Ik moest gewoon gelijk achter de kassa zitten en dan stond er een cassiere bij me om te helpen en uit te leggenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weet het niet!! Ik heb de oude cd gehad. en dat werkte blurry dom... Maar het schijnt enigszins te zijn vernieuwd.
Ik moest ook(3 jaar geleden ofzo) met de cd kassacursus doen, na een uurtje had ik zoiets van: leuk en aardig, ik weet t wel, gooi me er maar achterquote:Op zaterdag 28 april 2007 08:52 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ik moest gewoon gelijk achter de kassa zitten en dan stond er een cassiere bij me om te helpen en uit te leggen![]()
moet je dat thuis doen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:41 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Ik moest ook(3 jaar geleden ofzo) met de cd kassacursus doen, na een uurtje had ik zoiets van: leuk en aardig, ik weet t wel, gooi me er maar achter
wat moet je anders op een dag als deze?quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:50 schreef StefanCJ het volgende:
Hey Stammies, er is toch iemand gekomen van jullie filiaal! Dankjewel! Ik ga zo maar weer eens voor de 5de keer sluiten deze week!
Graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:50 schreef StefanCJ het volgende:
Hey Stammies, er is toch iemand gekomen van jullie filiaal! Dankjewel! Ik ga zo maar weer eens voor de 5de keer sluiten deze week!
Diepvries.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:03 schreef TheeUndCandy het volgende:
Vandaag eerst een uurtje HB gevuld en vervolgens van 10 tot 16 op diepvries gedaan, alle 5 containers gevuld plus een stuk of 30 restantenkratten. Het overstapelen van restantenkratten in de cel is ook een kutwerk, het is zo klein allemaal. 3 Kwartier in die koude cel gezeten.(Waarna er 8 kratten vielen terwijl we probeerden door de broodafdeling te rijden, rot zooi.)
Je zit zeker in het oosten?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
bij ons verkocht (zoals verwacht) het Grolsch-bier het hardst met die 2e halve prijs actie van A-merk bier![]()
Bij ons ook zeg..quote:
Hier ook.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
bij ons verkocht (zoals verwacht) het Grolsch-bier het hardst met die 2e halve prijs actie van A-merk bier![]()
!
Bij ons ook Grolsch en Hertog Jan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
Hehe lachen dat ja.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:27 schreef Renesite het volgende:
Gisteren voor 1000 euro aan 1 klant bier verkocht
Onze klant had een busje van zijn vader geleendquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:05 schreef highway101 het volgende:
[..]
Hehe lachen dat ja.
Wij hebben ook wel eens zo'n ouwe Volvo volgeladen. één probleem hij paste niet meer over de drempel![]()
![]()
Vorig jaar was het ook bij ons het zelfde liedje en dit jaar ook weer dusquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:11 schreef highway101 het volgende:
OMG dubbel aantal tompoucen binnengekregen dan besteld. Nu staat de halve koelcel nog vol met tompoucen van de 29e1900 stuks ofzo. Dure grap.
Verder was er in Stadshagen geen bier te krijgen.
Waarom zijn jullie maandag dicht? Wij zijn open van 8 tot 17, en ik moet om 7 uur beginnen, omdat niemand die brood kan bakken zin heeft.quote:Op zondag 29 april 2007 12:19 schreef chatgek het volgende:
Wij zijn maandag dicht dus we verkochten ze gisteren voor ¤0,99. Al was het wel een gedoe want je kon er geen lokale prijs van maken omdat het een combineer en profiteer actie was![]()
Bij ons komt er denk ik ook geen hond, maar toch zijn we open. Ik hoop dat we net 10000 euro halen.quote:Op zondag 29 april 2007 13:44 schreef chatgek het volgende:
Wij zijn maandag dicht omdat bij ons in de buurt geen enkele klant op koninginnedag komtAllemaal studenten en die gaan allemaal naar de binnenstad waar wij net buiten vallen. Dus helaas, niet dubbel verdienen op koninginnedag
![]()
Ik weet ook niet waarom maar Said vond het blijkbaar opeens goed dit jaar dat we op Koninginnedag dicht zijnquote:Op zondag 29 april 2007 14:09 schreef Stammies het volgende:
[..]
Bij ons komt er denk ik ook geen hond, maar toch zijn we open. Ik hoop dat we net 10000 euro halen.![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:27 schreef Renesite het volgende:
Gisteren voor 1000 euro aan 1 klant bier verkocht
ik vermoed dat said weet dat hij zijn begroting dit jaar toch wel haalt en denkt laat die van scorelstraat maar dicht blijven!quote:Op zondag 29 april 2007 15:10 schreef chatgek het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom maar Said vond het blijkbaar opeens goed dit jaar dat we op Koninginnedag dicht zijn![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef StefanCJ het volgende:
Das toch vervelend voor die drie klanten die normaal op maandag bij de J. v. Scorelstraat hun boodschappen doen; moeten ze nu ergens anders heen!
quote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef StefanCJ het volgende:
Das toch vervelend voor die drie klanten die normaal op op maandag bij de J. v. Scorelstraat hun boodschappen doen; moeten ze nu ergens anders heen!
Ik denk eerder dat we verlies draaien als we op koninginnedag open zijnquote:Op zondag 29 april 2007 17:34 schreef crx-boy het volgende:
[..]
ik vermoed dat said weet dat hij zijn begroting dit jaar toch wel haalt en denkt laat die van scorelstraat maar dicht blijven!
die 24.78 euro helpt ook niet!![]()
Dan maar verlies draaien, vakken meoten ook gevuld worden...quote:Op zondag 29 april 2007 19:47 schreef chatgek het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat we verlies draaien als we op koninginnedag open zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |