Je moet echt wat meer realiteitswaarde leren inzien volgens mij, van Lieke is het ook echt niet echt hoor. Die had nooit 'n relatie met Huub moeten beginnen, ik vind 't 'n beetje naief van Lieke, maar Huub is 'n lul. Maar Gaby valt niets te verwijten, het is niet eerst Gaby "bewust 'n relatie naar de klote helpen" en daarna nog "maar Huub is idd vele malen erger", het is Huub die 'n relatie bewust naar de klote helpt. Gaby hoeft nergens rekening mee te houden.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig om zo te denken. Gaby weet dat iedereen kan zien dat ze met Huub ligt te neuken. Dat maakt haar een walgelijk mens die met opzet een relatie naar de donder helpt. Maar wat Huub flikt is idd nog vele malen erger, maar dat heb ik al vaker gezegd het afgelopen uur. Maar nu kap ik echt. Dit gaat allemaal te ver.
Wat doet dat wijf daar ? laat r lekker schoonmaken wat een irritante persoonlijkheidquote:Op woensdag 18 april 2007 11:08 schreef akveor het volgende:
Jeetje en nu komt Palma een prive gesprek binnenlopen...wat een ogelooflijk lef heeft dat viswijf...
Dat vraagt iedereen, inclusief mezelf, maar er moet toch gewoon een reden van de redactie zijn om Palma op deze manier te sturen.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:09 schreef kissa het volgende:
Ik vraag me af waar Palmahet lef vandaan haalt om zich te bemoeien met het gesprek tussen Huub en Lieke...
Voor een privébezoek welquote:Op woensdag 18 april 2007 11:09 schreef noekje het volgende:
Palma: heb jij cp meid??
Lieke hoeft helemaal geen cp te hebben, stom wijf!
Ja Huub moet dan cp hebben. Lieke niet.quote:
Palma en Jaap mogen van mij de eerste 2 zijn die op pleurenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar goed het is dus duidelijk wie de komende 2 weken de uitzendingen gaat vullen--> Huub
Dus die zielige actie van Jaap van zojuist is WEER overspeeld door Huub. Net zoals Jaaps zielige actie aan de pokertafel..
Ik zeg : DAG JAAPIO
Omdat ook vandaag weer lieke een grotere rol heeft dan Palam de figurant met tekst.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:09 schreef kissa het volgende:
Ik vraag me af waar Palmahet lef vandaan haalt om zich te bemoeien met het gesprek tussen Huub en Lieke...
Dat is waar, maar ik mag haar niet en dan is ze lelijker dan wanneer ik der heel sympathiek zou vinden...quote:Op woensdag 18 april 2007 11:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik vind haar niet lelijk hoor..ze heeft wel iets, maar al zou ze lelijk zijn --> lelijke mensen mogen ook verliefd worden/zijn/spelen
Het gesprek zit op een dood spoor? Ze blijven zichzelf herhalen.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat vraagt iedereen, inclusief mezelf, maar er moet toch gewoon een reden van de redactie zijn om Palma op deze manier te sturen.
Ik weet bij god de reden niet....Iemand ???
Aha, dat worden leuke streams. Ik neem aan dat het weggeharst wordtquote:Op woensdag 18 april 2007 11:13 schreef Judah het volgende:
Er komt vanmiddag iemand om Jaap z'n borsthaar weg te scheren. Dan mag die een grasmaaitrekkertje meenemen...
Ze had het over Gaby,dat ze lelijk was...erg lachwekkend om zoiets over een ander te zeggen als je zelf zo'n rotkop hebtquote:Op woensdag 18 april 2007 11:12 schreef product het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik mag haar niet en dan is ze lelijker dan wanneer ik der heel sympathiek zou vinden...
Geloof nou maar dat dat allemaal op het plasmascherm zal staan steedsquote:Op woensdag 18 april 2007 11:14 schreef akveor het volgende:
Ik wordt zo kwaad van Palma.... zij hindert gewoon de miljonairs om 'normaal' te kunnen leven in het huis. Het komt er haast op neer dat de postbode voor mij gaar bepalen dat ik het gras moet maaien. Dit kan toch niet? Voorts bemoeit ze zich met speltechische elementen wat ik echt niet vind kunnen.
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:06 schreef product het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom ze nou zo leuk is....Ze heeft enorme bovenarmen, oogjes die te dicht bij elkaar staan, wat dunnig vlashaar op der schedel en ze zeikt en is duidelijk camerageil....
Dan verwacht ik van jou weer commentaren op niveau.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:15 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Aha, dat worden leuke streams. Ik neem aan dat het weggeharst wordt![]()
Dat komt waarschijnlijk omdat Jaap in zijn blote torso rondloopt, dan slaat alles op holquote:Op woensdag 18 april 2007 11:17 schreef Prosac het volgende:
echt te bizar voor woorden.. op het moment dat ik de streams open heb, klapt binnen 10 minuten de adsl verbinding eruit :S
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:18 schreef Yollie het volgende:
Slijm slijm, en nu oprotten Lieke, geef je maar op voor weekend miljonairs!!
Ze was uit beeld en toen was het al overquote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef Meganog het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel minuten het duurt voordat Huub over zijn diepe verdriet heen is.
Ik denk dat ie zo weer effe op Gaby duiktquote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef Meganog het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel minuten het duurt voordat Huub over zijn diepe verdriet heen is.
De redactie bepáált Palma's plek.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:17 schreef blomst het volgende:
Ik snap er ook niets van.
Dat de Redactie toelaat dat Palma zich overal mee bemoeit.
Palma weet nog steeds haar plek niet.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zo weer effe op Gaby duikt
Palma en Herma stonden op het bordes te applaudiseren.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef Lipsch het volgende:
tehehe, hoorde ik nou achtergrondapplaus toen Lieke door de poort liep? voor een mooi optreden?
ah, zij dusquote:Op woensdag 18 april 2007 11:22 schreef Clank het volgende:
[..]
Palma en Herma stonden op het bordes te applaudiseren.
Dat is standaard. Doe eens niet zo verwaand.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:23 schreef Kinga het volgende:
Weer 2 streams.... pffff luie regie hoor.
serieus??quote:Op woensdag 18 april 2007 11:22 schreef Clank het volgende:
[..]
Palma en Herma stonden op het bordes te applaudiseren.
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Let ook even op het gele bord boven het hoofd van Huub
Ik hoor de voice over het al zeggenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:21 schreef Haroula het volgende:
geen zorgen Huub, je hebt Gaby nog om je zaad te dumpen.
Met een enorme donkere vacht zekerquote:Op woensdag 18 april 2007 11:24 schreef Judah het volgende:
Haha, ik zag even een zeekoe voorbij dobberen![]()
Heel knappe fake van dat bordjequote:Op woensdag 18 april 2007 11:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Als je het omdraait staat er te koop.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
De villa te koop?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:28 schreef maril het volgende:
[..]
Als je het omdraait staat er te koop.
Verdomd, ja!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:28 schreef maril het volgende:
[..]
Ik zie hem op meerdere caps hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 11:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel knappe fake van dat bordje![]()
Dat meen je niet .....quote:Op woensdag 18 april 2007 11:28 schreef maril het volgende:
[..]
De letters niet. Die staan er notabene recht op, terwijl 't bordje ietwat scheef hangt. Kijk 's goed, zou ik zeggen.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat meen je niet .....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |