Ik sta op 2quote:Op woensdag 18 april 2007 18:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoeft ook niet want de kandidaten zijn al gekozen!!
Dat zijn:
1. ajf
2. dokie
3. Soppig
4. Robin2130
5. fixer999
6. MrDjey
7. -TS-![]()
8. Afwazig
9. Murp
10. Visgozer(weet dat hij nep en stom is maar 9 vind ik geen echt aantal!)
Toen ik 6 was alquote:Op woensdag 18 april 2007 18:47 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Ach ja Emmen, het heeft wel wat.. maar ook niet veel.
Maar je bent je heil in Assen gaan zoeken?
dat moet een modje doenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:50 schreef Viswijfje het volgende:
Die 'meld je aan' moet weg! dit word ronde 1 en in de opening moeten plaatjes van de 10 man-didaten!!
Plaatjes?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:50 schreef Viswijfje het volgende:
Die 'meld je aan' moet weg! dit word ronde 1 en in de opening moeten plaatjes van de 10 man-didaten!!
welke PM?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:51 schreef Viswijfje het volgende:
Robin doe je nou nog mee (onder de voorwaardes uit je pm)
Bustedquote:
What else is new?quote:
ja maar toen had ik je pmt dat ik je wel snel wilde laten afvallen als je toch meedoet omdat ik dat had aangekondigt heb!quote:
Zal ik nu Bijbels gaan uitgeven daar?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:02 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Turkse christenen keel doorgesneden
Gat in de marktquote:Op woensdag 18 april 2007 19:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zal ik nu Bijbels gaan uitgeven daar?
Of zal ik een Breezah-uitgave maken van de Bijbel en dan het eerste exemplaar aan VW overhandigen?quote:
Als jij graag in de gay-date top 10 wil.. be my guestquote:
Wel míjn homo ja?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:05 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Als jij graag in de gay-date top 10 wil.. be my guest
nee.. breezers verkopenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zal ik nu Bijbels gaan uitgeven daar?
d4t iid3e lijCktt Mii HeLuhMaAl gUciiiiquote:Op woensdag 18 april 2007 19:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Of zal ik een Breezah-uitgave maken van de Bijbel en dan het eerste exemplaar aan VW overhandigen?
Wie het neukertje van Viswijfje (M/V) wordt.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:07 schreef 7nightwing7 het volgende:
ik kom even binnenwippen, waar gaat dit over ?![]()
En HiJ vUrAnDurDuHhH uT sPa-WaTurRr iN BrEeZeRZszSquote:Op woensdag 18 april 2007 19:06 schreef Afwazig het volgende:
[..]
d4t iid3e lijCktt Mii HeLuhMaAl gUciiii
Oh, voor vast of slechts "tijdelijk" ?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:09 schreef doka het volgende:
[..]
Wie het neukertje van Viswijfje (M/V) wordt.
Dan kan ik niet vermoord wordenquote:
Ja, en het is volgens mij een man.. maar er zijn al wel 10 kandidaten geselecteerd.. die zitten volgens mij nog een beetje in een kast te kiekeloeren waar ze nodig uit moetenquote:Op woensdag 18 april 2007 19:09 schreef doka het volgende:
[..]
Wie het neukertje van Viswijfje (M/V) wordt.
M4RiiA liEt ziCh tOeNdeRtiJd ooK neuQen VoOr EeN Br33z4hquote:Op woensdag 18 april 2007 19:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En HiJ vUrAnDurDuHhH uT sPa-WaTurRr iN BrEeZeRZszS
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:12 schreef Viswijfje het volgende:
OPDRACHT 1
Teken in paint onze eerste avond uit!!!
Maak er wat romanties van.. ik beoordeel op wat ik zie hoe ik er uitzie en op t totaal!
dat is niet in paint, jij bent geen kandidaat en ik zie mezelf nietquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:12 schreef Viswijfje het volgende:
OPDRACHT 1
Teken in paint onze eerste avond uit!!!
Maak er wat romanties van.. ik beoordeel op wat ik zie hoe ik er uitzie en op t totaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |