abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 juli 2007 @ 19:08:04 #31
34286 Yzord
Euroknallert
pi_51237886
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeetje die redhead is gewoon een compleet ander persoon geworden joh...

Yzord, hoelang gebruik jij dit nu? En hoeveel betaal je er voor? En moet je blijven spuiten om je kleur te behouden, of houdt het kleurtje een tijdje aan?
Ik heb inmiddels 2 kuren erop zitten, en ik zie op mijn trouwfoto's hoe asociaal bruin ik ben tegenover mijn zoontje en vrouw. Het werkt echt...en die stijve ook haha.

Ik betaalde 150 euro voor 30mg.
Ik heb liever dat ze vragen waarom ik nog geen standbeeld heb, dan dat ze vragen waarom ik een standbeeld heb.
pi_51243397
En hoe lang heb je dan plezier van die 30 mg?
En kun je het een beetje plannen?
Of is het gelijk zo poeppiebruin als die meneer op de foto?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_51247460
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:08 schreef Yzord het volgende:

Ik heb inmiddels 2 kuren erop zitten, en ik zie op mijn trouwfoto's hoe asociaal bruin ik ben

Ik betaalde 150 euro voor 30mg.
is het niet dat ''nep'' bruine? zoals je krijgt als je de zonnebank veel gebruikt?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 23:59:43 #34
34286 Yzord
Euroknallert
pi_51247651
Absoluut geen nep bruin...vergeet niet dat wat normaal de zon stimuleert, nu dat spul het doet. Dus niks geen beta caroteen of nep uv van zonnebank.

En je wordt geleidelijk bruin...als je je te bruin vindt worden, dan stop je ermee. Er met 30mg doe je drie weken ongeveer, en dat is meer dan zat.

Ik ben mijn derde kuur al aan het plannen
Ik heb liever dat ze vragen waarom ik nog geen standbeeld heb, dan dat ze vragen waarom ik een standbeeld heb.
  zondag 8 juli 2007 @ 00:04:15 #35
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_51247757
nep uv van een zonnebank?

Ehm UV is UV; wat in de zonnebank zit, is exact dezelfde als die je buiten aantreft. Enige verschil is dat de hoeveelheid straling is aangepast.

Wat een krankzinnig onderwerp dit; zooi in je lijf spuiten voor een tintje.

pi_51247776
in de zon liggen schijnt zelfs kanker te voorkomen!
Wetenschap staat voor niets!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 8 juli 2007 @ 00:05:22 #37
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_51247790
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeetje die redhead is gewoon een compleet ander persoon geworden joh...

Yzord, hoelang gebruik jij dit nu? En hoeveel betaal je er voor? En moet je blijven spuiten om je kleur te behouden, of houdt het kleurtje een tijdje aan?
Ja!

Zo' n ander persoon dat hij eerst geen kuiltje in zijn kin had en nu ineens wel!!! Allemaal door die injecties!!

zondag 8 juli 2007 @ 00:57:57 #38
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_51249372
Hm, beetje in de gaten houden... vooral dat dikker haar en dikkere huid klinkt goed.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_51250220
quote:
Op zondag 8 juli 2007 00:04 schreef SHE het volgende:

Makkelijk praten als je van jezelf goed bruin kan worden...
Voor mensen met huidtype I: een zeer lichte huid die snel verbrandt is zoiets echt een uitkomst...
Ik zou het heel erg prettig vinden als ik eens een keer langer dan 5 minuten in de zon kon zitten zonder me steeds eerst vol te moeten smeren met factor 1000.
En dat ik bij de eerste zonnestralen gewoon een rokje en een hemdje aan kan doen en naar buiten kan gaan, zonder dat ik eerst dagen moet gaan smeren met zelfbruiners e.d. omdat die witte melkflessen echt geen gezicht zijn.

Maar goed; ik waag me er (nog) niet aan; er is nog te weinig bekend over de effecten op lange termijn.
  zondag 8 juli 2007 @ 09:07:40 #40
34286 Yzord
Euroknallert
pi_51254092
quote:
Op zondag 8 juli 2007 00:04 schreef SHE het volgende:
nep uv van een zonnebank?

Ehm UV is UV; wat in de zonnebank zit, is exact dezelfde als die je buiten aantreft. Enige verschil is dat de hoeveelheid straling is aangepast.

Weet je wat krankzinnig is, dat je mee probeert te praten over iets waar je geen weet van hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Yzord op 08-07-2007 09:22:33 ]
pi_51414389
klinkt interessant, ik gooi er een tvp tegenaan
Life sucks
pi_51414524
Klinkt erg interessant, waar is dat spul te verkrijgen?
~ I like it hot ~
pi_51414996
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 00:09 schreef mr.marcus het volgende:
klinkt interessant, ik gooi er een tvp tegenaan
doen we'
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:38:32 #44
34286 Yzord
Euroknallert
pi_51422474
Tis volgens mij gewoon te bestellen op die melanotan.nl
  vrijdag 13 juli 2007 @ 20:17:46 #45
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_51441222
yzord, plaats eens wat fotos dan
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_51446854
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:38 schreef Yzord het volgende:
Tis volgens mij gewoon te bestellen op die melanotan.nl
Volgens jou? je gebruikt het maar weet niet waar je het kunt krijgen?
Niet via die site iig.....
~ I like it hot ~
  zaterdag 14 juli 2007 @ 00:23:32 #47
34286 Yzord
Euroknallert
pi_51449495
Tis wel via die site te bestellen...moet je lid worden op het forum en dan het abonnementensysteem pakken rechtsbovenin.
pi_51455945
quote:
Op zondag 8 juli 2007 00:05 schreef SHE het volgende:

[..]

Ja!

Zo' n ander persoon dat hij eerst geen kuiltje in zijn kin had en nu ineens wel!!! Allemaal door die injecties!!

volgens mij is het wel dezelfde persoon, maar de belichting is anders.
pi_51649745
blijf het een dubieus product vinden.
edoch zeer interessant.
Life sucks
pi_51649762
quote:
Op zondag 8 juli 2007 09:07 schreef Yzord het volgende:
Weet je wat krankzinnig is, dat je mee probeert te praten over iets waar je geen weet van hebt.
UV is UV hoor, het enige wat kan is dat het stralenspectrum van de zon voor een deel uit hardere UV-straling bestaat. Maar die straling is ooke een stuk schadelijker.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 00:23:06 #51
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_51681291
Nu ga ik zeker wachten tot testfase III van Clinuvel gereed is. Er gaan nu verhalen over oogschade de ronde. Dat is 't toch echt niet waard

http://melanotan.org/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1183897770/0
  woensdag 24 oktober 2007 @ 20:40:38 #52
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_54143033
Ik blijf de ontwikkeling van dit product volgen. Zo nu en dan kijk ik op het board, waar pioniers zich al onderwerpen aan de (in ontwikkeling zijnde) werkzame stof. Ze injecteren dit dan in hun buikvet. Ik heb weer een dramatische metamorfose gevonden:

voor

na

Uit dit draadje.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 21:11:56 #53
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_54143967
Je haar wordt er dus ook donkerder van, wat grappig. En je ogen misschien zelfs ook wel? Het is volgens mij wel dezelfde man, hij heeft nogal een karakteristieke neus...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_54180590
wel gesjoemeld met de belichting
Life sucks
  zondag 28 oktober 2007 @ 00:46:35 #55
34286 Yzord
Euroknallert
pi_54213697
Hoezo dramatische metamorfose?
pi_63769829
iemand bij mij op de gym gebruikt het ook nu,
even in de gaten houden.

ben benieuwd wanneer ze klaar zijn met testen.
pi_63772344
Zo, hey. Als je ermee kapt, krijg je dan ook je gewone haarkleur terug? En je oogkleur verandert niet?

Als ik later moet solliciteren, dan moet ik weer transformen van 'mindere' mocro-player naar roomblanke Nederlander, hè.
pi_63772367
Uit datzelfde draad:

Op z'n achterhoofd, dat lijkt net een schimmelinfectie (aanklikken, dan zie je het goed).

[ Bericht 7% gewijzigd door Plux op 05-12-2008 01:09:02 ]
pi_63772745
quote:
Well I have bad news embarrassed
I am dealing with some very serious health problems. I think I am the next Sunless Princess! undecided(see melanotan one logs).
After stopping my cycle my weight started to go down for the first two weeks just by a bit so I hoped this would continue. But it didn't it continued to increase at an alarming rate. I couldn't understand this as I had been on a very strict diet and despite not being able to do cardio exercise my job is very active so it made no sense, at the worst it should have been staying stable. The chest pains, breathing problems and breast pain (which began to decrease) all started getting worse. The blurry vision which started when I started my cycle, mainly on the days I injected, is now almost all of the time and I can only look at a computer screen or read for ten minutes before it gets very bad. Never had problems with my sight before.The joint pain is now all over my body as is the muscle pain and am having cramps and muscle spasms too. The dry skin on my feet became a serious fungal infection which spread to my hands and has lead to each nail becoming unattached by half of the nail on hands and feet. I have treated it and it has stopped spreading. I am having very irregular sleep patterns, problems getting to sleep then waking often and then problems getting back to sleep even when very tired. Even if I sleep 8 hours I wake up exhausted and feel sleepy all day. I have had constipation one day then upset tum the next for a while now. I am suffering from regular memory loss long and short term and sometimes not being able to think of the right word I am looking for, feeling stupid. I am having a lot of days of feeling depressed, anxiety every day and feeling of panic and negative thoughts.

All of these symptoms were NOT present before I began Melanotan II. The only one which was similar was that I was over weight but that had been a constant weight rather than rapidly increasing. I had tried to explain each symptom by something other than Melanotan II ie. fungus maybe due to washing my hands too often. But it got to the point where I couldn't find any explanations so I booked a doctors appointment and started searching the forum. That's when I found Sunless Princess' log and was shocked at how similar our symptoms were and how serious it could become.

She mentioned having WTS (Wilson's Temperature Syndrome) which I then did a lot of research on and it is something which 40% of us can have at some point in our lives and is triggered by a shock to the body/system. The test is simple using a thermometer to check the temperature 3 times a day at certain times and if it is consistently below 37 degrees it is a sign you have this syndrome. Other things must be ruled out aswell but it is treatable over a period of months/years with strict medication. All of the symptoms I have are explained by this syndrome (if that is what I have).

So I went to my doctor today and told him everything including about using Melanotan II and when I stopped my cycle etc. He was shocked by all the symptoms since I had seen him in July for a regular checkup and all was fine except for the weight increase (and I hadn't been to a doctor in 6 years!) but he has taken it all seriously and I have appointments for full blood work and other tests. I must continue checking my temperature at the given times and if nothing is found in the tests he will look into treatment for WTS.

I have a very stress free lifestyle, am my own boss and have a lot of time off to relax so I have no reason to feel anxious and have all these symptoms. The only thing that changed was the use of Melanotan II.

So the question is, "Is Melanotan II the cause?"
It is very possible but not in the way you might think. WTS is caused by a shock to the body, such as a death, divorce, work stress, giving up smoking, use of a medication, suddenly stopping eating even having an operation and various other stressful stuff.
Basically the body defends itself against the threat to the system by going into "hibernation mode" and begins functioning at a lower temperature. The body's organs don't function as well at this temperature which is why it causes all the problems but it is the body's way of saving energy and surviving. Most people who go through this go back to normal but a lot of us don't and some can stay like this forever never knowing what is causing the problems since they are looking at them all as individual problems not realising they are all related. Some people have a trauma and never feel the same again physically or mentally and it could be because they have WTS.
It is not fatal but can lead to early death due to heart failure etc.

Sunless Princess could not say 100% that it was caused by Melanotan but the symptoms began when she began her cycle(this is the same for me) and are beginning to go away with the treatment but is a lengthy procedure. If Melanotan is the cause it may not be because it is bad , or has something wrong with it but because it may be the substance which has shocked the body as it is unused to it creating the problem or the act of injecting has caused the stress and lead to the problem. So a lot of us may not be affected but then many of us could be and some of us may be affected at first but the body resets itself making the symptoms go away. This could explain why some have side effects just at the beginning when we just presume it is because the body has got used to it. I too feel very sad that I finally discovered something that can give me a tan and make me feel more confident but may have lead to all these problems, I am absolutely gutted! cry

I think the main problem here is that many of us will experience side effects during a cycle, not realise they could be something serious and presume they will go away after usage stops. But if it is ignored it can lead to serious problems which will be permanent and even get worse if left untreated.
I know this is what I did and since they mainly got much worse after I stopped the cycle I presumed that they mustn't be related. However it could be that my body was more shocked by the sudden withdrawal of the Melanotan II as oppose to when I began usage. Many people on this site have experienced chest pain, breathing problems, blurred vision, insomnia, joint pain, muscle ache, lethargy, weight changes, constipation/upset tum, fungal infections, loss of appetite, under performance at the gym, pain in breast tissue, anxiety, depression. These are all symptoms of either WTS or a malfunctioning thyroid(which can be caused by WTS) or both at the same time. But we are all just thinking they are temporary side effects.

Anyway, this is a bit longer than I planned. I will keep you posted on my results and anything else I find out. I have PM'd Sunless Princess but not had a reply yet, maybe she will see this and post. I advise anyone who is experiencing these symptoms during or after a cycle to seek medical advice and insist on tests just incase. undecided
  vrijdag 5 december 2008 @ 09:42:55 #60
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63776425
quote:
Op zondag 8 juli 2007 01:31 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Makkelijk praten als je van jezelf goed bruin kan worden...
Voor mensen met huidtype I: een zeer lichte huid die snel verbrandt is zoiets echt een uitkomst...
Ik zou het heel erg prettig vinden als ik eens een keer langer dan 5 minuten in de zon kon zitten zonder me steeds eerst vol te moeten smeren met factor 1000.
En dat ik bij de eerste zonnestralen gewoon een rokje en een hemdje aan kan doen en naar buiten kan gaan, zonder dat ik eerst dagen moet gaan smeren met zelfbruiners e.d. omdat die witte melkflessen echt geen gezicht zijn.

Maar goed; ik waag me er (nog) niet aan; er is nog te weinig bekend over de effecten op lange termijn.

Ik heb jaren in een zonnestudio gewerkt en weet echt alles over huidtypen en UV.
Je huid dikker maken, en zelfs typen 1 aan een kleurtje helpen is geen enkel probleem, op een veilige manier. Van buitenaf, niet door manipulatie van binnenuit.
Waarom zou je iets slikken wat niet voldoende onderzocht is?

Er zijn speciale zonnebanken voor typen 1. Deze moeten volgens een strikte kuur ( om de 48u ) gebruikt worden om de huid dikker te maken en verbranding te voorkomen.
Vervolgens volgt nog een kuur middels een zonnebank met een hogere sterkte en een lamptechnologie die de aanmaak van pigment bevordert.

Dat alles netjes volgens de richtlijnen van de kankerstichting en Stezon. Je moet alleen een zonnestudio zien te vinden die ook daadwerkelijk volgens deze richtlijnen werkt en nee, sundays of sunbob kunnen je daar niet mee helpen.

Het is natuurlijk volslagen krankzinnig om jezelf te injecteren met stoffen om bruin te worden. Er zijn veiligere en beter onderzochte methodieken.
En laat je niet foppen door mijn donkere manen, ik heb een ontzettend gevoelige huid en verbrand razendsnel. Dat is pas verholpen toen ik volgens bovenstaande methodes ben gaan kuren.

En daarbij moet je je realiseren dat een type 1 nooit echt bruin zal worden. Simpelweg omdat de huid daar niet geschikt voor is.
Wat je wel kunt bereiken dmv een dergelijke kuur, is het krijgen van een gezonde kleur. Zodat je in elk geval niet meer als een spook door het leven moet. En ook veilig!
Het heeft alleen 1 maar....je moet alsnog uit de zon blijven!
Je doet de kuur dus alleen voor het krijgen van een gezond kleurtje, maar elke zonneconsulent zal je afraden om daarna alsnog in de gewone zon te gaan zitten.
Simpelweg omdat je buiten geen straling kunt meten. Een zonnebank is afgesteld volgens bepaalde richtlijnen, om het zonnen zo veilig mogelijk te maken.
De zon kun je niet afstellen, dus de hoeveelheid straling die op je huid komt, is giswerk.

Overigens ga ik ook nauwelijks in de gewone zon, hooguit s' ochtends heel even en in de namiddag. En dan nog beschermd met een heel hoge factor, ondanks mijn reeds bruine velletje.
Ik kuur 2 x per jaar voor mijn kleur en verder blijf ik echt uit de zon. Niet zozeer omdat ik bang ben acuut kanker te ontwikkelen, maar omdat ik ook geen oude huid wil bevorderen.

SOmmige dingen zijn nu eenmaal te mooi om waar te zijn en ja, het is gemeen als je met huidtype 1 zit. Je zult dus altijd keuzes moeten maken. En ik zou zeker kiezen voor een gezonde blos op de wangen en alsnog uit de zon blijven, ipv injecties met troep en geparadeer op het strand.
Er is namelijk niets gezonds aan bakken op het strand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')