Het wordt tijd voor Perez op linksbuiten inderdaad, het is niet veel soeps de laatste wedstrijdenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:36 schreef markthemen het volgende:
wat is die babel een ongelovelijke kut speler
Ja maar ik had het tegen CSI Miamiquote:Op woensdag 18 april 2007 21:37 schreef toma het volgende:
[..]![]()
ik kijk ook gewoon op tv hoor. Maar ik kijk vaak op zondag via sopcast naar Ajax.
5 doelpunten en 4 assists in de competitie, lachwekkend eigenlijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:42 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor Perez op linksbuiten inderdaad, het is niet veel soeps de laatste wedstrijden![]()
goede man, zou hem wel in me elftal willenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:36 schreef markthemen het volgende:
goed dat je het ook zo lekker onderbouwd. tot ziens dag , kutuserquote:Op woensdag 18 april 2007 21:36 schreef markthemen het volgende:
Jullie zouden nog blij zijn met van de Haar.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
goede man, zou hem wel in me elftal willen
Hun doelpunt was ook een blunder van AJAX hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 22:10 schreef toma het volgende:
keeper blundert wel verschrikkelijk hoor.
geen blunder gewoon pech.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:12 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hun doelpunt was ook een blunder van AJAX hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |