Hail to King IJsmuts!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
1000 dagen lang tieten kijken en voelen op de dam!!![]()
Een binnenkooiarchitect nemen, is misschien wel praktisch.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:48 schreef FJD het volgende:
Waar moet ik trouwens aan inrichtingskosten aan denken voor de kooi? Gewoon een fatsoenlijke inrichting dus en geen net aan-inrichting?
Das ook weer waarquote:Op woensdag 18 april 2007 13:59 schreef FJD het volgende:
Dan koop ik liever direct een grote bak en baken die tijdelijk af met een stuk hout of (plexi)glas. Dan hebben ze toch de kleine ruimte en kunnen ze eenvoudig over op de grote ruimte. Maar goed dat zijn allemaal zaken die ik op een vrije zaterdag geregeld kan hebben natuurlijk dus dat komt goed
Eerst maar eens over nadenken en overleggen
Het rukken naar linksquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:43 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Hail to King IJsmuts!![]()
U begrijpt het!
![]()
Ik stem alvast voor! We moeten een grootse campagne opstarten. Laten we beginnen met een foto waar je tussen 2 topless vrouwen zit, een bling bling kroon op je knar en een bling bling pimp staf in je hand. In je andere hand een gruwelijke bling bling beker met het Hertog Jan logo in diamantjes gelegd.
En dan met de text "Make me your Leader" ofzo
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:03 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
@ sanne, weet jij of je hier in NL ook exotische krabben kan kopen ??
graagquote:
Okido kan zo al aan een paar mooie komen, maar ik denk dat jij de regenboog krab bedoeld, die zijn vrij lastig te vinden maar ik heb zo mijn bronnenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
graagals je niks te doen hebt! ik zag die krabben die op de cd van de prodigy staan, kleintjes, zal wel even een plaatje zoeken!
@ boefje, moet je deze aan truus voeren![]()
Dat kan ze niet aan manquote:Op woensdag 18 april 2007 14:09 schreef IJsmuts het volgende:
@ boefje, moet je deze aan truus voeren![]()
dat is hem gewoon!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:13 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Heb het plaatje al gevonden, dat is een soort die in NL niet gehouden mag worden. Maar ik kan wel aan iets net zo moois komen. Zoek op google maar op Cardiosoma armatum
[afbeelding]
Je hebt PM eroverquote:Op woensdag 18 april 2007 14:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat is hem gewoon!deze paarse zag ik in krakow in de dierenwinkel!!
helaas echter..... ik ga es zoeken op cardiosoma armatum!
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |