Wat weer in zou haken op het verhaal om Hans homosexualiteit in de doofpot te houden. Dat bedoel je toch?quote:Op maandag 23 april 2007 20:57 schreef Suko het volgende:
Bij Shownieuws denkt Henk Smits dat dit gedoe misschien in elkaar gezet is om Santegoeds een hak te zetten omdat Connie vanmiddag op de radio nogal lacherig vertelde vooral op de foto van die minnares te letten in de nieuwe Privé. Waarop Smits zich afvroeg hoe Connie dat allemaal weet. ik zelf vind het opvallend ook hoe ze zo massaal een media-offensief inzetten, potsierlijk allemaal, vooral dat filmpje, gedver.![]()
Ik dacht meer aan dat boek wat Santegoeds aan 't schrijven is met allerlei ongezelligs over Connie maar zou best kunnen dat de 'ware' aard van Hans ook wordt aangetoond. In ieder geval worden er nu vreemde spelletjes gespeeld door het 'echtpaar' óf het is een uiting van wanhoop, maar dat is eigenlijk hetzelfde.quote:Op maandag 23 april 2007 23:57 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Wat weer in zou haken op het verhaal om Hans homosexualiteit in de doofpot te houden. Dat bedoel je toch?
quote:Een nieuwe dag, een nieruw verhaal in 'Breukhovengate'. Het weekblad Story, die de vrouw die Beatrice blijkt te heten als eerste op video vastlegde, weigerde zij te woord te staan. Zij zegt slechts geen verhouding met Hans van Breukhoven te hebben. Maar Prive's hoofdredacteur Evert Santegoeds kondigt aan dat zijn blad morgen juist met een exclusief interview met de vrouw komt.
In dat interview zou Belgische Beatrice, zo melden bronnen ZIJonline, in een pagina's lang vraaggesprek o.a. antwoord geven op de vraag of zij een liefdesbaby met Van Breukhoven heeft.... Zij vertelt ook dat zij Hans al 23 jaar kent. " Beatrice heeft een schoonmaakbedrijf dat de free Records Shop-winkels van Hans in België schoonmaakt. Hij is haar liefste vriend. Connie kent zij alleen uit de verhalen van Hans. Zij ontkent niet dat zij recent met hem naar Barcelona is geweest", staat in het komende nummer van weekblad Privé.
Story en Weekend liggen vandaag al in de winkel. dat is een dag eerder dan normaal, omdat beide bladen concurrent Prive willen voor zijn met nieuwe onthulngen in wat nu al 'Breukhovengate' heet. Prive bracht de zaak aan het rollen met een artikel van elf pagina's over de kwestie. Uit het artikel blijkt dat Connie haar man verdacht van een affaire.
quote:De chauffeur zou, zo onthulde Verlinde maandagavond op tv, voordat hij de gegevens aan Evert Santegoeds doorspeelde, eerst hebben geprobeerd om het glamourstel te chanteren met de informatie die hij als werknemer over hen verzamelde.
Toen de Breukhoventjes niet ingingen op zijn eisen stapte de man, die Danny zou heten, naar verluidt naar de Privé. Als het chantageverhaal al waar is, en dat lijkt niet het geval,- kan Verlinde die informatie niet anders hebben dan van de direct betrokkenen, Hans en Connie Breukhoven. Dat Verlinde een mogelijke bron van een weekblad op tv bekendmaakt is overigens ook een nog niet eerder vertoonde 'stunt'.
quote:Tot nu toe weigerde zowel Hans als Connie op het verhaal te reageren. Alleen liet Connie Prive weten de Belgische vrouw te kennen en haar als een goede vriendin te beschouwen. Over de vrouw, die in het Belgische Waterloo woont, doen inmiddels de wildste geruchten de ronde. Zo zou zij zelfs een kind van de met Connie getrouwde Hans van Breukhoven hebben. zijonline
Precies. En daar is Connie maar wat blij mee. Een dag niet gepubliceerd is immers een dag niet geleefd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet te filmen dat Story en Weekend nu een dag eerder in de winkels liggen.
Dat moet hun ego toch wel strelen. Het is ze gelukt, de Breukhoventjes staan weer vol in de spotlights. Negatieve publiciteit blijft tenslotte publiciteit.
Dat mag je wel zeggen, pffff. Willem Duys heeft ooit gezegd: “Als ze over me schijven, en wat ze over me schijven, interesseert me niets, als het maar een hele pagina is." Met een variant hierop: "Maakt niet uit wát ze over me schrijven, áls ze maar over me schrijven."quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Niet te filmen dat Story en Weekend nu een dag eerder in de winkels liggen.
Dat moet hun ego toch wel strelen. Het is ze gelukt, de Breukhoventjes staan weer vol in de spotlights. Negatieve publiciteit blijft tenslotte publiciteit.
Connie geniet (misschien) wel dat ze weer in de spotlights staatquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Precies. En daar is Connie maar wat blij mee. Een dag niet gepubliceerd is immers een dag niet geleefd.
Dit illustreert nogmaals het belabberde niveau van de glamourjournalistiek in dit land.quote:Hans Breukhoven ontkent overspel
Hans Breukhoven ontkent een buitenechtelijke relatie te hebben gehad met de Belgische Béatrice. Dat bezweert de zakenmagnaat dinsdag in het roddelblad Weekend.
Hans Breukhoven ontkent een buitenechtelijke relatie te hebben gehad met de Belgische Béatrice. Dat zweert de 60-jarige zakenmagnaat dinsdag in het roddelblad Weekend. "We zijn vrienden. Niets meer en niets minder", stelt hij. Hiermee reageert de oprichter van platenketen Free Record Shop op geruchten in het boulevardblad Privé.
In een artikel van elf pagina's deed hoofdredacteur Evert Santegoeds vorige week de vermeende affaire uit de doeken. Connie, de veelbesproken echtgenote van Hans, zou in woede zijn ontstoken toen zij het overspel ontdekte. Niets van waar, zo stelt ook Connie in Weekend. "Als we problemen hebben, zou ik dat sowieso niet met de buitenwereld bespreken", zegt ze.
Ook Béatrice, die met haar bedrijf de Belgische filialen van Free Record Shop schoonmaakt, ontkent de relatie in alle toonaarden. "Ik geef om hem, maar niet op de manier zoals in Nederland wordt gesuggereerd", zegt zij in Weekend. "Destijds heeft hij mij op zakelijk gebied geholpen en dus zal ik nu alles in het werk stellen om zijn naam te zuiveren."
De bron die Santegoeds gebruikte voor het artikel, een voormalige chauffeur van de Breukhovens, zou slechts uit zijn op eigengewin. "Die man is gestoord, maar ja, dat zijn er wel meer", sneert Connie over Danny van Zijl. Vorig jaar zou zij door de man zijn benaderd, die beweerde dat Hans een maîtresse zou hebben in Waterloo. "Ik sloeg steil achterover van verbazing", vertelt ze. Volgens de blondine verlangde de ex-werknemer een financiële beloning voor zijn 'briljante tip'.
Met de stortvloed aan artikelen over het privéleven van de Breukhovens, komen de persoonlijke sympathieën van de roddelbladen aan het licht. Santegoeds, die momenteel een boek schrijft over Connie, publiceert al geruime tijd artikel na artikel waarin de 55-jarige voormalige zangeres in een kwaad daglicht wordt gesteld. Donderdag verloor de journalist een kort geding dat de Breukhovens tegen hem hadden aangespannen over een artikel in Privé. Santegoeds beweerde daarin dat de Clinic for Injectables van Connie een financieel fiasco is.
Ook de interviews van Connie en Hans in Weekend lijken allerminst ongetint. "In de afgelopen jaren is onze professionele relatie uitgemond in een onbaatzuchtige vriendschap", vertelt hoofdredactrice Petra Boots, die de vraaggesprekken voerde, in een voorwoord. "Zo was Connie de eerste oppas van mijn dochtertje en hielp ze me eigenhandig met het schilderen van mijn huis toen ik in een moeilijke periode zat."
[Novum]
Nou ja, die Edwin zal best veel weten maar ik hoorde vorige week in één van de showpramma;s dat hij erg met ze meeleeft...Hier nog een oud artikel op Zijonline..toen het niet zo gezellig meer was. Misschien blijkt het toch een wolf in schaapskleren, een lijntje naar Santegoeds wellicht?quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:31 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Het houdt gewoon niet op zeg. Dat het een schijnvertoning is me zeker.
Ik vraag me af of die voormalige vriend/personal assistent (die bij Con en Hans inwoonde) ook nog op de proppen komt met een verhaal, ik meen te herinneren dat hij ineens weg was bij hun zonder uitleg (ben niet in de war met patricia paay en tom sebastiaan)
Ik ga vanavond kijkenquote:* Vanavond om 22.50 uur komt Santegoeds in Shownieuws met commentaar en wat er morgen in Privé staat over deze affaire.
Dat wil ik zeker wél zien!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Wat een triest figuur is die Santegoeds zeg![]()
![]()
Al neukt Hans B een koala op sterk water, wat zal het me jeuken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |