Maar in dit geval was het een quote van iets dat hier nog niet eerder te lezen was. Dus mag het wel opgetelt worden in bij de inhoud van de post.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Nee, dat telt niet mee, dat is de inhoud van iemand anders.. Anders nagenoeg al mijn posts inhoud hebben, want ik quote altijd behoorlijk veel..![]()
Hamsters zijn niet echt bedoelt om op te trappen lieverd..quote:Op woensdag 18 april 2007 14:44 schreef MLPValley het volgende:
[..]
hehehe, voor deze keer mag hij me pwnd hebben. Je moet niet te veel op een vent zijn ego trappen![]()
Ik heb genoeg hamsters gehad, en die waren er ook erg goed in! Niet zo goed als muizen maar ook erg goed.![]()
Sinds wanneer hebben posts in het BOF topic enige inhoudquote:Op woensdag 18 april 2007 14:45 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar in dit geval was het een quote van iets dat hier nog niet eerder te lezen was. Dus mag het wel opgetelt worden in bij de inhoud van de post.
Als jij nou eens mijn posts goed leest dat snap je wel dat ik niet op hamsters trap, maar wel op jou ego.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:45 schreef ursel het volgende:
[..]
Hamsters zijn niet echt bedoelt om op te trappen lieverd..![]()
Ik had al zo'n vermoeden, waarom heeft niemand dat mij verteld?quote:Op woensdag 18 april 2007 14:45 schreef ursel het volgende:
Hamsters zijn niet echt bedoelt om op te trappen lieverd..![]()
Ja, klopt, je hebt het over op mijn ego te trappen en vervolgens dat hamsters er ook goed in zijn..quote:Op woensdag 18 april 2007 14:47 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Als jij nou eens mijn posts goed leest dat snap je wel dat ik niet op hamsters trap, maar wel op jou ego.![]()
Maar dat was richting Fer, wel je kop erbij houden hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, klopt, je hebt het over op mijn ego te trappen en vervolgens dat hamsters er ook goed in zijn..
Ursel begon er over.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:46 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben posts in het BOF topic enige inhoud![]()
Het begon net weer gezellig te worden![]()
Voorlopig krijgt hij al trouwens geen sex meer, ben ongiquote:Op woensdag 18 april 2007 14:42 schreef FJD het volgende:
wedden dat ze nu roept "een maand geen sex"?
Slap excuus vind ik dat. Gewoon raggen.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:50 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Voorlopig krijgt hij al trouwens geen sex meer, ben ongi![]()
Wie wat waar hoe.. Wat heb ik nou weer gezegd..quote:Op woensdag 18 april 2007 14:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ursel begon er over.
En ik verdedig me zelf wel.
Maar ik ben dus niet gezellig.
Julie gasten die hier niet welkom waren vonden me wel gezellig.
Tja, ik ben niet de enige die er zo over denkt, maarre, je bent best welkom maar dan moet je niet zo raar reageren telkens. Daar vallen mensen over. Dit is een melig topic, het gaat hier bijna nooit over games of ook maar iets serieus.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ursel begon er over.
En ik verdedig me zelf wel.
Maar ik ben dus niet gezellig.
Julie gasten die hier niet welkom waren vonden me wel gezellig.
Dit soort opmerkingen dusquote:Op woensdag 18 april 2007 14:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
Slap excuus vind ik dat. Gewoon raggen.
Ik heb wel een post nodig om op te reageren. Zomaar vanuit het niets over iets beginnen doe ik niet zo vaak.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:51 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Tja, ik ben niet de enige die er zo over denkt, maarre, je bent best welkom maar dan moet je niet zo raar reageren telkens. Daar vallen mensen over. Dit is een melig topic, het gaat hier bijna nooit over games of ook maar iets serieus.
Jij reageert vervolgens geïrriteerd, verdedigend ect. Tja, dan hoor je hier niet thuis.![]()
Dan raad ik je aan smileys te gebruikenquote:Op woensdag 18 april 2007 14:55 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb wel een post nodig om op te reageren. Zomaar vanuit het niets over iets beginnen doe ik niet zo vaak.
En ik ben hier ook absoluut niet serieus bezig. Al is dat verschil bij mij soms redelijk klein.
Dat is gewoon mijn mening. Mijn vriendin is het er niet mee eens trouwens. Dus moet ik het maar bij een grote bek houden....quote:
Blegh al dat bloed om je lulquote:Op woensdag 18 april 2007 14:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn mening. Mijn vriendin is het er niet mee eens trouwens. Dus moet ik het maar bij een grote bek houden....
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:56 schreef Heintje het volgende:
Dat is gewoon mijn mening. Mijn vriendin is het er niet mee eens trouwens. Dus moet ik het maar bij een grote bek houden....
Ik zit er steeds meer over te denken om smileys te gaan gebruiken. Maar dat probeer ik nog uit te stellen.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:56 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan smileys te gebruiken![]()
Daarmee laat je merken dat je geintJe hebt tenslotte geen gezicht/stemgeluid om de conclusies uit te trekken. Lichaamstaal is toch er belangrijk merk je op een forum.
![]()
Ik vind dat geen probleem, een keer doushen en het is er weer af.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:57 schreef MLPValley het volgende:
[..]
Blegh al dat bloed om je lulMaar Urs is degene die het niet wil hoor
![]()
Ik ben nog niet afgehaakt, maar ook nog niet overtuigt...quote:Op woensdag 18 april 2007 14:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga je nog mee airsoften trouwensOf ben je alweer afgehaakt?
Niet vergeten iedereen met een flinke korrel zout te nemen. Behalve Baus, die wil het liefst zonder.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:02 schreef Heintje het volgende:
Als ik hier niet welkom ben heb ik ook geen zin om mee te gaan.<-- Mijn eerste!!!
Ja, die is flauw!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:03 schreef FJD het volgende:
Niet vergeten iedereen met een flinke korrel zout te nemen. Behalve Baus, die wil het liefst zonder.
Tuurlijk ben je welkom. Sommige moet je gewoon negeren. Doe ik ook, werk heel goedquote:Op woensdag 18 april 2007 15:02 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ben nog niet afgehaakt, maar ook nog niet overtuigt...
Als ik hier niet welkom ben heb ik ook geen zin om mee te gaan.<-- Mijn eerste!!!
Oja, dit was een gay sex topic he...quote:Op woensdag 18 april 2007 15:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet vergeten iedereen met een flinke korrel zout te nemen. Behalve Baus, die wil het liefst zonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |