Doet het primaquote:Op maandag 2 juli 2007 21:25 schreef armmoetzaaier het volgende:
is het mogenlijk dat openttd het niet doet op windows vista.
want krijg het niet echt voor elkaar.
Die melding van sample.cat krijg je net zo goed onder XP hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:31 schreef armmoetzaaier het volgende:
ik wou 0.5.3 er op zetten misschien is dat het maar dat lijkt me sterk. ik ga het nog wel een paar keer proberen.
ik krijg alleen op het end als ik alles geinstallerd heb een fout melding van sample, sample staat er niet tussen of is niet goed. dan heb ik hem er bij gezet dan werkt die nog niet.
en voor de rest moet die het dan doen want heb het de vorige keer ook zo gedaan dacht ik.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:22 schreef armmoetzaaier het volgende:
hij werkt ik heb nu alleen versie 0.5.2 geinstallerd en nu werk die wel. hij ziet er wel lelijker uit met een TFT scherm
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:26 schreef maartena het volgende:
[..]
Pas de resolutie van het spel aan de resolutie van je monitor.
Dat zat toch ook al in een nightly van een tijdje geleden?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:48 schreef Merovingian het volgende:
De nightlies hebben een nieuwe feature: Automatic signal completion, maar dan echt helemaal automatic! Ctrl-autocomplete en de seinen volgen het spoor, dus ook met bochten mee
Huidige nightly: r10438.quote:r10437 Feature: Automatic signal completion
Ik weet iig zeker dat ik al eens met zo'n completion-ding heb gespeeld. Weet alleen niet zeker of dat ook met bochten was.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:40 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Huidige nightly: r10438.
Denk het dus niet
Ja, maar die snapte de bochten niet helemaal.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:48 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik weet iig zeker dat ik al eens met zo'n completion-ding heb gespeeld. Weet alleen niet zeker of dat ook met bochten was.
Waarschijnlijk was dat dus in de MiniInquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:48 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik weet iig zeker dat ik al eens met zo'n completion-ding heb gespeeld. Weet alleen niet zeker of dat ook met bochten was.
Dit was mijn een-na-favoriete patch uit de mini... Mijn favo was PBSquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:47 schreef vanOekelen het volgende:
Eindelijk, mijn favoriete feature uit de MiniIn in trunk!
Nu de copy-paste patch nog en ik ben helemaal blij (alleen die zal er helaas wel niet inkomen...)
[..]
Waarschijnlijk was dat dus in de MiniIn![]()
Ziet er op zich goed uit, maar er kleven ook nog een paar nadelen aan: Die hele kruising neemt zo wel erg veel ruimte in beslag, en je krijgt een paar langzame bochten, terwijl met de oude manier de treinen @full speed door konden rijden...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:03 schreef _dirkjan_ het volgende:
Miss dat iemand hier iets aan heeft...
[afbeelding]
Soms is er geen ruimte om een station aan twee kanten een uitgang te laten hebben... Ik paste dan altijd de variant aan de rechterkant toe, wat betekent dat er geen trein het ene perron in kan, als een trein het andere perron aan het inrijden is.
Bij de variant links ernaast kan dat wel
Mm, dan zal ik hem dadelijk maar gelijk onder XP instalerenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:25 schreef armmoetzaaier het volgende:
is het mogenlijk dat openttd het niet doet op windows vista.
want krijg het niet echt voor elkaar.
Hier staat ook nog een mooi stukje over het goed inrichten van terminus stations.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:03 schreef _dirkjan_ het volgende:
Miss dat iemand hier iets aan heeft...
[afbeelding]
Soms is er geen ruimte om een station aan twee kanten een uitgang te laten hebben... Ik paste dan altijd de variant aan de rechterkant toe, wat betekent dat er geen trein het ene perron in kan, als een trein het andere perron aan het inrijden is.
Bij de variant links ernaast kan dat wel
Als niet alle perronnen bezet zijn kan er tegelijkertijd een trein wegrijden en een nieuwe het station binnen komen of beiden wegrijden als alles vol staat/beiden tegelijkertijd binnenkomen. (maar inderdaad het verschil zal niet zo heel erg groot zijn bij slechts twee sporen)quote:Op zondag 8 juli 2007 15:35 schreef MaxMark het volgende:
Ik zie echt niet in waarom dat nieuwe concept sneller zal zijn dan het oude. Als beide perronnen bezet zijn, moeten nieuwe treinen evenlang wachten. Als 1 perron bezet is duurt het ook even lang om er te komen én om weer weg te komen. Wat is nu het voordeel
De trein moet toch wachten bij dat gele presignal tot de andere trein de andere lampjes voorbij is. Volgens mij scheelt dit hooguit een half of 1 vakje. Bij meerder perrons ben ik wel benieuwd naar hoe het eruit zou kunnen zien, dan lijkt het mij inderdaad ook veel efficiënter.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:00 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Als niet alle perronnen bezet zijn kan er tegelijkertijd een trein wegrijden en een nieuwe het station binnen komen of beiden wegrijden als alles vol staat/beiden tegelijkertijd binnenkomen. (maar inderdaad het verschil zal niet zo heel erg groot zijn bij slechts twee sporen)
Zie het linkje onder het plaatjequote:Op zondag 8 juli 2007 16:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
...Bij meerder perrons ben ik wel benieuwd naar hoe het eruit zou kunnen zien, dan lijkt het mij inderdaad ook veel efficiënter.
Ah, die link zag ik net over het hoofd, bedanktquote:Op zondag 8 juli 2007 16:22 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Zie het linkje onder het plaatje.
Of klik hier.
Dat geldt inderdaad voor stations waar je maar 1 soort producerende industrie hebt staan. Bij stations met meerdere soorten of drop-off stations gaat het dus wel een hoop tijd kosten.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ah, die link zag ik net over het hoofd, bedankt
Maar zoals armmoetzaaier ook zegt, treinen laden toch één voor één in dus het maakt in principe niet uit dat ze ook maar één voor één het station in en uit kunnen. Als er maar een trein naar binnen kan terwijl een ander aan het laden is..
Wat bedoel je met "Patch" ? Wat wil je en wat doe je precies?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:12 schreef Bravo_Johnny het volgende:
Fuck... ik krijg er geen Patch in... en ik doe alles wat op de website staat.
Nou, ik heb een Patch gedownload voor een tram!!! Ik heb die file in de data map gezet, maar als ik TTD dan opstart zie ik geen verschil...quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:43 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "Patch" ? Wat wil je en wat doe je precies?
Ken het niet. Lijkt me wel ongelofelijk gaaf om zoiets in je eigen regio op te bouwen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:42 schreef MaxMark het volgende:
Het is al een oud topic en sommigen zullen het mischien al kennen, maar ik kwam dit net tegen:
http://www.tt-forums.net/viewtopic.php?t=27052
Hiermee kun je maps maken die je 'rechstreeks' uit Google Earth hebt geplukt 14.gif
Dus de omvang en hoogte kloppen dan precies met de realiteit.
Ik zie mijn eigen stations terugquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:25 schreef -Jewcookie- het volgende:
Mijn mega transfer station. Alle goederen uit de regio gaan daar naartoe om vervolgens met lange treinen naar een ander transfer station aan de andere kant van de map te gaan om miljoenen per trein te verdienen.
[afbeelding,link]
Klik voor een groter plaatje. (8,5mb)
Wel erg goed opgezet met die hoofdbaan een aftakkingenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:25 schreef -Jewcookie- het volgende:
Mijn mega transfer station. Alle goederen uit de regio gaan daar naartoe om vervolgens met lange treinen naar een ander transfer station aan de andere kant van de map te gaan om miljoenen per trein te verdienen.
[[url=http://i12.tinypic.com/4kvuf0k.png]afbeelding][/url]
Klik voor een groter plaatje. (8,5mb)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |