Nijnjaquote:Op woensdag 18 april 2007 16:22 schreef nijnja het volgende:
Hoi
Mijn god, de wanhoopquote:Op woensdag 18 april 2007 16:26 schreef oshiro het volgende:
Ik heb zin om te MSNnen. Voeg me toeoeoeoeoeo
Ah, redelijk dus?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:27 schreef seekfaM het volgende:
[..]
hoe het leven normaal verloopt, up en down up en down
Bek hâhwe, pie eis gebruîke!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:28 schreef VlaDje het volgende:
Qud PI's
Tevens, vrij, ik gaat nach haus
Maar als we praten is het atlijd een heftig gesprekquote:Op woensdag 18 april 2007 16:09 schreef liiszle het volgende:
[..]
en zelfs dat hebben we al paar dagen niet gedaan
waar gaat het heen fiets
Ben je naar de huisarts geweest?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:32 schreef seekfaM het volgende:
[..]
en men knie
Morgen maar weer eens proberen in de boot tespringen
Klubbingman - Ride On A White Trainquote:
Rebels.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:36 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Neuh, kut dokter, krijg je van die kuren enzo, geen zin in
Idd, ik heb slechte ervaringen met het niet opvolgen van doktersadviezenquote:
Ik heb een keer weken rond gelopen met een gebroken voet.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:41 schreef oshiro het volgende:
[..]
Idd, ik heb slechte ervaringen met het niet opvolgen van doktersadviezen.
Hm, ook nastyquote:Op woensdag 18 april 2007 16:41 schreef LRN het volgende:
[..]
Ik heb een keer weken rond gelopen met een gebroken voet.![]()
Ah bah. Ik hoor d'r gelijk kraakgeluiden bij, maar dat zal wel niet gebeurd zijn.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:42 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hm, ook nasty.
Ik heb mn arm en been te vroeg belast nadat ik ze gebroken had. Das echt kut.
Nee, we gingen pas naar het ziekenhuis nadat de baanofficials ons hadden gezegd dat dat moest, anders had ik er ook nog mee doorgeredenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:43 schreef LRN het volgende:
[..]
Ah bah. Ik hoor d'r gelijk kraakgeluiden bij, maar dat zal wel niet gebeurd zijn.![]()
Dat is fokt op grappig jaquote:Op woensdag 18 april 2007 16:43 schreef eRrrrJeee het volgende:
je moet eens youssef & kamal zoeken op limewire ]hahahahhaha
dat luisteren mn neefjes altijd jaquote:Op woensdag 18 april 2007 16:43 schreef eRrrrJeee het volgende:
je moet eens youssef & kamal zoeken op limewire ]hahahahhaha
Ik merkte opzich ook vrij weinig van die gebroken poot, zolang ik er niet op ging leunen of staan dan.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nee, we gingen pas naar het ziekenhuis nadat de baanofficials ons hadden gezegd dat dat moest, anders had ik er ook nog mee doorgereden. Merkte er weinig van, behalve dat het zeer deed en dik werd
wat heb jij met je knie!? wat voor blessure?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:46 schreef seekfaM het volgende:
en men spieren zeggen zo iets van, beweeg maarten beweeg, maar het lukt niet
Mja, bij mij waren ze allebei doorgebroken, maar wel vaag, alsof je een koffiebekertje plat druktquote:Op woensdag 18 april 2007 16:45 schreef LRN het volgende:
[..]
Ik merkte opzich ook vrij weinig van die gebroken poot, zolang ik er niet op ging leunen of staan dan.Dacht dat 'ie gewoon gekneusd was, maar het was echt zo'n haarfijne breuk.
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:46 schreef seekfaM het volgende:
en men spieren zeggen zo iets van, beweeg maarten beweeg, maar het lukt niet
ik ook voglens mij..quote:Op woensdag 18 april 2007 16:41 schreef LRN het volgende:
[..]
Ik heb een keer weken rond gelopen met een gebroken voet.![]()
Iets vertraagd, halloquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |