Bevalt me primaquote:Op maandag 22 februari 2010 15:18 schreef elfje. het volgende:
Zijn er nog meer mensen hier met goede of al dan niet slechte ervaringen? Ben benieuwd.
Dat pigment trekt weer weg lijkt me. Mijn extra moedervlekjes die er afgelopen zomer bij kwamen (toen gebruikte ik effe een periode wat meer melanotan), zitten er nog steeds, maar zijn wel weer veel vager geworden. Haar en ogen zijn al bruin van mezelf, daar zie ik dus geen verschil.quote:En hoe zit het met de moedervlekken en verandering van de haarkleur? Wordt dat weer minder als je met het product stopt?
Volgens mij moet je dan wel gigantische hoeveelheden gebruiken? Ik spuit slechts wekelijks de helft van de dagelijkse hoeveelheid die men aanraadt op de websites op basis van lichaamsgewicht. Hoewel men op die websites ook wel zegt dat je van dagelijks kunt overschakelen op wekelijks gebruik, als je vindt dat je 'op kleur' bentquote:Voor mij zou het wel een uitkomst zijn. Alleen het feit (of gerucht) dat je ogen er ook een andere kleur van kunnen krijgen vind ik dat dan weer wat minder.
JAquote:Op maandag 22 februari 2010 23:37 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, heul eng.
Ik vind dit onderzoek ook wel vreemde uitkomsten hebben!quote:Op zondag 14 februari 2010 07:20 schreef FINS het volgende:
Overigens: mensen die zonnebrandcreme gebruiken hebben een 60% hogere kans (!) op huidkanker dan mensen die dat niet doen. En mensen die geregeld zonnen of zonnebanken hebben juist een lagere kans op kanker in zijn algemeen. bron: http://www.voedingengezondheid.com/kanker.html
Want?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:31 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
Heb het zelf ook gedaan, heerlijk kleurtje, maar de misselijkheid, en het "vage" gevoel na een injectie was minder.. De moedervlekken die toen zijn gekomen, zijn nu na een jaar gelukkig weer minder. Fijn spulletje, alleen jammer dat steeds meer mensen het ontdekken.
Nou, wanneer steeds meer mensen het kennen is het niet meer, jezus hoe kom jij aan zo'n lekker kleurtjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Want?
Jij was al bruin voor bruin commercieel werd en de rest zijn meelopers?
Ja stel je voor dat er meer mensen zijn die nu verantwoord in de zon kunnen zijn...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:04 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
[..]
Nou, wanneer steeds meer mensen het kennen is het niet meer, jezus hoe kom jij aan zo'n lekker kleurtje
Al heb ik bij verantwoord nog steeds mn twijfelsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:42 schreef llopez het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat er meer mensen zijn die nu verantwoord in de zon kunnen zijn...
Maar je gebruikt het welquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:08 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
[..]
Al heb ik bij verantwoord nog steeds mn twijfels
gebruiktequote:Op woensdag 24 februari 2010 20:56 schreef elfje. het volgende:
[..]
Maar je gebruikt het wel
Of is dat 'lekkere bruine kleurtje' belangrijker dan goed voor je eigen lichaam zorgen
Veel te duur... 30 mg voor 109 euro.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:55 schreef geofke het volgende:
ik heb een nieuwe site ontdekt die poeder en sets aanbieden van Melanotan, iemand mee vertrouwd met deze site of hun producten?
quote:
Dat zijn Guidos, en het komt door smeersel uit een potje volgens mijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:21 schreef Pumatje het volgende:
What the fuck zijn dat en hoe is dat in vredesnaam zo gekomen?
Hahahaha, hebben die "wezens" ook een benaming.. valt me trouwens op, dat ze allemaal omringd zijn met mooie chickiesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat zijn Guidos, en het komt door smeersel uit een potje volgens mij.
Dat zal wel meevallen. Bijna niemand is dom genoeg dit spul te gebruiken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:04 schreef Zonnestraaltje86 het volgende:
Nou, wanneer steeds meer mensen het kennen is het niet meer, jezus hoe kom jij aan zo'n lekker kleurtje
Post je even hoe je endocrinoloog er over denkt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:13 schreef wonderer het volgende:
't Is technisch gezien een hormoon he? Morgen eens even aan de endocrinoloog vragen. Ben eigenlijk toch nog steeds geinteresseerd.
Natuurlijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:08 schreef elfje. het volgende:
[..]
Post je even hoe je endocrinoloog er over denkt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |