abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60221290
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 17:24 schreef MisterO het volgende:

[..]

En daar is geen 1 foto van...ik geloof het pas als ik het zie.
Ik vind deze foto's getuigen van 'een zekere intimiteit' zeg maar:

zondag 20 juli 2008 @ 20:04:05 #252
182751 MisterO
wispelvurig
pi_60230905
quote:
Op zondag 20 juli 2008 10:59 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik vind deze foto's getuigen van 'een zekere intimiteit' zeg maar:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Sorry, maar hetero vriendinnen zouden precies hetzelfde kunnen doen. En Lindsay is ook niet vies van wat extra publicitiet, dus speelt zij er ook gewoon mee.
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
  zondag 20 juli 2008 @ 20:11:31 #253
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60231020
quote:
Op zondag 20 juli 2008 00:15 schreef Manono het volgende:

[..]

O ja nou ik vind haar lekker wel stoer. LiLo is dan ook bekend vanwege haar looks, sommige mensen hebben nou eenmaal geen modellenkop.

[ afbeelding ]
Lekker stoer en haske lelijk. Lohan vind ik ook geen miss world, hoor. Ik bedoel dat ze er gewoon weer goed uit ziet
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zondag 20 juli 2008 @ 20:12:16 #254
150152 Queen_Bee
pi_60231036
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:04 schreef MisterO het volgende:

[..]

Sorry, maar hetero vriendinnen zouden precies hetzelfde kunnen doen. En Lindsay is ook niet vies van wat extra publicitiet, dus speelt zij er ook gewoon mee.
En wat heb jij nodig dan, een foto, nee! Een filmpje waarop ze liggen te seksen?
I'm super sonic man
  zondag 20 juli 2008 @ 20:14:33 #255
182751 MisterO
wispelvurig
pi_60231088
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:12 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

En wat heb jij nodig dan, een foto, nee! Een filmpje waarop ze liggen te seksen?
Ja
Nee, eerder een bevestiging van die 2... het zijn gewoon geile publiciteitshoeren. Lindsay voor haar filmcarriere, en Samantha voor haar dj bestaan... Ze zijn al jaren vriendinnen van elkaar. anyhoo. ik wacht wel af
  zondag 20 juli 2008 @ 20:19:03 #256
150152 Queen_Bee
pi_60231193
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:14 schreef MisterO het volgende:

[..]

Ja
Nee, eerder een bevestiging van die 2... het zijn gewoon geile publiciteitshoeren. Lindsay voor haar filmcarriere, en Samantha voor haar dj bestaan... Ze zijn al jaren vriendinnen van elkaar. anyhoo. ik wacht wel af
Er stond hier toch ergens dat het bevestigd is? Oh well, het zal mij ook aan mn reet roesten
I'm super sonic man
  zondag 20 juli 2008 @ 22:17:55 #257
133405 lucky_birdie
hele grote..
pi_60233833
Ze komen beide ook voor in de nieuwe NERD video..
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_60237496
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:11 schreef Queen_Bee het volgende:

Lekker stoer en haske lelijk. Lohan vind ik ook geen miss world, hoor. Ik bedoel dat ze er gewoon weer goed uit ziet

Wat mij betreft zien ze er beiden beter uit dan Miss World
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:14 schreef MisterO het volgende:

Ja

Mja wanneer valt er iets in Hollywood echt te noemen.. Zoiets als het huwelijk van Tom en Katie of Kevin en Britney, vanwege de kinderen?
Jusqu'ici tout va bien...
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:58:46 #259
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_60341386
quote:
Lindsay Lohan bant vader op feestje met lesbische vriendin.

Lindsay Lohan heeft haar vader laten weten dat hij niet welkom is op een feestje dat ze geeft met haar lesbische vriendin Samantha Ronson. Lindsay is namelijk bang dat haar papa het feest zal verstoren omdat hij niet bepaald opgezet is met de lesbische relatie van dochterlief.

Een bron in de Britse krant Daily Star: "Michael denkt dat Lindsay door een of andere fase gaat, maar schaamt zich om haar lesbische relatie met Samantha". De 22-jarige Lindsay heeft zelfs extra veiligheidsmensen ingehuurd zodat niemand die niet op de gastenlijst staat binnen kan.

Lindsay's moeder Dina, die de relatie van haar dochter wel goedkeurt, is alvast opgetogen dat haar ex-man niet zal komen opdagen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 15:32:32 #260
15080 static
pi_60509837
quote:
Lindsay Lohan boos over opmerking politiechef.

Lindsay Lohan is boos over een opmerking die een politiechef donderdag maakte over haar vermeende homoseksualiteit. "Agenten, jullie zouden je niet met andermans privéleven moeten bemoeien", zei de actrice in een filmpje dat op entertainmentwebsite TMZ werd geplaatst. "Dat is niet netjes."

De 22-jarige Lohan werd naar haar mening gevraagd op het vliegveld van Los Angeles, waar ze samen met haar vermeende vriendin Samantha Ronson op een vliegtuig naar Chicago stapte. De actrice en de dj zijn al maanden onafscheidelijk, maar hebben nooit officieel bevestigd dat ze een liefdesrelatie hebben.

Sarcastische politiechef
Politiechef William Batton haalde Lindsay Lohan en collega-celebrities Paris Hilton en Britney Spears aan toen hem werd gevraagd of hij het nodig vindt dat er regelgeving wordt opgesteld voor de steeds brutaler wordende paparazzi in Los Angeles. "Britney draagt tegenwoordig weer kleren, Paris is de stad uit en valt godzijdank niemand meer lastig en Lindsay is tegenwoordig lesbisch", liet hij zich ontvallen in een nieuwsuitzending van KNBC-TV. "We hebben niet veel problemen meer met ze."

Eigen zus lesbisch
Later op de dag kwam Batton op een persconferentie terug op de opmerking, die bij velen in het verkeerde keelgat was geschoten. Hij verdedigde zich door te zeggen dat zijn eigen zus lesbisch is en dat hij voorstander is van gelijke rechten voor homoseksuelen.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_60544082
Die opmerking is toch ook helemaal niet beledigend voor homo's?
pi_60545536
Ik vind die Samantha een beetje viezig. Je zal er maar het bed mee moeten delen. Haar broer daarentegen... oeff

pi_60547956
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 11:25 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vind die Samantha een beetje viezig. Je zal er maar het bed mee moeten delen. Haar broer daarentegen... oeff

[ afbeelding ]
Haar broer ziet er hetzelfde uit als dat zij doet, dus niet zo zeuren
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:09:56 #264
15080 static
pi_60550603
quote:
Lindsay Lohan gaat trouwen met vriendin.

Lindsay Lohan, die recent toegaf dat ze een lesbische relatie heeft met dj Samantha Ronson, heeft trouwplannen. Lindsays mama Dina is het feest al volop aan het voorbereiden.

"Ze hebben hun relatie maandenlang stilgehouden en hielden vol dat ze slechts 'goede vrienden' waren. Maar ze hebben besloten dat het niet zomaar een bevlieging is, dat hun liefde er één voor het leven is. Een datum ligt nog niet vast, maar wellicht wordt het tegen het einde van het jaar", aldus een bron.

Verwacht wordt dat het huwelijk in november zal voltrokken worden, rond de tijd dat Lindsay haar nieuw album 'Spirit in the Dark' uitbrengt. Een beetje extra publiciteit is nooit weg.

Lindsay heeft naar verluidt al een witte minijurk van Chanel gekocht, terwijl Samantha een zwart pak met een hoed plant te dragen voor de trouw.
pi_60550723
Mag dat eigenljik in de States?
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:21:36 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60550878
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 15:14 schreef bloodymary het volgende:
Mag dat eigenljik in de States?
In Californië is het homohuwelijk legaal.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:35:31 #267
182751 MisterO
wispelvurig
pi_60551207
Whaha ze gaan trouwen, tuuurlijk
pi_60569301
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 13:17 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Haar broer ziet er hetzelfde uit als dat zij doet, dus niet zo zeuren
En toch vind ik de mannelijke versie er stukken beter uitzien
  donderdag 7 augustus 2008 @ 15:04:31 #269
15080 static
pi_60628559
quote:
Lindsay Lohan en verloofde laten zelfde tatoeage zetten.

Lindsay Lohan en haar verloofde Samantha Ronson hebben hun liefde voor elkaar in de verf gezet met gelijke tatoeages. Allebei hebben ze een zwart hart op hun linkerhand, zo bleek toen ze in Los Angeles aankwamen na enkele dagen bij Ronsons familie in Miami.
Lindsay liet in 2006 een wit hart op haar hand tatoeëren, en dat liet ze nu zwart omlijnen. Samantha liet meteen hetzelfde figuur op haar hand zetten. Lindsay liet op haar rechterhand een rode ster zetten zoals Samantha er een heeft op haar rechterarm.
In maart organiseerde Lindsay een fototentoonstelling in New York van beelden die de stemming achter haar tatoeages weergaven. Samantha was de dj op de opening.
pi_60631666
Ik vind het eigenlijk wel gaaf, zo'n tieneridool en stoeipoesje, dat dan ineens lesbisch blijkt te zijn.
pi_60631804
Zijn ze verloofd? Of is dat weer zo'n roddel.
Ik dacht toch echt dat het gewoon een vriendschap was.
  zondag 10 augustus 2008 @ 22:02:14 #272
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_60717151
HELLOOOOOOOOOO!!! I AM LINDSAY LOHAN!!
Laffe huichelaar
  zondag 10 augustus 2008 @ 22:16:45 #273
182751 MisterO
wispelvurig
pi_60717593
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 22:02 schreef timmmmm het volgende:
HELLOOOOOOOOOO!!! I AM LINDSAY LOHAN!!
HAHAHAHAhhahaAHAHAHA!!!!!jkhnwd!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 00:28:50 #274
15080 static
pi_60813722
quote:
Lindsay Lohan wil zich bekeren tot jodendom.

Lindsay Lohan (22) wil zich bekeren tot het jodendom als teken van liefde voor haar vriendin Samatha Ronson, die joodse is. Lindsay werd katholiek grootgebracht, haar pa is een gewezen alcoholicus en zeer streng katholiek. Van geloofsovertuiging veranderen zal haar nog dichter bij Samantha brengen, oordeelt Lindsay.

Vrienden van Lindsay menen echter dat ze flirt met geloofsovertuigingen om nog maar eens de aandacht op haar persoontje te vestigen. "Twee jaar geleden was het Kabbalah, vorig jaar was het de AA, ze liep ook een tijdje over 'peace' te raaskallen. Lindsay, die springt op elke trein die passeert. Maar wat haar geflirt met het jodendom aantoont, is dat ze om Samantha geeft. Samantha zou eender welk geloof mogen aanhangen, Lindsay zou er open voor staan".
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:16:03 #275
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_60826925
quote:
Op maandag 21 juli 2008 03:05 schreef Manono het volgende:

[..]

Wat mij betreft zien ze er beiden beter uit dan Miss World
[ afbeelding ]
[..]

Mja wanneer valt er iets in Hollywood echt te noemen.. Zoiets als het huwelijk van Tom en Katie of Kevin en Britney, vanwege de kinderen?
Meende je dat nou? ik vind die lindsay en haar vriendin echt niet zo mooi ofzow....
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')