Bij ons ook Grolsch en Hertog Jan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
bij ons verkocht (zoals verwacht) het Grolsch-bier het hardst met die 2e halve prijs actie van A-merk bier![]()
Hehe lachen dat ja.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:27 schreef Renesite het volgende:
Gisteren voor 1000 euro aan 1 klant bier verkocht
Onze klant had een busje van zijn vader geleendquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:05 schreef highway101 het volgende:
[..]
Hehe lachen dat ja.
Wij hebben ook wel eens zo'n ouwe Volvo volgeladen. één probleem hij paste niet meer over de drempel![]()
![]()
Vorig jaar was het ook bij ons het zelfde liedje en dit jaar ook weer dusquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:11 schreef highway101 het volgende:
OMG dubbel aantal tompoucen binnengekregen dan besteld. Nu staat de halve koelcel nog vol met tompoucen van de 29e1900 stuks ofzo. Dure grap.
Verder was er in Stadshagen geen bier te krijgen.
Waarom zijn jullie maandag dicht? Wij zijn open van 8 tot 17, en ik moet om 7 uur beginnen, omdat niemand die brood kan bakken zin heeft.quote:Op zondag 29 april 2007 12:19 schreef chatgek het volgende:
Wij zijn maandag dicht dus we verkochten ze gisteren voor ¤0,99. Al was het wel een gedoe want je kon er geen lokale prijs van maken omdat het een combineer en profiteer actie was![]()
Bij ons komt er denk ik ook geen hond, maar toch zijn we open. Ik hoop dat we net 10000 euro halen.quote:Op zondag 29 april 2007 13:44 schreef chatgek het volgende:
Wij zijn maandag dicht omdat bij ons in de buurt geen enkele klant op koninginnedag komtAllemaal studenten en die gaan allemaal naar de binnenstad waar wij net buiten vallen. Dus helaas, niet dubbel verdienen op koninginnedag
![]()
Ik weet ook niet waarom maar Said vond het blijkbaar opeens goed dit jaar dat we op Koninginnedag dicht zijnquote:Op zondag 29 april 2007 14:09 schreef Stammies het volgende:
[..]
Bij ons komt er denk ik ook geen hond, maar toch zijn we open. Ik hoop dat we net 10000 euro halen.![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:27 schreef Renesite het volgende:
Gisteren voor 1000 euro aan 1 klant bier verkocht
ik vermoed dat said weet dat hij zijn begroting dit jaar toch wel haalt en denkt laat die van scorelstraat maar dicht blijven!quote:Op zondag 29 april 2007 15:10 schreef chatgek het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom maar Said vond het blijkbaar opeens goed dit jaar dat we op Koninginnedag dicht zijn![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef StefanCJ het volgende:
Das toch vervelend voor die drie klanten die normaal op maandag bij de J. v. Scorelstraat hun boodschappen doen; moeten ze nu ergens anders heen!
quote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef StefanCJ het volgende:
Das toch vervelend voor die drie klanten die normaal op op maandag bij de J. v. Scorelstraat hun boodschappen doen; moeten ze nu ergens anders heen!
Ik denk eerder dat we verlies draaien als we op koninginnedag open zijnquote:Op zondag 29 april 2007 17:34 schreef crx-boy het volgende:
[..]
ik vermoed dat said weet dat hij zijn begroting dit jaar toch wel haalt en denkt laat die van scorelstraat maar dicht blijven!
die 24.78 euro helpt ook niet!![]()
Dan maar verlies draaien, vakken meoten ook gevuld worden...quote:Op zondag 29 april 2007 19:47 schreef chatgek het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat we verlies draaien als we op koninginnedag open zijn![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 20:15 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Dan maar verlies draaien, vZakken meoten ook gevuld worden...
Zo word er iig bij ons gedacht.
Ja, volgens mij was dat de trend overal wel een beetje.quote:Op maandag 30 april 2007 19:02 schreef ReMcOrE het volgende:
ik was vanmiddag ff in m'n eigen filiaal en er was gewoon geen kipff vragen aan collega's hoe de dag tot nu toe was, beetje erg rustig kreeg ik te horen
zal ook wel meer geld kosten dan opbrengen, zo'n dag...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:13 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ja, volgens mij was dat de trend overal wel een beetje.
Ik ben gister naar twee filialen geweest hier in Spijkenisse, overal was d'r maar 1 kassa open en de rest van de kassamensen waren groente e.d. aan het helpen.
Bij ons ook.quote:
respectquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:33 schreef Stammies het volgende:
Wij hadden afgelopen zaterdag de drukste zaterdag ooit!!!! Zelfs meer als met kerstWeekomzet was ook de hoogste van 2007 en deze zie ik ook niet hoger worden voor komende kerst!
Okay....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:48 schreef SHERMAN het volgende:
Komt ie dan.. Vanavond vers.. 1984 colli..
Ik werk nu 2 1/2 jaar bij AH maar dit is volgens mij de grootste ooit..
Kassa is 1 en al phun phun phun isn't itquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:09 schreef jovink het volgende:
vnadaag voor t eerst gewerkt van 2 tot 5 was wel vol te houden opzich mja beetje onwnnig enzo
jewaaaids
Anders zei je heus niet dat het wel mee viel hahahahaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:16 schreef jovink het volgende:
nee ik moest maar een beetje met iemand meelopen enzo beetje spiegelen vakkenvullen, zon vrouw wist niet dat ik eignelijkvoor de kassa was aangenomen. maar ze zij dat t wel goed kwam.
Ik had ook al iets van WOEPTIEDOE de jokersquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:48 schreef Kickmaster het volgende:
Ik kan nu al geen joker meer zien. Al die luie mensen hun nee-nee stickers. ik haat ze![]()
![]()
![]()
Wij hadden juist extreem weinig, nog geen 600 colli.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:48 schreef SHERMAN het volgende:
Komt ie dan.. Vanavond vers.. 1984 colli..
Ik werk nu 2 1/2 jaar bij AH maar dit is volgens mij de grootste ooit..
Hopen dat dat ook het geval is in mijn AH-tje. De afgelopen weken heb ik in een half donker pad gestaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:58 schreef Webgangster het volgende:
En alle lampen worden vernieuwd, damn dat merk je echt !!! padden zijn opeens gewoon zo fel geworden als de zon... !!!
http://www.hvzeeland.nl/nieuws.php?id=5218quote:GOES - Afgelopen nacht is een ramkraak gepleegd bij een supermarkt aan de Kolveniershof in Goes.
De glazen voordeur is vernield en de dader(s) hebben vnl sigaretten en telefoons weggenomen.
In totaal is voor een bedrag van meer dan vierduizend euro weggenomen.
--------------------------------------------------------------------------------
Tekst: Politie Zeeland
aldoor op houdbaar?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:12 schreef jovink het volgende:
zo ik heb t dr weer op zitten voor vandaag.. miorgen ook weere van 7 tot 12 hoppa
jahowl jahwolquote:
ik moet vanavond op de KW, vrijdagavond van 17.00 tot 19.00, dus ik denk dat zaterdag de ergernissen pas gaan komenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:41 schreef -Sum- het volgende:
zijn er al joker-ergenissen?zo fijn dat ik dat net mis loop
ik zag ook dat er nu nog maar 3 stickers per week zijn, echt armoe troef
Zo weg gaan, maar vaak kom je dan wel een mannetje van houdbaar tegen die ff hoi tegen je zegt... En dat is trickyquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:38 schreef jovink het volgende:
moetj e bij jullie ook uitklokken ofzo? bij ons kuj gewoon weg gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |