Nou, hij heeft een vrij overtuigende stem hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 12:17 schreef LRN het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat soort vrouwen Rein gewoon zouden smacken als 'ie het zou voorstellen..
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, hij heeft een vrij overtuigende stem hoor
Zo kansloos ben ik nietquote:Op woensdag 18 april 2007 12:18 schreef LRN het volgende:
[..]
Je had een beest in bed moeten zeggen.
Kep dr ook sinterklaasliedjes onder staan, Crazy Frog, ik heb werkelijk van alles op mn pod staanquote:Op woensdag 18 april 2007 12:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar om het zo te noemen is wel beetje te
Zo ben ik; altijd hard en scherpquote:
Noem je me nu kansloos?quote:
hehequote:Op woensdag 18 april 2007 12:17 schreef LRN het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat soort vrouwen Rein gewoon zouden smacken als 'ie het zou voorstellen..
Ik blijf het jammer vinden, je lijkt verder zo'n aardige kerelquote:Op woensdag 18 april 2007 12:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kep dr ook sinterklaasliedjes onder staan, Crazy Frog, ik heb werkelijk van alles op mn pod staan
iddquote:Op woensdag 18 april 2007 12:20 schreef LRN het volgende:
[..]
Noem je me nu kansloos?Pas maar op, RJ is m'n mattie en die heeft een auto, dan overrijdt 'ie je!
![]()
Huh, waarquote:Op woensdag 18 april 2007 12:20 schreef LRN het volgende:
[..]
Noem je me nu kansloos?Pas maar op, RJ is m'n mattie en die heeft een auto, dan overrijdt 'ie je!
![]()
Pas maar op! of ik rijd je dood soekel!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:21 schreef LRN het volgende:
[..]
Je mag het wel enthousiaster voor me opnemen.![]()
Je onderschat hem! Ik heb ook nauwelijks m'n lenzen in.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh, waar
RJ rijdt me heus niet aan, hij heeft zn lenzen nooit in, dus mist sowieso
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh, waar
RJ rijdt me heus niet aan, hij heeft zn lenzen nooit in, dus mist sowieso
Wat is een soekel?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:22 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
Pas maar op! of ik rijd je dood soekel!
Wat vind je dan precies jammerquote:Op woensdag 18 april 2007 12:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik blijf het jammer vinden, je lijkt verder zo'n aardige kerel
Toen ik bij hem in de auto zat slingerde hij meer dan mn oma zonder looprekjequote:Op woensdag 18 april 2007 12:23 schreef LRN het volgende:
[..]
Je onderschat hem! Ik heb ook nauwelijks m'n lenzen in.Toch frappant hoeveel ik wél kan zien.
Wat ben jij onverantwoordelijk, joh. Je oma zonder looprekje de straat op sturen.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toen ik bij hem in de auto zat slingerde hij meer dan mn oma zonder looprekje
dat onthoud ik..quote:Op woensdag 18 april 2007 12:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toen ik bij hem in de auto zat slingerde hij meer dan mn oma zonder looprekje
Ik vind je muzieksmaak een beetje te kinderlijkquote:Op woensdag 18 april 2007 12:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat vind je dan precies jammerAls ik het niet had laten zien was ik nog gewoon normaal....
goed, totdat je me een keer ziet, als dat gebeurt....![]()
Ghehequote:Op woensdag 18 april 2007 12:25 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
dat onthoud ik..
weer 1 minder die misschien ooit eens mee zou moeten rijden naar wat dan ook![]()
Ze ligt ook zonder looprekje onder de grond nuquote:Op woensdag 18 april 2007 12:25 schreef LRN het volgende:
[..]
Wat ben jij onverantwoordelijk, joh. Je oma zonder looprekje de straat op sturen.![]()
Bier: CHECKquote:Op woensdag 18 april 2007 12:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind je muzieksmaak een beetje te kinderlijk
Verder no offense
En ik ga nu boodschappers doen
Veel plesier, ik luister ook muziek die kinderen van de basisschool niet eens kennenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind je muzieksmaak een beetje te kinderlijk
Verder no offense
En ik ga nu boodschappers doen
Leuk hequote:
Ja eventjesquote:Op woensdag 18 april 2007 12:30 schreef LRN het volgende:
Is 't nou veranderd ofzo?
Oh! Ha-Ha-Ha.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja eventjesEen geintje enzo
![]()
De humor is ver te zoeken inderdaadquote:
Hoiquote:Op woensdag 18 april 2007 12:37 schreef liiszle het volgende:
zég mag ik even weten waarom voorgaande SC's veranderde in een Newbie Scooterjostie topic?
dat wil ik niet meer zien uiteraard
Dat was ook al zo in ONZ.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De humor is ver te zoeken inderdaad![]()
Leuke nieuwe avatar trouwens![]()
KLOPT!quote:
Jeweetsquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:42 schreef LRN het volgende:
Nog 5 uur (!)en dan is m'n gilmore girls seizoenetje klaar.
.
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef LRN het volgende:
[..]
Bier: CHECK
Frikandellen: CHECK
Hamburgers: CHECK
Bier: CHECK
en jullie lieten t allemaal toequote:Op woensdag 18 april 2007 12:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Omdat een paar josti's uit een Koffie SC in GC hier heen kwamen om te lopen kutten![]()
![]()
PUICKquote:
Tuurlijk, iedereen mag maximaal 1 deel proeven aan de gezelligheid van PUBquote:
Ik mag er niets aan doenquote:
Daar heb je dat vlees voorquote:
Kusje terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |