Ja, alleen geldt dat wel alleen voor de binnenste banenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:34 schreef MaxMark het volgende:
Bij die laatste kun je niet eens rechtsaf, van welke kant je ook komt
Edit: Oh toch wel, maar dan moet je eerst een rondje maken
inderdaad!quote:Op maandag 23 juli 2007 13:34 schreef MaxMark het volgende:
Bij die laatste kun je niet eens rechtsaf, van welke kant je ook komt
Edit: Oh toch wel, maar dan moet je eerst een rondje maken
Zoveel spoor en zo weinig treinen...quote:Op maandag 23 juli 2007 13:40 schreef Credence het volgende:
[..]
Ja, alleen geldt dat wel alleen voor de binnenste banen
Die laatste was m'n eerste serieuze poging tot een rotonde, maar hij werkt lang niet zo goed als die bovenste kruising natuurlijk. In deze game hebben we ook maar één rotonde neergezet, en veel meer van die spaghettimonsters.
Waarschijnlijk is de shot buiten de spits genomenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:26 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Zoveel spoor en zo weinig treinen...
Is het op de groei gebouwd of vond je het ontwerpen van een grote kruising gewoon leuk?
Nou... Ten eerste is 't zo dat de drukte van de meeste stukken spoor redelijk variabel is, en je natuurlijk wilt dat treinen zo min mogelijk stil staan, daarom is alles tweebaans en zoveel mogelijk balanced. Ten tweede willen we dat men op een splitsing van elke kant naar elke andere kant kan reizen, ookal wordt die mogelijkheid (nog) niet gebruikt. Dit zorgt er natuurlijk voor dat je zorgeloos kan aansluiten zonder steeds je kruisingen te hoeven aanpassen, hoewel je soms ook spoor teveel legt. Ten derde willen we dat alle splitsingen en grote stations split before merge zijn, wat ook iets meer ruimte inneemt. Tot slot is het inderdaad wel zo dat het op de groei gebouwd is. Deze map heeft nog ongeveer een derde van de nodes vrij, schat ik, dus er kan nog redelijk wat traffic bij komen, hoewel sommige stukken nu al redelijk vol zitten.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:26 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
Zoveel spoor en zo weinig treinen...
Is het op de groei gebouwd of vond je het ontwerpen van een grote kruising gewoon leuk?
Waarom heeft dat hout treintje zoveel maglev loks? Je weet toch dat de maglev slecht 1 lok nodig heeft om 99 karretjes op full speed to trekken?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:11 schreef Credence het volgende:
[[url=http://i13.tinypic.com/63r8l92_th]afbeelding][/url]
Spielerei, lijkt me.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:35 schreef maartena het volgende:
[..]
Waarom heeft dat hout treintje zoveel maglev loks? Je weet toch dat de maglev slecht 1 lok nodig heeft om 99 karretjes op full speed to trekken?
Waarschijnlijk versie-verschil. Je kunt wel oude savegames spelen in nieuwere versies, maar niet andersom.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:09 schreef sk888er het volgende:
Mijn laptop waar een orginele save game op stond is weg voor reparatie. Heb nu hier een andere pc tot mn beschikking heb hier alles geinstalleerd klaar om openTTD te spelen. Nu had ik een save game die ik heel graag verder wil spelen maar als ik die in de save folder zet en hem probeer te laden krijg ik de volgende foutmelding:
Load game failed: infalte() failed
Iemand enig idee wat dit betekend (behalve dan dat ik nu mn save game niet kan spelen).
Mbt het verdwijnen van die industrieën; had je misschien de magic bulldozer aan staan?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:40 schreef punkjunk het volgende:
Ik was ook helemaal verschlingerd aan dit spel. Op de laptop had ik tijdens een reis door Noorwegen (misschien wel 5 uur per dag in de auto) een gigantisch spoortnetwerkt aangelegd met 200 treinen dat alles vervoerde. Totdat... in 1x verdwenen om de zoveeltijd belangrijke industrieen, de fabrienen etc. etc. maakte in 1x geen goederen meer en ik was meer tijd kwijt met het herbouwen van de industireen als het uitbreiden van me spoor . Ik was die game trouwens begonnen op een sava van maartena omdat die lekker veel geld had, haha.
Any way, probleem bleef ik houden, ook bij nieuwe games en alles, stront irritant. Uit frustratie het hele spel weg gemikt. Maar ik wil toch wel weer beginnen! Tenzij die kut industrie weer weg gaat, dan heb ik het snel gezien.
Ik maakte trouwen alle grote kruispunten in de vorm van gigantische rotondes van 4-5 ringen, dat werkte super zolang het niet spits was, als er spits was stond de hele kruising vol Overigens speelde ik altijd met 2x1baans omdat als ik 2x2 baans deed de treinen altijd toch de kortse route namen en het dan toch 2x1 baans werd, hebben jullie dit ook?
Misschien, als je me uitlegd wat het is?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mbt het verdwijnen van die industrieën; had je misschien de magic bulldozer aan staan?
Via het cheatmenu (ctrl+alt+c) heb je een optie "Magic bulldozer" genaamd. Als je deze inschakelt kun je werkelijk alles dat op de map staat verwijderen, ook industrieën. Het nadeel is alleen dat op het moment dat dit aanstaat, andere dingen die groeien (zoals steden) ook over bestaande dingen (zoals industrieën) kunnen bouwen.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:05 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Misschien, als je me uitlegd wat het is?
Men, me handen jeuken weer! Over 5 dagen ben ik weer terug van vakantie en kan ik weer beginnen!
Hmmm, nu je het zegt, ik had volgens mij wel een iets gebruikt om een zendmast oid weg te halen! Men, stom.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Via het cheatmenu (ctrl+alt+c) heb je een optie "Magic bulldozer" genaamd. Als je deze inschakelt kun je werkelijk alles dat op de map staat verwijderen, ook industrieën. Het nadeel is alleen dat op het moment dat dit aanstaat, andere dingen die groeien (zoals steden) ook over bestaande dingen (zoals industrieën) kunnen bouwen.
Misschien wel jaquote:Op maandag 30 juli 2007 16:29 schreef -Jewcookie- het volgende:
Is er animo om vanavond met een aantal fokkers een potje te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |