Wat is zn naam, ik zit bij hem op de server.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:58 schreef Borreke het volgende:
Ik ben op zoek naar een wapen dat te zien is in dit filmpje:
http://www.lrguild.org/forum/viewtopic.php?id=3131
De priest die als tweede voorbij loopt heeft een wapen met sparkles enzo, weet iemand welk wapen (off hand?) of enchant dit is?
btw, LR heeft 5priests, ga naar hun armory en check de Stavesquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:58 schreef Borreke het volgende:
Ik ben op zoek naar een wapen dat te zien is in dit filmpje:
http://www.lrguild.org/forum/viewtopic.php?id=3131
De priest die als tweede voorbij loopt heeft een wapen met sparkles enzo, weet iemand welk wapen (off hand?) of enchant dit is?
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=28782&locale=enUS;source=livequote:Op vrijdag 20 april 2007 13:43 schreef magge het volgende:
[..]
btw, LR heeft 4priests, ga naar hun armory en check de Staves
naja, dat had ik dus al gedaan, maar het is geen stavequote:Op vrijdag 20 april 2007 13:43 schreef magge het volgende:
[..]
btw, LR heeft 5priests, ga naar hun armory en check de Staves
zit in wow zelf maar er zijn ook addons voor die het weer net even wat mooier maken met aflopende balkjes en kleurtjes.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:56 schreef trance_fan het volgende:
Ik had een vraag aan jullie WoW spelers.
In somige filmpjes en screenshots zie ik een tijd staan onder de spells die jij of iemand anders op jouw hebben gecast. Een paar voorbeelden van spells zijn : Frost Armor ; Arcane Intellect enz.
Deze tijd is dus een indicatie van hoelang de spell nog meegaat. Let op!! dit is dus geen cooldown timer.
Wat ik nu wil weten is. Is dit een functie in het spel zelf of een mod. Zo ja welke mod.
ahh dat Clique klinkt heel erg handig! maar ff uitproberen dusquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:29 schreef Atreidez het volgende:
[..]
De CT raid addon bugte wat dat betreft aan alle kanten. Ik gebruik voor wat jij wil doen nu Grid in combinatie met raid windows en Clique. Clique is een 1 klik cast proggie.. Je verbind bijvoorbeeld Alt - linkermuisknop aan greater heal en je hoeft voortaan alleen alt in te drukken en te klikken op een raidmember in je raid window of in grid en hij cast de heal zonder dat je iemand hoeft te targetten. Mijn healing snelheid is verdrievoudigd hiermee, en je houdt target beschikbaar voor andere dingen. Focus gebruik ik eigenlijk alleen voor me shackle addon, zodat ik altijd kan shacklen zonder me zorgen te hoeven maken over wie ik op dat moment getarget heb
Mijn userinterface trouwens, waar je de raidwindows en grid kan zien.
Gewoon dat stukiie vanje cat venster uit beeld verschuivenquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:12 schreef Schimpie het volgende:
Weet iemand misschien een addon waarmee ik die chatknoppen (die pijlen enzo) kan laten verdwijnen?
Kan o.a. met CT_MODquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:12 schreef Schimpie het volgende:
Weet iemand misschien een addon waarmee ik die chatknoppen (die pijlen enzo) kan laten verdwijnen?
Shemalequote:Op zaterdag 21 april 2007 20:35 schreef vogelkooi het volgende:
male female dranei?
gratzquote:
Ff de macho uit gaan hangen zekerquote:
niet focussen op de ads Gewoon door DPSen op de prince zelf, adds door een hunter laten kitenquote:Op zondag 22 april 2007 15:27 schreef Mister_T het volgende:
Nexus-Prince in Mana Tombs is echt insane op heroic
Uitloggen onpieuw inloggen en openieuw proberen. Geboorte datum boeit niet zolang je maar ouder bent dan 13quote:Op zondag 22 april 2007 16:57 schreef znarch het volgende:
Ik heb iets doms gedaan.
Ik wou een topic aanmaken op de wow forums en moest mijn geboorte datum invullen.
Dit heb ik fout gedaan denk ik want ik kan er nu geen topics openen, er komt dit te staan:
You have declined the agreement or you are under age.
Hoe krijg ik dit gefixed ?
Dat heltp dus niet, blijf die mssg krijgen.quote:Op zondag 22 april 2007 16:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Uitloggen onpieuw inloggen en openieuw proberen. Geboorte datum boeit niet zolang je maar ouder bent dan 13.
Cookies weggegooit?quote:Op zondag 22 april 2007 17:09 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat heltp dus niet, blijf die mssg krijgen.
Pas op dat je bleedje niet vlam vatquote:Op zondag 22 april 2007 17:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Is net bij de stomerij geweest![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |