Sorry ijsmeis.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
eer-ik en vrolijke-frits, het is nu wel genoeg geweest!
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
Jonge jongens..quote:Op woensdag 18 april 2007 12:53 schreef IJsmuts het volgende:
WTF![]()
ben 3 dagen weg en allemaal rare nieuwe aanwas![]()
Onze huis-pitbullquote:Op woensdag 18 april 2007 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
je mag alleen lekkere meisjes zoals ijsmeis aan ons doorsturenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:01 schreef Heintje het volgende:
Dacht, stuur ze hier naar toe, dat vinden julie vast wel leuk. Ik wist ook niet dat hier nog modjes kwamen.
Hun hadden ook een meisje, alleen die was vandaag afwezig.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:03 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
je mag alleen lekkere meisjes zoals ijsmeis aan ons doorsturen![]()
Toegegeven de buurt is niet de lekkerste, maar binnen een half jaar zijn nu 3 fietsen en 2 jassen van mij gejat bijna allemaal op een andere lokatie. Alleen de jassen waren op dezelfde plek.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:30 schreef escape_nl het volgende:
[..]
lekkere buurt woon je dan, hoeveelste fiets is dat al?
Hoezo buurt, misschien wel de hele stad niet zo lekkerquote:Op woensdag 18 april 2007 13:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Toegegeven de buurt is niet de lekkerste, maar binnen een half jaar zijn nu 3 fietsen en 2 jassen van mij gejat bijna allemaal op een andere lokatie. Alleen de jassen waren op dezelfde plek.
Over 1 á 2 jaar ga ik toch weer verhuizen, moet alleen eerst even mijn salaris opkrikken, zodat ik ook daadwerkelijk iets kan kopen in mijn eentje en toch ook nog wat bier kan betalen
Geef je toch een cursus rechts rukkenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:15 schreef FJD het volgende:
Overheidstekort dreigt boven 1% te komen
Hier met je ruk naar links
Ik zocht nog een topstuk voor de presentatie maar IJs bleef liever links rukkenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:16 schreef Cardinal_NL het volgende:
Geef je toch een cursus rechts rukken
harde maatregelen om NL te redden!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:15 schreef FJD het volgende:
Overheidstekort dreigt boven 1% te komen
Hier met je ruk naar links
Vergeet niet het milieu af te schaffen en het hele land te asfalteren!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:23 schreef IJsmuts het volgende:
harde maatregelen om NL te redden!
-alle uitkeringen stop zetten
-afschaffen subsidies
-hogere belastingen & accijnzen heffen
-rente omlaag
-buitenlanders en homo's het land uit
-ijsmuts for king!
en die boete voor heineken annuleren en daar een gratis bierfeest van houden om de eerste dag van het 1000jarige ijsmutsrijk te vieren!!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Vergeet niet het milieu af te schaffen en het hele land te asfalteren!
Tis maar 215miljoen euro dus ik zou Jorrit niet uitnodigen hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:27 schreef IJsmuts het volgende:
en die boete voor heineken annuleren en daar een gratis bierfeest van houden om de eerste dag van het 1000jarige ijsmutsrijk te vieren!!![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:27 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en die boete voor heineken annuleren en daar een gratis bierfeest van houden om de eerste dag van het 1000jarige ijsmutsrijk te vieren!!![]()
Biertjuh!?quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
en worst eten!!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:29 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
IJsmutsdag!! Dan moet iedereen ook een ijsmuts dragen
![]()
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en worst eten!!![]()
lekkere ambachtelijke grillworst!!![]()
Hail to King IJsmuts!quote:Op woensdag 18 april 2007 13:34 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
1000 dagen lang tieten kijken en voelen op de dam!!![]()
Een binnenkooiarchitect nemen, is misschien wel praktisch.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:48 schreef FJD het volgende:
Waar moet ik trouwens aan inrichtingskosten aan denken voor de kooi? Gewoon een fatsoenlijke inrichting dus en geen net aan-inrichting?
Das ook weer waarquote:Op woensdag 18 april 2007 13:59 schreef FJD het volgende:
Dan koop ik liever direct een grote bak en baken die tijdelijk af met een stuk hout of (plexi)glas. Dan hebben ze toch de kleine ruimte en kunnen ze eenvoudig over op de grote ruimte. Maar goed dat zijn allemaal zaken die ik op een vrije zaterdag geregeld kan hebben natuurlijk dus dat komt goed
Eerst maar eens over nadenken en overleggen
Het rukken naar linksquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:43 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Hail to King IJsmuts!![]()
U begrijpt het!
![]()
Ik stem alvast voor! We moeten een grootse campagne opstarten. Laten we beginnen met een foto waar je tussen 2 topless vrouwen zit, een bling bling kroon op je knar en een bling bling pimp staf in je hand. In je andere hand een gruwelijke bling bling beker met het Hertog Jan logo in diamantjes gelegd.
En dan met de text "Make me your Leader" ofzo
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:03 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
@ sanne, weet jij of je hier in NL ook exotische krabben kan kopen ??
graagquote:
Okido kan zo al aan een paar mooie komen, maar ik denk dat jij de regenboog krab bedoeld, die zijn vrij lastig te vinden maar ik heb zo mijn bronnenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
graagals je niks te doen hebt! ik zag die krabben die op de cd van de prodigy staan, kleintjes, zal wel even een plaatje zoeken!
@ boefje, moet je deze aan truus voeren![]()
Dat kan ze niet aan manquote:Op woensdag 18 april 2007 14:09 schreef IJsmuts het volgende:
@ boefje, moet je deze aan truus voeren![]()
dat is hem gewoon!quote:Op woensdag 18 april 2007 14:13 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Heb het plaatje al gevonden, dat is een soort die in NL niet gehouden mag worden. Maar ik kan wel aan iets net zo moois komen. Zoek op google maar op Cardiosoma armatum
[afbeelding]
Je hebt PM eroverquote:Op woensdag 18 april 2007 14:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat is hem gewoon!deze paarse zag ik in krakow in de dierenwinkel!!
helaas echter..... ik ga es zoeken op cardiosoma armatum!
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |