volgende:
Stoplichten zijn nochtans rood.
tis hoe je t ook schrijft altijd KUT als je voor het rode licht moet wachten :wquote:Op maandag 23 april 2007 15:44 schreef Zug-Chef het volgende:
Het zijn verkeerslichten, goddamnit !
Niets mis met VRIquote:Op maandag 23 april 2007 15:44 schreef Zug-Chef het volgende:
Het zijn verkeerslichten, goddamnit !
Dat weet iedereen die bij Vialis gewerkt heeftquote:
VRI's dus, Koning Verkeerskundequote:Op maandag 23 april 2007 15:44 schreef Zug-Chef het volgende:
Het zijn verkeerslichten, goddamnit !
nooit gewerkt.. :pquote:Op maandag 23 april 2007 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat weet iedereen die bij Vialis gewerkt heeft
in belgie heet dat toch gewoon een straatdiscolicht? :wquote:Op maandag 23 april 2007 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VRI's dus, Koning Verkeerskunde![]()
Naar België jij![]()
Of naar een plaats waar veel Cargo's passerenquote:Op maandag 23 april 2007 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VRI's dus, Koning Verkeerskunde![]()
Naar België jij![]()
Ja, dat zeg ik, Belgiëquote:Op maandag 23 april 2007 18:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Of naar een plaats waar veel Cargo's passeren![]()
iddquote:Op maandag 23 april 2007 18:32 schreef Peterselieman het volgende:
Nee, daar mag je ook nog eens stoppen voor groen licht. Je hoeft niet per se door te rijden![]()
quote:In België mág men doorrijden bij groen, in Nederland is dit verplicht.
Hmm, even kijken.quote:Op maandag 23 april 2007 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's wel tof ja, dat is echt een serieus eind, 2 uur of zo?
Ok.. mag een trein in belgie dan ook stoppen bij een groen sein?quote:Op maandag 23 april 2007 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar in Nederland MOET je dan weer, Belgen die stoppen bij groen, doodrijden
En nou weer over spoorse zaken gaarne
Tuurlijk niet, want in Nederland heeft met een onhandig CTA systeem waar je eerst een plaats als flapje moet ophangen, voor het getoond kan worden. In Duitsland heeft elke letter een flapje waardoor je live en direct een nieuwe plaats kan vormenquote:Op maandag 23 april 2007 18:40 schreef Eix het volgende:
[..]
Vraag me af of de CTA in Heerlen Heimbach kan tonen.![]()
neem je digitale CTAs...quote:Op maandag 23 april 2007 18:43 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, want in Nederland heeft met een onhandig CTA systeem waar je eerst een plaats als flapje moet ophangen, voor het getoond kan worden. In Duitsland heeft elke letter een flapje waardoor je live en direct een nieuwe plaats kan vormen
Wat op zich wel leuke dingetjes als Joblenz oplevert trouwensquote:Op maandag 23 april 2007 18:43 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, want in Nederland heeft met een onhandig CTA systeem waar je eerst een plaats als flapje moet ophangen, voor het getoond kan worden. In Duitsland heeft elke letter een flapje waardoor je live en direct een nieuwe plaats kan vormen
Hehe.quote:Op maandag 23 april 2007 18:43 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, want in Nederland heeft met een onhandig CTA systeem waar je eerst een plaats als flapje moet ophangen, voor het getoond kan worden. In Duitsland heeft elke letter een flapje waardoor je live en direct een nieuwe plaats kan vormen
Op de Nederlandse digitale CTA's staat er dan gewoon ... en verderquote:Op maandag 23 april 2007 18:46 schreef Eix het volgende:
[..]
Hehe.Maar de CTA in Heerlen kan sowieso niet alle stations tonen van die lijn.
Moet je 3 cta's onder elkaar hangen.
<marqee>$stationname1 $2 $3 etc </marqee> ofzo :]quote:Op maandag 23 april 2007 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op de Nederlandse digitale CTA's staat er dan gewoon ... en verder![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 18:46 schreef Eix het volgende:
Wel leuk weetje, in Duitsland heb ik tot nu toe uitsluitend digitale cta's gezien dus wist dat niet.
Neequote:Op maandag 23 april 2007 18:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
<marqee>$stationname1 $2 $3 etc </marqee> ofzo :]
in html is het gewoon < en > voor dingen hoor? :pquote:Op maandag 23 april 2007 18:56 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Nee
gewoon led
het marqee is [marqee] [/marqee]
Of er staatquote:Op maandag 23 april 2007 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op de Nederlandse digitale CTA's staat er dan gewoon ... en verder![]()
Ik ga een keer meequote:Op maandag 23 april 2007 18:40 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, even kijken.
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/zuginfo.exe/dn/923694/968493/22662/296567/80/ld=212.63&seqnr=4&ident=fy.069763.1177346299¤tReferrer=tp&
Vertrek 8.30 Heerlen, aankomst 10:36.
Zie ook: http://www.veolia-transpo(...)wsPage____23730.aspx
Rond een uur of vijf gaat een talent rechtstreeks terug.
Lekker stukje dieselen inderdaad, alleen spijtig dat het ding wel op alle haltes stopt ( of ja, enkele uitsluitend op verzoek). Vraag me af of de CTA in Heerlen Heimbach kan tonen.
![]()
Nee hoor, het worden alleen nieuwe modellen (zie omgeving Amersfoort), alleen geven die dingen nog steeds gewoon aan wat de oude ook doen, incl zinloze afkortingen.quote:Op maandag 23 april 2007 18:52 schreef SpeedyRich het volgende:
de CTA gaat er toch uit
ik vind dat de kleine stations ook eens een CTA moeten krijgen :wquote:Op maandag 23 april 2007 19:03 schreef MREn het volgende:
[..]
Nee hoor, het worden alleen nieuwe modellen (zie omgeving Amersfoort), alleen geven die dingen nog steeds gewoon aan wat de oude ook doen, incl zinloze afkortingen.
Waarom?quote:Op maandag 23 april 2007 19:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik vind dat de kleine stations ook eens een CTA moeten krijgen :w
UFM op Zvtquote:Op maandag 23 april 2007 11:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
zijn er woensdag nog interesante dingen te spotten?
Och, Beilen of soortgelijke stations hebben er al 1. Een beetje overdreven lijkt mequote:Op maandag 23 april 2007 19:08 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik vind dat de kleine stations ook eens een CTA moeten krijgen :w
ja nou tja.. :pquote:Op maandag 23 april 2007 19:10 schreef MREn het volgende:
[..]
Waarom?
Op veel kleine stations vertrekt de stoptrein naar A van spoor 1 en de trein naar B van spoor 2 via altijd de zelfde stations onderweg.
Tss jij bent zeker zo'n l00sah die Rondje Nederland volgend jaar NOGEENS wil doenquote:Op maandag 23 april 2007 19:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ga een keer mee
Wel grappig, met een talent door de eifel boemelen
moet je zeker doen.. je hebt nu een record time to beat he :pquote:Op maandag 23 april 2007 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tss jij bent zeker zo'n l00sah die Rondje Nederland volgend jaar NOGEENS wil doen![]()
rondje duitsland?quote:Op maandag 23 april 2007 19:37 schreef Zug-Chef het volgende:
Rondje Nederland, been there done that. Wie weet over 20 jaar weer es. Als we hier dan nog wonen
Als je een bikkel bent, doe je rondje Rusland in de winter.quote:
met veel alcohol voor mn interne verwarmingsketel gaat dat wel lukken hoor :-)quote:Op maandag 23 april 2007 19:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je een bikkel bent, doe je rondje Rusland in de winter.
Staat in hov-rn. Dit is wel heel ergquote:Een heuse staalsplinter veroorzaakte op 19-03 een bezetspoormelding op emplacement Amersfoort. De treinserie 1500 Amersfoort – Amsterdam werd opgeheven, evenals de serie 2800 tussen Amersfoort Schothorst en Utrecht.
Dat kon nog weleens sneller klaar zijn dan een rondje Duitsland trouwensquote:Op maandag 23 april 2007 19:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je een bikkel bent, doe je rondje Rusland in de winter.
tis iig wel een stuk makkelijkerquote:Op maandag 23 april 2007 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kon nog weleens sneller klaar zijn dan een rondje Duitsland trouwens
een heuse staalsplinter gaat mij nogeens een ban opleverenquote:Op maandag 23 april 2007 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Staat in hov-rn. Dit is wel heel erg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |