Het is nog te vroeg voor Hamsters...quote:Op donderdag 26 april 2007 13:32 schreef Casual-T het volgende:
Ja, iets nieuws, iets met hamsters ofzo, of jokers?
dat denk ik ookquote:Op donderdag 26 april 2007 13:36 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het is nog te vroeg voor Hamsters...
Ik denk nu nog 3 weken iets anders, dan 2 of 3 weken Hamsters en dan de rest van de zomer Zomerzegels, dan na de zomervakantie weer Hamsters en dan de Filmweken.
Binnen 24 uur kan je het weten.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat denk ik ookmaar ben wel benieuwd wat er dan de komende weken komt
Klopt, maar dat vele bier dat werkt wel lekker snel.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:28 schreef o-fiel het volgende:
Jeetje, 6 mensen voor 1300 colli van 19.00 tot 22.00. Ligt het aan mij of is dat 72,2 colli per uur?
iddquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:40 schreef chatgek het volgende:
Jammer... Moberg heeft wel Ahold uit het slop getrokken
krijg je ook gewoon betaald hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:25 schreef jovink het volgende:
dinsdag wordt ik ingewerkt krijg je dat ook betaald?of is dat teveel van het goede
quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:33 schreef SilverBullet het volgende:
Was net ff bier halen bij de ah, maar zag ik nou jokers achter staan?
@remcore ah mooi bedanktquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:30 schreef Brammie1 het volgende:
¤4,79 toch?
Maar goed dat ik geen kassa kan nog.quote:
bruto, maar dat maakt niet zo verschil, omdat je geen drol verdient gaat er ook nauwelijks belasting af.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:48 schreef jovink het volgende:
[..]
@remcore ah mooi bedankt
maar is dat nou netto of bruto?
idd, aub NIET!!!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:13 schreef Renesite het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN JOKERSTICKERS!!!!!!!
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:28 schreef jovink het volgende:
hoe werkt dat inwerken met een computermodel ofzo?
heerlijk!!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:03 schreef Renesite het volgende:
"Hallo"
"MENEER!!! IK HEB OOK JOKERSTICKERS GEPLAKT IK HEB ZE ACHTERAAN GEZET ZODAT U ZE KAN KIJKEN EN IK HEB OOK DRIE STICKERS VAN MIJN BUURVROUW GEHAD EN IK SPAAR OOK ZEGELS EN HIER HEEFT U MIJN ALBERT HEIJN KAARTJES VOOR MIJN BONUS PUNTEN IK WIL GRAAG PINNEN"
Citaat uit: René zijn AH ervaringen met oude omaatjes deel 4
Ik verdiende ongeveer 4,79 (ik weet niet meer precies hoeveel het was) toen ik 18 was en ik ben verkoper Aquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:12 schreef Renesite het volgende:
4.79 is teveel. 4.30 ongeveer aangezien je niet verkoper B bent.
Hmmm,Wat is nou hoger, Verkoper A of Verkoper B?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:47 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Ik verdiende ongeveer 4,79 (ik weet niet meer precies hoeveel het was) toen ik 18 was en ik ben verkoper A
Als verkoper B verdien ik als 18 jarige ~ 4.80quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:07 schreef highway101 het volgende:
verkoper B is een hogere functie.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:13 schreef Renesite het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN JOKERSTICKERS!!!!!!!
Je moet ze gaan bundelen joh, dan kan je misschien nog wat extra's verdienenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:03 schreef Renesite het volgende:
"Hallo"
"MENEER!!! IK HEB OOK JOKERSTICKERS GEPLAKT IK HEB ZE ACHTERAAN GEZET ZODAT U ZE KAN KIJKEN EN IK HEB OOK DRIE STICKERS VAN MIJN BUURVROUW GEHAD EN IK SPAAR OOK ZEGELS EN HIER HEEFT U MIJN ALBERT HEIJN KAARTJES VOOR MIJN BONUS PUNTEN IK WIL GRAAG PINNEN"
Citaat uit: René zijn AH ervaringen met oude omaatjes deel 4
Ja, 10% medewerkerskorting op alle boodschappen. En winstuitkeringquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:46 schreef jovink het volgende:
krijg je ook korting ofzo als je er werkt?
Ik moest gewoon gelijk achter de kassa zitten en dan stond er een cassiere bij me om te helpen en uit te leggenquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik weet het niet!! Ik heb de oude cd gehad. en dat werkte blurry dom... Maar het schijnt enigszins te zijn vernieuwd.
Ik moest ook(3 jaar geleden ofzo) met de cd kassacursus doen, na een uurtje had ik zoiets van: leuk en aardig, ik weet t wel, gooi me er maar achterquote:Op zaterdag 28 april 2007 08:52 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ik moest gewoon gelijk achter de kassa zitten en dan stond er een cassiere bij me om te helpen en uit te leggen![]()
moet je dat thuis doen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:41 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Ik moest ook(3 jaar geleden ofzo) met de cd kassacursus doen, na een uurtje had ik zoiets van: leuk en aardig, ik weet t wel, gooi me er maar achter
wat moet je anders op een dag als deze?quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:50 schreef StefanCJ het volgende:
Hey Stammies, er is toch iemand gekomen van jullie filiaal! Dankjewel! Ik ga zo maar weer eens voor de 5de keer sluiten deze week!
Graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:50 schreef StefanCJ het volgende:
Hey Stammies, er is toch iemand gekomen van jullie filiaal! Dankjewel! Ik ga zo maar weer eens voor de 5de keer sluiten deze week!
Diepvries.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:03 schreef TheeUndCandy het volgende:
Vandaag eerst een uurtje HB gevuld en vervolgens van 10 tot 16 op diepvries gedaan, alle 5 containers gevuld plus een stuk of 30 restantenkratten. Het overstapelen van restantenkratten in de cel is ook een kutwerk, het is zo klein allemaal. 3 Kwartier in die koude cel gezeten.(Waarna er 8 kratten vielen terwijl we probeerden door de broodafdeling te rijden, rot zooi.)
Je zit zeker in het oosten?quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
bij ons verkocht (zoals verwacht) het Grolsch-bier het hardst met die 2e halve prijs actie van A-merk bier![]()
Bij ons ook zeg..quote:
Hier ook.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
bij ons verkocht (zoals verwacht) het Grolsch-bier het hardst met die 2e halve prijs actie van A-merk bier![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |