't is heel typisch hier.... ik heb 2 pc's waarvan 1 (draadloos) bijna nooit last van buffers heeft en de andere (gedraad) heel snel last van buffers heeft.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:55 schreef FSR het volgende:
Zijn de streams bj julie ook zo klote ?
Inderdaad,ik wil al die vrouwen wel eens zien reageren als hun vriendje hetzelfde zou flikken.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:55 schreef Meganog het volgende:
LOL Hilarisch dat hier mensen zijn (zelfs vrouwen!) die het gedrag van Huub proberen goed te praten en hem het slachtoffer proberen te laten zijn door zowel Gaby als Lieke de schuld te geven.
Lekker kortzichtig om zo te denken. Gaby weet dat iedereen kan zien dat ze met Huub ligt te neuken. Dat maakt haar een walgelijk mens die met opzet een relatie naar de donder helpt. Maar wat Huub flikt is idd nog vele malen erger, maar dat heb ik al vaker gezegd het afgelopen uur. Maar nu kap ik echt. Dit gaat allemaal te ver.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nou, neem het Gaby dan niet kwalijk, kom op zeg. Huub kan zelf ook wel nadenken en z'n lul in z'n broek houden als ie echt van Lieke zou houden, daar heeft Gaby niets mee te maken![]()
Het is niemand zn schuld, huub heeft dit vantevoren tegen hockey kut gezegd, zij zit hem te belazeren door te zeggen dat het voorbij is als ze ontslagen word, maw ze neukt voor het geld of de roem.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub is een ontzettende lul. Die moet je nooit als vriend hebben maar...hij is er wel eerlijk in geweest. Het is beslist Gaby haar schuld niet en Lieke ook niet. Soms is een schuldvraag ook helemaal niet belangrijk.
Dan moet je wat beter opletten. Huub is huub en voor ons is allang duidelijk dat hij gewoon niet trouw wil zijn, zijn pik achterna wil lopen. Lieke wist dit allang, probeerde Huub monogaam te maken en Huub wilde dat niet, toch ging ze met hem naar bed en nu zit ze te zeuren.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:55 schreef Meganog het volgende:
LOL Hilarisch dat hier mensen zijn (zelfs vrouwen!) die het gedrag van Huub proberen goed te praten en hem het slachtoffer proberen te laten zijn door zowel Gaby als Lieke de schuld te geven.
Hij is vanaf het begin eerlijk geweest hierover en eerlijkheid siert Huub. Dat het geen normaal gedrag is ben ik met je eens, ik zou dit absoluut nooit pikken. Maar je kunt Huub dit niet verwijten en Gaby ook niet. Lieke wist dit en wilde toch wat met Huub beginnen.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:58 schreef kybe het volgende:
[..]
Inderdaad,ik wil al die vrouwen wel eens zien reageren als hun vriendje hetzelfde zou flikken.
En ik ben vrouw en noem dit gedrag respectloos naar vrouwen toe.
huub kan in de ogen van zijn meeste fans geen kwaad doen, ik denk als hij iemand zou vermoorden ze het nog goed gaan praten.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:55 schreef Meganog het volgende:
Nee, ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat??? Ik dacht dat ik een van de weinigen ben die hier loopt te roepen dat zijn actie van afgelopen nacht lager dan laag is. Een verschrikkelijke wanvertoning. En hoe hij nu loopt te lullen is nog veel erger. Ik kots enorm op wat hij vannacht heeft geflikt en nu flikt. Maar noem mij vooral kortzichtig. Anders zoek je het woord even op in het woordenboek ofzo. Hoe hier een enorme valse en laffe streek wordt goed gepraat is beneden alle peil. Maar ik ben het zat. Ik kom wel weer langs als Lieke weer weg is. Dit is gewoon té walgelijk voor woorden.
Ach kom op Scan...quote:Op woensdag 18 april 2007 10:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig om zo te denken. Gaby weet dat iedereen kan zien dat ze met Huub ligt te neuken. Dat maakt haar een walgelijk mens die met opzet een relatie naar de donder helpt. Maar wat Huub flikt is idd nog vele malen erger, maar dat heb ik al vaker gezegd het afgelopen uur. Maar nu kap ik echt. Dit gaat allemaal te ver.
Onzin.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:58 schreef kybe het volgende:
[..]
Inderdaad,ik wil al die vrouwen wel eens zien reageren als hun vriendje hetzelfde zou flikken.
En ik ben vrouw en noem dit gedrag respectloos naar vrouwen toe.
Had huub hem niet direct na de vorige aangevraagd?quote:Op woensdag 18 april 2007 11:01 schreef petraa het volgende:
Is er NU al een ontslagronde aangevraagd voor Jaap voor de 2e keer want ze hebben nog maar 59 minuten.
Precies!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 11:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Onzin.
Elke zelfrespecterende vrouw laat zich niet in met dat soort toestanden. Huub vertelt dat hij wil doen en laten wat hij wil. Dan heb je toch de keuze om weg te gaan of niet. Als mijn vriend vertelt dat hij anderen wil neuken dan schop ik hem aan de kant. Ik zou het wel prettig vinden dat hij het van te voren aangeeft en me niet achter de rug om loopt te naaien.
Precies,ik vind Huub soms hartstikke leuk maar dit soort geintjes daar walg ik van.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub kan in de ogen van zijn meeste fans geen kwaad doen, ik denk als hij iemand zou vermoorden ze het nog goed gaan praten.
dat zijn groupies
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Had huub hem niet direct na de vorige aangevraagd?
Terug Vind Postquote:Op woensdag 18 april 2007 11:04 schreef FSR het volgende:
sorry voor de n00b-vraag... maar wat betekend TVP ?
ff serieus scan, relatie ?? de defenitie van een relatie heeft toch totaal hier niks mee te maken ? Het is een showtje in een huis vol met ego's, er komt een ego bij die een werkster is en gelijk haar troeven op de makkelijkste slachtoffer uitspeelt (huub) zo heeft ze voorlekaar gekregen met haar kikker kop op tv te komen. Ze loopt zichzelf al heel de tijd intedekken en huub wijs te maken dat het over is als ze weg gaat, ze gooit haar hyves vol met foto's van hun nog voor ze uberhaupt echt iets hebben. Ik walg van dit mens. En Gaby is tenminste eerlijk ze loopt niet aan ze kop te zeiken en doet waar ze goed in is. Als lieke dat nu eens zou doen werd er nog wat schoon gemaakt ipv koffie en lebberen. Opgezout staat netjes.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig om zo te denken. Gaby weet dat iedereen kan zien dat ze met Huub ligt te neuken. Dat maakt haar een walgelijk mens die met opzet een relatie naar de donder helpt. Maar wat Huub flikt is idd nog vele malen erger, maar dat heb ik al vaker gezegd het afgelopen uur. Maar nu kap ik echt. Dit gaat allemaal te ver.
quote:Op woensdag 18 april 2007 11:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert lijkt megalomaan, zijn ego is veel te groot om een serieuze relatie met een vrouw te kunnen onderhouden.
Hij heeft daar niet geheimzinnig over gedaan, dus mensen die met hem in zee gaan weten waar ze aan beginnen en moeten niet achteraf gaan zeiken over hoe ontzettend niet leuk ze het vinden hoe hij met ze omgaat
Beequeen dit is geen topic om foto's van jezelf te plaatsenquote:
Ieder ander in haar plaats zou zich niet meer laten zienna het horen dat je zogenaamde vriendje met een hoer heeft liggen neuken. Maar ze moet wel verhaal halen want heel haar kennissenkring is murw geluld door haar dat ze een verhouding heeft met iemand uit DGKquote:Op woensdag 18 april 2007 11:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Onzin.
Elke zelfrespecterende vrouw laat zich niet in met dat soort toestanden. Huub vertelt dat hij wil doen en laten wat hij wil. Dan heb je toch de keuze om weg te gaan of niet. Als mijn vriend vertelt dat hij anderen wil neuken dan schop ik hem aan de kant. Ik zou het wel prettig vinden dat hij het van te voren aangeeft en me niet achter de rug om loopt te naaien.
Dus ? het is een tv programma waar je 2mil mee kan winnen, 2mil vs eerlijkheid wie wint er.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:05 schreef danos het volgende:
Haha toch heerlijk hoe die Huub liefhebbers het allemaal maar afdoen met het feit dat hij alles zo eerlijk zegt, fijn hoor eerlijkheid maar ja in principe is het niks waard want hij weet ook wel dat alles op de streams te zien is.
Ik vind haar niet lelijk hoor..ze heeft wel iets, maar al zou ze lelijk zijn --> lelijke mensen mogen ook verliefd worden/zijn/spelenquote:Op woensdag 18 april 2007 11:06 schreef product het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom ze nou zo leuk is....Ze heeft enorme bovenarmen, oogjes die te dicht bij elkaar staan, wat dunnig vlashaar op der schedel en ze zeikt en is duidelijk camerageil....
Klopt, ze wist van te voren hoe hij was, want dat heeft ie meerdere malen gezegd, dus niet zeiken , take it of leave it.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert lijkt megalomaan, zijn ego is veel te groot om een serieuze relatie met een vrouw te kunnen onderhouden.
Hij heeft daar niet geheimzinnig over gedaan, dus mensen die met hem in zee gaan weten waar ze aan beginnen en moeten niet achteraf gaan zeiken over hoe ontzettend niet leuk ze het vinden hoe hij met ze omgaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |