quote:Op woensdag 18 april 2007 15:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet vergeten iedereen met een flinke korrel zout te nemen. Behalve Baus, die wil het liefst zonder.
Behalve zeikerdsquote:Op woensdag 18 april 2007 15:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je welkom. Sommige moet je gewoon negeren. Doe ik ook, werk heel goed
Praktisch iedereen is hier welkom.
quote:
Zelfs zeikerds, er posten hier bijna alleen maar zeikerdsquote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:05 schreef -chiel- het volgende:
Ja, die is flauw!
quote:
Whehe.. Volgens mij heeft Baussie hem te pakken post 50.000quote:Op woensdag 18 april 2007 15:06 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maareuh, als ik goed heb begrepen blijft de datum dus gewoon 19e Mei? Dat staat al vast met die jongens?
boefje feli!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. Volgens mij heeft Baussie hem te pakken post 50.000![]()
Nee hoor het grote dieren topic, hamster, krabben, kreeft, woenstijn dieren noem maar op.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:06 schreef Heintje het volgende:
[..]
Oja, dit was een gay sex topic he...
50000 posts met een paar man, doen julie netjes.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Whehe.. Volgens mij heeft Baussie hem te pakken post 50.000![]()
Komen we in de buurt moet ik opeens wat werk verrichten...
Zoals gezegd, je bent wel welkom, maar je was in de vorige discussie gewoon niet te volgen. Je begon te mopperen dat er meer gespammed moest worden. Je zat te mekkeren dat de posts geen inhoud hadden. In mij ogen raakte het kant noch wal omdat zoals het toen ging het altijd gaat bij BoF!.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:02 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ben nog niet afgehaakt, maar ook nog niet overtuigt...
Als ik hier niet welkom ben heb ik ook geen zin om mee te gaan.<-- Mijn eerste!!!
Ik moest werken..quote:Op woensdag 18 april 2007 15:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
boefje feli!!!![]()
het gaat niet goed met onze superhelden!!
En dan is het alleen gebaseerd op de reeks zoals in de OP staat. Het tijdelijke subforum dat we hadden en de 44 topics van de algemene BF2 reeks zijn niet meegenomen..quote:Op woensdag 18 april 2007 15:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
50000 posts met een paar man, doen julie netjes.
Op naar de 100000?
Ik doe ook wel mee ,maar ik probeer mijn posts nog wel iets aan inhoud te geven.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Zoals gezegd, je bent wel welkom, maar je was in de vorige discussie gewoon niet te volgen. Je begon te mopperen dat er meer gespammed moest worden. Je zat te mekkeren dat de posts geen inhoud hadden. In mij ogen raakte het kant noch wal omdat zoals het toen ging het altijd gaat bij BoF!.
Dus was mijn conclusie van, of ophouden met mekkeren of ophouden hier te komen en je eraan te ergeren. Of gewoon gezellig meedoen..
Als je je 50.000 post nou ook er ff mee opvrolijkt, dan heeft het nog een beetje BoF!-inhoud..quote:
En dat kan ik waarderenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik doe ook wel mee ,maar ik probeer mijn posts nog wel iets aan inhoud te geven.
Dus alleen een smilie of hoi zal ik niet posten.
Grap van de weekquote:
Ik denk niet dat veel mensen naar een 538 topic zullen komenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:27 schreef Cardinal_NL het volgende:
Nog maar een keer aanzwengelen, komt en speel:
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538
Eigenlijk zou ik hierop willen reageren met alleen dat hartje smilie.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik hierop willen reageren met alleen dat hartje smilie.
Maar dat doe ik toch maar niet.
quote:Op woensdag 18 april 2007 15:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik hierop willen reageren met alleen dat hartje smilie.
Maar dat doe ik toch maar niet.
mijn mooie spamtopicsquote:Op woensdag 18 april 2007 15:23 schreef ursel het volgende:
[..]
En dan is het alleen gebaseerd op de reeks zoals in de OP staat. Het tijdelijke subforum dat we hadden en de 44 topics van de algemene BF2 reeks zijn niet meegenomen..
Hoezo dat, het beschrijft perfect mijn gevoel dat ik heb bij die post van ijsmeis.quote:
Ze zijn op zich wel grappigquote:Op woensdag 18 april 2007 15:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
boefje feli!!!![]()
het gaat niet goed met onze superhelden!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heintje gaat bier sponsoren..quote:Op woensdag 18 april 2007 15:37 schreef Heintje het volgende:
Nee, ik doe hier dus niet aan mee.
Ik lever mijn nutteloze bijdrage wel op een andere manier.
Is bier dan nutteloos?quote:
ow noujaquote:Op woensdag 18 april 2007 15:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ze zijn op zich wel grappig
Maar hotlinken mag niet, wil je ze zien moet je ff copy pasten in een nieuwe browser
Als je niet mee gaat airsoften maar wel bier sponsoren is het voor jou verder nutteloos. Desalniettemin zeer gewaardeerd door de rest..quote:
Der zaten wel een paar goude tussen..quote:Op woensdag 18 april 2007 15:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mijn mooie spamtopicswat doe je?! nog even voor de nostalgie
![]()
[ONZ] IJsmuts Grote BoF-vrienden Spam Topique
[ONZ] IJsmuts Grote BoF!-vrienden Spam Topique II
[ONZ] IJsmuts Grote BoF!-vrienden Spam Topique III
[ONZ] IJsmuts Grote BoF!-vrienden Spam Topique IV
[ONZ] IJsmuts Grote Relneger Spam Topique V
[ONZ]IJsmuts en Ursels Grote Relneger Spam Topique VI
[ONZ] IJsmuts & Eggbirds Stijve Stengels Spam Topique VII
[ONZ] IJsmuts & Dekkered Niet Neuk Maar Spam Topique VIII
[ONZ] IJsmuts & FJD's Grote Poli-Bla Bla Spam Topique IX
[ONZ] IJsmuts Grote BoF! - Vrienden Spam Topique X (rated)
![]()
![]()
Good POINT, als ze daar maar komen om zich in te schrijven vindi k het ook goed.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen naar een 538 topic zullen komen
Dan lever ik liever mijn bijdrage door mee te gaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je niet mee gaat airsoften maar wel bier sponsoren is het voor jou verder nutteloos. Desalniettemin zeer gewaardeerd door de rest..
Bij mij zijn ze allemaal blauw....quote:Op woensdag 18 april 2007 15:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Der zaten wel een paar goude tussen..
Misschien iets minder spelenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:44 schreef 3lmo het volgende:
WTF! Ik sta op rank 558 van Wake Island... Wake Island 2007 #558
http://www.bf2stats.nl/player/82562646/
Hoe de fuck kan dat? :/
Kan je die met inhoud dan even aanwijzen voor ons?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:25 schreef Heintje het volgende:
Ik doe ook wel mee ,maar ik probeer mijn posts nog wel iets aan inhoud te geven.
Dus alleen een smilie of hoi zal ik niet posten.
mooi hequote:Op woensdag 18 april 2007 15:44 schreef FJD het volgende:
IJs is terug en meteen weer een topic per dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |