Er zijn best veel historische rollen met mannen met baardenquote:Op donderdag 19 april 2007 00:48 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Op grond van de hint dat hij vaak een baard heeft en een voorkeur heeft voor historische rollen zou ik persoonlijk best een gokje kunnen wagen
En als ik daarbij vermeld dat het een Schot is...noem eens twee typisch "Schotse" historische films uit de jaren '90(meer specifiek 1995) en je hebt een puntquote:Op donderdag 19 april 2007 00:48 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Op grond van de hint dat hij vaak een baard heeft en een voorkeur heeft voor historische rollen zou ik persoonlijk best een gokje kunnen wagen
Da's er alvast één en in datzelfde jaar werd er nog zo'n film gemaakt met mannen in rokjes in hooglanden (eentje met een hele goede rol van Tim Roth als bad guy) en Brian Cox natuurlijkquote:Op donderdag 19 april 2007 00:54 schreef Yurithemaster het volgende:
Braveheart
Geweldige film neequote:Op donderdag 19 april 2007 00:58 schreef ElizabethR het volgende:
[afbeelding]
En de tweede film is Rob Roy
Geweldige film trouwens, en Tim Roth speelt super!
Wélquote:
quote:Tim Roth super ja
Welterusten, ik blijf wel wakkerquote:Op donderdag 19 april 2007 01:27 schreef ElizabethR het volgende:
Niemand? Dan ga ik naar bed, en het was 'the 10th Kingdom'
![]()
Die heb ik wel gezienquote:Op donderdag 19 april 2007 01:27 schreef ElizabethR het volgende:
Niemand? Dan ga ik naar bed, en het was 'the 10th Kingdom'
![]()
Sorry. Ik wist het antwoord niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:32 schreef ElizabethR het volgende:
En nou komen ze ineens weer allemaal tevoorschijn
Normaal gesproken zegt dan iemand: 'hintje??'quote:
Precies, dat staat dan ook linksboven in de hoek van de foto als weggevertje. Maar kom op!! De naam is zooooo bekend!!quote:Op donderdag 19 april 2007 01:38 schreef broer het volgende:
Ja, dat is die man van Thin Lizzy. Maar hoe hij heet...?
quote:
O, verdomd.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:42 schreef ElizabethR het volgende:
Precies, dat staat dan ook linksboven in de hoek van de foto als weggevertje.
Ik weet het echt niet.quote:Maar kom op!! De naam is zooooo bekend!!
Ben er weer...Phil Lynott (RIP) Whiskey in the Jarrrrrquote:Op donderdag 19 april 2007 01:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Precies, dat staat dan ook linksboven in de hoek van de foto als weggevertje. Maar kom op!! De naam is zooooo bekend!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |