Is het voor al het personeel of alleen voor personeel van een bepaalde afdeling?quote:Op maandag 23 april 2007 17:39 schreef ReMcOrE het volgende:
weet IEMAND hier wat het nieuwe event binnen AH is, wat ik morgen van 19.00 tot 21.00 heb????!!!!chefs zeggen dat ze niks weten, maar die geloof ik niet
dus daarom een beroep op mijn AH-Fok!kers hier, HELP MIJ!!!
alvast bedankt![]()
(en het was dus niet het proeven van die biefstuk, zoals Webgangster al suggereerde...)
voor alle werknemers, en hoorde dat het iets nieuws was binnen AH... ook geen flauw idee wat we kunnen verwachten!quote:Op maandag 23 april 2007 17:48 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Is het voor al het personeel of alleen voor personeel van een bepaalde afdeling?
Als je iets weet, PM hetquote:Op maandag 23 april 2007 17:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor alle werknemers, en hoorde dat het iets nieuws was binnen AH... ook geen flauw idee wat we kunnen verwachten!![]()
ik zoek juist naar iemand die iets weetquote:Op maandag 23 april 2007 17:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je iets weet, PM hetAls het niet openbaar mag
Hmmm...quote:Op maandag 23 april 2007 17:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor alle werknemers, en hoorde dat het iets nieuws was binnen AH... ook geen flauw idee wat we kunnen verwachten!![]()
Optie 2 zou heel goed kunnen hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 18:05 schreef ReMcOrE het volgende:
optie 1 zou kunnen
optie 2 lijkt me niet echt...
optie 3 heb ik op dit moment last van
we zijn een 4, voor de rest weet ik niet veelquote:Op maandag 23 april 2007 18:06 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Optie 2 zou heel goed kunnen hoor.
Hoe groot is jullie filiaal ongeveer?
morgen gewoon tot 20.00 open idd, maar het begint dus al om 19.00quote:Op maandag 23 april 2007 18:22 schreef Renesite het volgende:
Jullie zijn niet eerder gesloten:
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=8768
wat is daar erg aan?quote:Op maandag 23 april 2007 18:22 schreef Renesite het volgende:
Wat is dat trouwes voor onzin! Elke zaterdag om 19:00 dicht
Optie 1 is niet mogelijk, want die pilot komt in *piep(met dank aan Blrrrt), vertelde iemand van het kader me laatst (geen idee meer wie dat was eigenlijkquote:Op maandag 23 april 2007 18:02 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hmmm...
Gaan jullie binnenkort verbouwen? Misschien worden jullie de nieuwe pilot na Heemskerk.
Optie 2: Een nieuwe manier van afrekenen; er zijn al meerdere varianten getest, maar ze zijn er nog steeds niet mee klaar.
Optie 3: euhh... geen idee eigenlijk.
Wat is er zo raar om he in het NOORDEN van Nederland te doen?quote:Op maandag 23 april 2007 19:48 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Optie 1 is niet mogelijk, want die pilot komt in [[ach]] vertelde iemand van het kader me laatst (geen idee meer wie dat was eigenlijk)
Misschien niet zo handig om dat op deze site neer te zetten Koen.quote:Op maandag 23 april 2007 19:48 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Optie 1 is niet mogelijk, want die pilot komt in *piep*, vertelde iemand van het kader me laatst (geen idee meer wie dat was eigenlijk)
ik vind het prima, heb ik ook eerder weekendquote:Op maandag 23 april 2007 19:54 schreef Renesite het volgende:
Oh. En wat daar op tegen is ReMcOrE? Nah, beetje ouderwets
Ik had niet gezien dat jullie een franchiser zijn; dan worden jullie niet de nieuwe pilot.quote:Op maandag 23 april 2007 20:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vind het prima, heb ik ook eerder weekend![]()
en zo druk is het nou ook weer niet dat laatste uurtje...
maar goed, optie 1 zou eventueel nog kunnen (misschien dat hij weer verbouwingsplannen heeft) en voor de rest tasten we nog in het duister...
mocht er niks bekend worden voor morgenavond, dan hebben jullie woensdagochtend de primeur om het als 1e te wetenquote:Op maandag 23 april 2007 20:06 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik had niet gezien dat jullie een franchiser zijn; dan worden jullie niet de nieuwe pilot.
Dan wordt er waarschijnlijk niets nieuws vanuit het hoofdkantoor getest, maar misschien heeft jullie franchiser zelf ergens iets interessants opgeduikeld wat hij wil gaan testen.
Hier nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:06 schreef SHERMAN het volgende:
Biefstuk proeven is hier al lang gedaan anders.
Erg lekker.
Hoe doe je dat?? Wij hadden een procent of 7 meer. Toch 10%-15% boven plan.quote:
en daar kom je nou pas mee!!!quote:Op woensdag 25 april 2007 08:36 schreef SHERMAN het volgende:
Hmm, was de verrassing toevallig dat shopping with the stars gebeuren?
Hmm dat hangd dus al sinds 1 januari in alle niet franchise filialen van de albert heijn....quote:Op woensdag 25 april 2007 09:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en daar kom je nou pas mee!!!![]()
maar het was idd even 25 minuten gepraat over Shopping With The Stars (+ dat ze zelf ook een checklist hebben gemaakt die ze 2 keer per dag langslopen) daarnaast kunnen wij zelf ook sterren verdienen, op 3 fronten, je kunt collega's daarvoor nomineren... cadeaubon van 25 euro als je een ster wint, en het personeelspotje krijgt per ster van Shopping With The Stars ¤ 50,-het totale bedrag wordt dan gebruikt voor een feestje
uiteindelijk 12 uur thuis, ff op het terras gezeten, en BBQ was rond 22.30 afgelopen
maar mijn baas wilde dus ook wel meedoen, wij stappen er dus nu pas in als franchise-filiaalquote:Op woensdag 25 april 2007 14:09 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Hmm dat hangd dus al sinds 1 januari in alle niet franchise filialen van de albert heijn....
quote:Volwaardig kassamedewerker? Geintje zeker!
Allereerst moet u een soort eed afleggen. Dit gebeurt 1 keer per 3 weken op de maandag wanneer het volle maan is. Wanneer dit niet retrograde loopt kan dit ook niet gebeuren.
Je moet dat gelukje net hebben...
Daarna moet je alle PLU codes uit je hoofd kennen. Ik heb 8 keer overhoort door Hetty! Toen wist ik ze állemaal!
Vervolgens moet je 12 uur lang kassawerk doen op 1 dag! Van 8 tot 8! Ik heb het ten nauwer nood overleefd..
Het is totaal niet makkelijk..., vele zullen en zijn gesneuveld. Alleen de bikkels overleven het... Maar ik hoop dat je er binnenkort helemaal klaar voor bent, je moet er altijd op verdacht zijn jongen! Het kan maar zo zijn dat er een dag komt (zeker een maandag) dat je naar de sterren kijkt en een volle maan ziet. Dat zal dan zo het moment zijn dat je door een stelletje AH medewerkers uit je huis gesleurd word en je mee moet naar de tempel.
Be afraid my boy!
quote:Op donderdag 26 april 2007 08:16 schreef TheeUndCandy het volgende:
Triest.
Heil de almachtige AH-tempel!
Die waren laatst in 't nieuws toch?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:24 schreef highway101 het volgende:
Een beetje ROC heeft zo'n opleiding toch wel lijkt me.
Eén van de leukere acties van het jaar.quote:Om dat te helpen ontdekken, wordt als laatste charge van het zomeroffensief weer samengewerkt met Albert Heijn.
"Dan zijn dus alle tweede kaartjes gratis. Het was vorig jaar voor het eerst dat we die actie niet middenin de zomer deden, maar aan het eind ervan. De effecten waren veel omvangrijker dan vroeger. Dus dat doen we weer zo. En dan zorgen we ervoor dat er extra veel trailers worden gedraaid van wat er in het najaar komt, zodat het publiek dat de smaak te pakken heeft gekregen, die smaak ook kan vasthouden."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |