Kijk ik zit hier voor me lol, dus hier ben ik 'fun viswijfje' maar je kan echt wel een goed gesprek met me hebben: vriendinen komen ook heel vaak naar mij toe als ze een probleem hebben enzowquote:Op donderdag 19 april 2007 22:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je bent 22, maar je post als iemand van 13. En ik typ ook wel eens wat te snel of ram met mijn worstevingertjes op de verkeerde toetsen, maar daarvoor heb ik een backspace-knop op mijn toetsenbord.
En nee, ik ken je niet en aan de hand van je postgedrag zil ik je ook niet kennen. Ik wil met iemand ook een goed gesprek kunnen voeren, maar daar lijk je me niet echt capabel genoeg voor.
Alleen al daarom hoop ik dat je een kloon bent, ik gun eigenlijk niemand zo weinig hersencapaciteit.
Ik heb niet gezegd dat ze niet werken, het is alleen een beetje jammer dat ze zo weinig inhoud bevatten.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Kijk ik zit hier voor me lol, dus hier ben ik 'fun viswijfje' maar je kan echt wel een goed gesprek met me hebben: vriendinen komen ook heel vaak naar mij toe als ze een probleem hebben enzow![]()
en ik ben wel geen dokter of profesor maar ik ben echt niet dom, me hersens werken prima![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ze niet werken, het is alleen een beetje jammer dat ze zo weinig inhoud bevatten.
En dat je hier voor je lol zit kan ik me eigenlijk al niet meer voor stellen.
En ik neem niet aan dat jouw vriendinnen tot de hooggeschoolden der samenleving behoren, dus die zullen jou prima kunnen volgen.
Maar mij heb je niet weten te overtuigen en ik heb zo'n idee dat er meer zijn die denken dat je nog te dom bent om te schijten.
ik ben bang dat er meer op dit forum zijn die dat denken,quote:Op donderdag 19 april 2007 22:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
volges mij denk je echt dat ik een of ander mogool ben![]()
weet je wat ik dan zeg?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik ben bang dat er meer op dit forum zijn die dat denken,
veel meer.
Oh noes. Mensen op een forum en hun mening. Dat is pas belangrijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik ben bang dat er meer op dit forum zijn die dat denken,
veel meer.
quote:
Pics?quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:55 schreef bigore het volgende:
Nou, toen ik der bek volblafte eergisteren hield ze wel ff der bek dicht, dat was toch wel ff lekker
dokie, niet zo doen hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 22:49 schreef doka het volgende:
[..]
Oh noes. Mensen op een forum en hun mening. Dat is pas belangrijk.![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:01 schreef Sextreme het volgende:
Kunnen we geen algemeen verbod krijgen op postende domme aandachtsvragende kuthoeren, a.k.a. Viswijfje a.k.a. yoghurtkut?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
yoghurtkut? zei je dat nou echt?
mijn god jij bent echt zielig![]()
hoe zou dat komen denk je?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:24 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik red me prima hoor, ik kan zelfs me eigejn veters strikkenvolges mij denk je echt dat ik een of ander mogool ben
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Kijk ik zit hier voor me lol, dus hier ben ik 'fun viswijfje' maar je kan echt wel een goed gesprek met me hebben: vriendinen komen ook heel vaak naar mij toe als ze een probleem hebben enzow![]()
en ik ben wel geen dokter of profesor maar ik ben echt niet dom, me hersens werken prima![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
die grote letters waren om duidelijk te zijn!
ik ben geen breezerslet, echt niet: dat ik welles een breezertjes lust zegt niks over wat ik waard ben!
ik probeer niet grappig of stoer te zijn en dom ben ik zeker niet![]()
en toevallig heb ik hier al kei veel mensen leren kennen en ga ik nie weg, en yes is voor kinderene!!!
quote:Op donderdag 19 april 2007 12:06 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik hoop dat je een grapje maakt maar je haar en kleren zijn opzich wel mooi!
alleen je hoofd is een beetje alsof al die dingen waar de jonges t over hadden inderdaad met je gedaan zijn![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:03 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
breezer is de enige alcohol die ik lust maar ik drink niet dagen nacht alcohol en zondermeer doe ik ook wel meer dan alleen drinken op me dag!
een grapje neem ik aan? hahahaquote:
Boh! Mijn zielig noemen! Jij durft!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:25 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
yoghurtkut? zei je dat nou echt?
mijn god jij bent echt zielig![]()
dus na 6 minuten kijken is dat de enige fout die je eruit kan halen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:21 schreef Viswijfje het volgende:
t enige rare is hoe ik t hoofd van Covie uitleg maar dat was een grapje
ja er zitten vast wel typfouten en dingen met spelling mis maar kwa inhoud zeg ik niks verkeerdsquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:24 schreef BereNDD het volgende:
[..]
dus na 6 minuten kijken is dat de enige fout die je eruit kan halen?
![]()
![]()
![]()
kloptquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:26 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja er zitten vast wel typfouten en dingen met spelling mis maar kwa inhoud zeg ik niks
wat vind je mama ervan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:26 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja er zitten vast wel typfouten en dingen met spelling mis maar kwa inhoud zeg ik niks verkeerds![]()
hoi.. zeg het eens...quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:28 schreef Sextreme het volgende:
BereNDD
die leest hier niet, ik heb haar ook niet zoveel over fok verteld omdat ik hier vrij open ben met seks enzow maar kwa spelling zal t haar ook worst wezen hoorquote:
Qua spelling wou ze ook liever een worst wezenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:31 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
die leest hier niet, ik heb haar ook niet zoveel over fok verteld omdat ik hier vrij open ben met seks enzow maar kwa spelling zal t haar ook worst wezen hoor![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:21 schreef Viswijfje het volgende:
t enige rare is hoe ik t hoofd van Covie uitleg maar dat was een grapje
quote:
Maar zal ik het verklappen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik vind dat alle mensen zolang ze aardig zijn mooi zijn, ook de lelijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:17 schreef covie het volgende:
IK HEB HELEMAAL GEEN TAMACOTCHI!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet eens hoe je t schrijft
Zie mijn editquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
en je bent t ook niet op die foto toch?
In het echt ben ik nog veel lelijkerquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:21 schreef Viswijfje het volgende:
goeie grap hoor! ik twijfelde wel even
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:23 schreef covie het volgende:
[..]
In het echt ben ik nog veel lelijkeren ik mis een been
foto!quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:23 schreef covie het volgende:
[..]
In het echt ben ik nog veel lelijkeren ik mis een been
Ja.. heb je hem nog ergens rondslingeren?quote:
ssssssstquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:59 schreef Sextreme het volgende:
http://www.rogerwendell.c(...)_broken_leg_logo.jpg
leuk adres om een foto te uploaden
Erg geloofwaardig dus
je hebt niet echt veel zoek moeite gedaan.. google > broken leg > afbeeldingen > pagina 1quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:57 schreef covie het volgende:
[afbeelding]
Hier dachten ze dat ze m nog konden redden.
Ik heb in principe ook wel wat beters te doen dan gebroken benen te vindenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:30 schreef BereNDD het volgende:
[..]
je hebt niet echt veel zoek moeite gedaan.. google > broken leg > afbeeldingen > pagina 1
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=broken%20leg&btnG=Google+zoeken&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi
een mooie typmiep zijnquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:58 schreef covie het volgende:
[..]
Ik heb in principe ook wel wat beters te doen dan gebroken benen te vinden![]()
Je loog in ieder geval niet dat je NOG lelijker was dan op die andere fotoquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:57 schreef covie het volgende:
[afbeelding]
Hier dachten ze dat ze m nog konden redden.
quote:Op zondag 22 april 2007 10:13 schreef TJDoornbos het volgende:
doka jij doelt op dat nieuws van die Ontknaapservice toch??
Ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit. In die zin dat als je zou gaan kijken naar de gemiddelde leeftijd van ontmaagding in verschillende beroepsgroepen, dat ICT-ers relatief laat aan de bak komen.quote:Op zondag 22 april 2007 10:23 schreef TJDoornbos het volgende:
dat is volgens mij gewoon een uitspraak van die doos om de gasten waar geld zit (ICT-ers) hun te laten bellen want geloof weinig van het ICT-maagd verhaal eerlijk gezegd.
Maargoed het irritante is dat de helft van mn collega's het wel geloofd en elke keer komt vragen hoe dat bij mij zit.................
quote:
Hoe zit het??quote:Op zondag 22 april 2007 10:23 schreef TJDoornbos het volgende:
dat is volgens mij gewoon een uitspraak van die doos om de gasten waar geld zit (ICT-ers) hun te laten bellen want geloof weinig van het ICT-maagd verhaal eerlijk gezegd.
Maargoed het irritante is dat de helft van mn collega's het wel geloofd en elke keer komt vragen hoe dat bij mij zit.................
Zegt mij niks..quote:Op zondag 22 april 2007 10:13 schreef TJDoornbos het volgende:
doka jij doelt op dat nieuws van die Ontknaapservice toch??
bij mij?? 18 jaartjes oud (nog laat maar eerder dan de ICT-ers volgens die dames van ontknaap.nl)quote:
Niemand wil nog de ict in omdat ze dan bang zijn dat ze tot hun 35e geen sex zullen hebbenquote:Op maandag 23 april 2007 11:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
bij mij?? 18 jaartjes oud (nog laat maar eerder dan de ICT-ers volgens die dames van ontknaap.nl)
Vind het echt een belediging voor een hele boel jonge aankomende ICT-ers![]()
Zelfs geen cybersex?quote:Op maandag 23 april 2007 12:01 schreef covie het volgende:
[..]
Niemand wil nog de ict in omdat ze dan bang zijn dat ze tot hun 35e geen sex zullen hebben
Dat is niet slim. Ik heb gewoon eerst flink gesexed (?) en daarna ben ik pas in de ICT gegaanquote:Op maandag 23 april 2007 12:01 schreef covie het volgende:
[..]
Niemand wil nog de ict in omdat ze dan bang zijn dat ze tot hun 35e geen sex zullen hebben
ik ook, toen ik de ict inging heb ik nog een jaar wat rondgesext en toen dacht ik jaja straks wordt ik besmet en heb ik mijn huidige vriend maar vastgehouden.quote:Op maandag 23 april 2007 13:19 schreef doka het volgende:
[..]
Dat is niet slim. Ik heb gewoon eerst flink gesexed (?) en daarna ben ik pas in de ICT gegaan
(en sindsdien is mijn sexleven fluks achteruit gegaan)
Nee. Hoezo?quote:Op maandag 23 april 2007 13:32 schreef Viswijfje het volgende:
ging dit topic ooit niet over mij?
Ik kan het me ook niet echt herinnerenquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 13:38 schreef covie het volgende:
[..]
Ik kan het me ook niet echt herinneren![]()
Oh die post van viswijfje is gewoon een verkapt ik-wil-ook-graag-een-naamptopic-post.
Heb je al eens even voor gein naar het topic titel gekeken?quote:Op maandag 23 april 2007 13:32 schreef Viswijfje het volgende:
ging dit topic ooit niet over mij?
Lees eens goed wat er staat.. dat heb je namelijk al..quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 14:01 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga hier liever geen woorden aan vuil maken![]()
je kan dat beter richting Viswijfje doen..quote:
Ok, VISWIJFFIEJquote:Op maandag 23 april 2007 14:37 schreef BereNDD het volgende:
[..]
je kan dat beter richting Viswijfje doen..
quote:
aan kanker gaan mensen doodquote:
Aan jou ook.quote:
-knip-quote:Op maandag 23 april 2007 18:54 schreef Afwazig het volgende:
ZAGEN JULLIE DAT IK VERGELEEK VISWIJFJE MET EEN TERMINALE ZIEKTE HAHA LACHENNNN!!11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |