Ik sta op 2quote:Op woensdag 18 april 2007 18:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoeft ook niet want de kandidaten zijn al gekozen!!
Dat zijn:
1. ajf
2. dokie
3. Soppig
4. Robin2130
5. fixer999
6. MrDjey
7. -TS-![]()
8. Afwazig
9. Murp
10. Visgozer(weet dat hij nep en stom is maar 9 vind ik geen echt aantal!)
Toen ik 6 was alquote:Op woensdag 18 april 2007 18:47 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Ach ja Emmen, het heeft wel wat.. maar ook niet veel.
Maar je bent je heil in Assen gaan zoeken?
dat moet een modje doenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:50 schreef Viswijfje het volgende:
Die 'meld je aan' moet weg! dit word ronde 1 en in de opening moeten plaatjes van de 10 man-didaten!!
Plaatjes?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:50 schreef Viswijfje het volgende:
Die 'meld je aan' moet weg! dit word ronde 1 en in de opening moeten plaatjes van de 10 man-didaten!!
welke PM?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:51 schreef Viswijfje het volgende:
Robin doe je nou nog mee (onder de voorwaardes uit je pm)
Bustedquote:
What else is new?quote:
ja maar toen had ik je pmt dat ik je wel snel wilde laten afvallen als je toch meedoet omdat ik dat had aangekondigt heb!quote:
Zal ik nu Bijbels gaan uitgeven daar?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Turkse christenen keel doorgesneden
Gat in de marktquote:Op woensdag 18 april 2007 19:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zal ik nu Bijbels gaan uitgeven daar?
Of zal ik een Breezah-uitgave maken van de Bijbel en dan het eerste exemplaar aan VW overhandigen?quote:
Als jij graag in de gay-date top 10 wil.. be my guestquote:
Wel míjn homo ja?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:05 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Als jij graag in de gay-date top 10 wil.. be my guest
nee.. breezers verkopenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zal ik nu Bijbels gaan uitgeven daar?
d4t iid3e lijCktt Mii HeLuhMaAl gUciiiiquote:Op woensdag 18 april 2007 19:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Of zal ik een Breezah-uitgave maken van de Bijbel en dan het eerste exemplaar aan VW overhandigen?
Wie het neukertje van Viswijfje (M/V) wordt.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:07 schreef 7nightwing7 het volgende:
ik kom even binnenwippen, waar gaat dit over ?![]()
En HiJ vUrAnDurDuHhH uT sPa-WaTurRr iN BrEeZeRZszSquote:Op woensdag 18 april 2007 19:06 schreef Afwazig het volgende:
[..]
d4t iid3e lijCktt Mii HeLuhMaAl gUciiii
Oh, voor vast of slechts "tijdelijk" ?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:09 schreef doka het volgende:
[..]
Wie het neukertje van Viswijfje (M/V) wordt.
Dan kan ik niet vermoord wordenquote:
Ja, en het is volgens mij een man.. maar er zijn al wel 10 kandidaten geselecteerd.. die zitten volgens mij nog een beetje in een kast te kiekeloeren waar ze nodig uit moetenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:09 schreef doka het volgende:
[..]
Wie het neukertje van Viswijfje (M/V) wordt.
M4RiiA liEt ziCh tOeNdeRtiJd ooK neuQen VoOr EeN Br33z4hquote:Op woensdag 18 april 2007 19:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En HiJ vUrAnDurDuHhH uT sPa-WaTurRr iN BrEeZeRZszS
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:12 schreef Viswijfje het volgende:
OPDRACHT 1
Teken in paint onze eerste avond uit!!!
Maak er wat romanties van.. ik beoordeel op wat ik zie hoe ik er uitzie en op t totaal!
dat is niet in paint, jij bent geen kandidaat en ik zie mezelf nietquote:
OPDRACHT 1
Maak er wat romanties van.. ik beoordeel op wat ik zie hoe ik er uitzie en op t totaal!
Jij staat daar rechts naast die 2 mannen op de voorgrond, met die bril en die gekke bekquote:Op woensdag 18 april 2007 19:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat is niet in paint, jij bent geen kandidaat en ik zie mezelf niet![]()
Jawel.. jij bent die met dat zure gezicht.. rechtsquote:Op woensdag 18 april 2007 19:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat is niet in paint, jij bent geen kandidaat en ik zie mezelf niet![]()
hey.. zit je mijn gedachten te stelen?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij staat daar rechts naast die 2 mannen op de voorgrond, met die bril en die gekke bek
quote:
Great minds think alike, you knowquote:Op woensdag 18 april 2007 19:19 schreef BereNDD het volgende:
[..]
hey.. zit je mijn gedachten te stelen?
Oeh, je bent wel streng hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 19:21 schreef Viswijfje het volgende:
Berenddd doe eens niet want dan had je je maar op moeten geven!!
Ja.. en ik baal ook enorm dat ik niet geselecteerd ben..quote:Op woensdag 18 april 2007 19:21 schreef Viswijfje het volgende:
Berenddd doe eens niet want dan had je je maar op moeten geven!!
yepquote:Op woensdag 18 april 2007 19:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Great minds think alike, you know
krijg ik geen punten , omdsat ik als 1ste klaar wasquote:Op woensdag 18 april 2007 19:19 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
ik zeg nog niks voor de spanning erin houden maar ik vind t wel een mooie kleur roze!![]()
w8 effe danquote:Op woensdag 18 april 2007 19:22 schreef Viswijfje het volgende:
waar zijn de andere 9?
Ik denk dat die een leven zijn gaan zoeken.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:22 schreef Viswijfje het volgende:
waar zijn de andere 9?
OPDRACHT 1
Eerst mijn naam goed spellenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:26 schreef Viswijfje het volgende:
Ik krijg t nog van
-SL-
Dokie
ajf
Visgozer
MrdDjey
Afwazig
Soppig
Fixer999
Murp
als je niks maakt maak je ook mindere kans!
wat fukking mooi man!!1 goed gedaan alleen jammer dat we er niet opstaanquote:
stervende hoeren kankerkahcel ik was de eerste die in het rijtje sotnd en nou bne ik weg? als het zo moet..quote:Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar toen had ik je pmt dat ik je wel snel wilde laten afvallen als je toch meedoet omdat ik dat had aangekondigt heb!
Maargoed, dan wordt het zo:
-SL-
Dokie
ajf
Visgozer
MrdDjey
Afwazig
Postmortum
Soppig
Fixer999
Murp
er zijn degene gekozen die explisiet zeiden dat ze mee wilden doenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:39 schreef jovink het volgende:
[..]
stervende hoeren kankerkahcel ik was de eerste die in het rijtje sotnd en nou bne ik weg? als het zo moet..
Vet lelijk?? Volgens mij moet je een gegeven paard niet in de bek kijken..quote:Op woensdag 18 april 2007 19:50 schreef Viswijfje het volgende:
ajf: t hoeft niet heelmooi of echt te lijken, t gaat om de bedoeling! Kijk naar die van postmortum die is ook vet lelijk, dat kun je toch wel beter?
dat vind ik erg snelmaar als ik doe alsof t een kitten is vind ik m wel leukquote:Op woensdag 18 april 2007 19:52 schreef doka het volgende:
Dit zijn wij. We hebben al een kindje gemaakt
[afbeelding]
Oke dan. Effe w8.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:50 schreef Viswijfje het volgende:
ajf: t hoeft niet heelmooi of echt te lijken, t gaat om de bedoeling! Kijk naar die van postmortum die is ook vet lelijk, dat kun je toch wel beter?
mooii gedaanquote:
nee tuurlijk niet ik vraag aan jou toch ook niet of jij een kerel bent?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:57 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
mooii gedaan![]()
alleen ben jij nou ook een vrouw??
Kind, als je nou niet weet hoe je moeilijke woorden moet spellen, doe ons dan allemaal een lol en gebruik ze gewoon niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:40 schreef Viswijfje het volgende:
er zijn degene gekozen die explisiet zeiden dat ze mee wilden doen![]()
nou je zou niet de eerste zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 19:57 schreef jovink het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet ik vraag aan jou toch ook niet of jij een kerel bent?
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Kind, als je nou niet weet hoe je moeilijke woorden moet spellen, doe ons dan allemaal een lol en gebruik ze gewoon niet.
nou voor deze keer noiu krijg ik zeker wel een pluspuntje ofniet?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:00 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nou je zou niet de eerste zijn![]()
ik dacht dat dat links tieten waren, sorrie dan
Newsflashquote:Op woensdag 18 april 2007 20:00 schreef SolidasRock het volgende:
Erg slim is die viswijffie niet he...
yeahquote:Op woensdag 18 april 2007 20:01 schreef Viswijfje het volgende:
omdat Jovink en Piovan ook mooie hebben gemaakt kan t zijn dat er 4 afvallen deze ronde!!
bedoel jequote:Op woensdag 18 april 2007 20:01 schreef Viswijfje het volgende:
omdat Jovink en Piovan ook mooie hebben gemaakt kan t zijn dat er 4 geluk hebben deze ronde!!
en wat geef jij nou dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 21:45 schreef cerror het volgende:
En dat wijf krijgt en krijgt en krijgt maar aandacht.
Aandachtspons Viswijf.
een orgasmequote:
sterker nog ik zal haar doen beven van genotquote:Op woensdag 18 april 2007 22:19 schreef attieboy het volgende:
Ga je je laten neuken door de winnaar Viswijf?
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:46 schreef jovink het volgende:
[..]
sterker nog ik zal haar doen beven van genot
![]()
Nou we zijn pas bij ronde 1 en je mag best nog meedoen denk ik van viswijfje.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Shit, ik ben te laat om de man van viswijfje te worden. Daar gaan mijn gratis kabeljauwtjes en lekkerbekkies.
Je mag bellen en de 3e ronde.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:11 schreef Afwazig het volgende:
Hej! Maar even alles leuk en aardig, mag ik ook eventueel jokers / hulplijnen inzetten tijdens de ongetwijfeld moeilijke voorronden?
In dat geval reserveer ik deze alvast.
[afbeelding]
dat zei ik al in feedback!quote:Op donderdag 19 april 2007 08:54 schreef covie het volgende:
[..]
Nou we zijn pas bij ronde 1 en je mag best nog meedoen denk ik van viswijfje.
Moet de TT niet veranderd worden naar: Wie wordt de man van viswijfje (1e ronde)
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:57 schreef Piovan het volgende:
Ik ben Piovan en ik tekende viswijfje
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 april 2007 21:32 schreef rulerofdeath het volgende:
mag ik ook nog meedoen??
[afbeelding]
komt omdat hij liever een soppige vagina heeft.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:29 schreef Viswijfje het volgende:
nee,maar als je nog snel wat tekent wel.. soppig is iig een loser want die heeft niets laten horen!
Hey, maar even serieus.. wat doet een meisje zoals jij eigenlijk de hele dag hier.. heb je ook werk en dat je af en toe even op fok kijkt? Of ben je dan toch gewoon een gast die de hele dag een beetje jongens probeert te strikken voor een gay-date?quote:Op donderdag 19 april 2007 10:29 schreef Viswijfje het volgende:
nee,maar als je nog snel wat tekent wel.. soppig is iig een loser want die heeft niets laten horen!
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:31 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Hey, maar even serieus.. wat doet een meisje zoals jij eigenlijk de hele dag hier.. heb je ook werk en dat je af en toe even op fok kijkt? Of ben je dan toch gewoon een gast die de hele dag een beetje jongens probeert te strikken voor een gay-date?
Ja? Tot de huig gaat hij erin.. er zit nog sperma op haar kin?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:46 schreef jovink het volgende:
[..]
sterker nog ik zal haar doen beven van genot
![]()
ik heb ook werk zo 3 middagen in de week! en verder fok ik veelquote:Op donderdag 19 april 2007 10:31 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Hey, maar even serieus.. wat doet een meisje zoals jij eigenlijk de hele dag hier.. heb je ook werk en dat je af en toe even op fok kijkt? Of ben je dan toch gewoon een gast die de hele dag een beetje jongens probeert te strikken voor een gay-date?
KEREL!quote:Op donderdag 19 april 2007 10:33 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb ook werk zo 3 middagen in de week! en verder fok ik veel![]()
en ik ben een kerel![]()
![]()
guilty until proven,quote:Op donderdag 19 april 2007 10:33 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb ook werk zo 3 middagen in de week! en verder fok ik veel![]()
en ik ben geen kerel![]()
![]()
ik ga volgend jaar mischien wel zon studie van tv doen, net als Doquote:Op donderdag 19 april 2007 10:33 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
![]()
Misschien studeert ze/hij wel via Internet
![]()
whehehequote:Op donderdag 19 april 2007 10:34 schreef BereNDD het volgende:
[..]
guilty until proven,
gaylty until proven,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |