Heel veel succes alvast...quote:Op woensdag 18 april 2007 15:47 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mooi he![]()
ik viel vanochten met mn bek open dat ik geen enkel topic had gemist![]()
morgen nog even werken, dan vrijdag t/m maandag verhuizen etc![]()
In deze reeks staan er niet echt veel, al ben ik hier wel met inhoud binnen gekomen. Maar julie hebben me overgehaald minder inhoudelijk te posten.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:46 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Kan je die met inhoud dan even aanwijzen voor ons?
Je bent besmet met het virus..quote:Op woensdag 18 april 2007 15:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
In deze reeks staan er niet echt veel, al ben ik hier wel met inhoud binnen gekomen. Maar julie hebben me overgehaald minder inhoudelijk te posten.
Heb je al je tanden nog danquote:Op woensdag 18 april 2007 15:47 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mooi he![]()
ik viel vanochten met mn bek open dat ik geen enkel topic had gemist![]()
Het Grote BoF! BF2 Topic: Waar we voorbereidingen treffen!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:46 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Kan je die met inhoud dan even aanwijzen voor ons?
De dieren waren toch best inhoudelijkquote:Op woensdag 18 april 2007 15:52 schreef Heintje het volgende:
In deze reeks staan er niet echt veel, al ben ik hier wel met inhoud binnen gekomen. Maar julie hebben me overgehaald minder inhoudelijk te posten.
merciquote:Op woensdag 18 april 2007 15:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Heel veel succes alvast.....
Denk aan je tedere ruggetje..
5 euro per stuk dusquote:Beste heer van Damme,
Bedankt voor de aanvraag. De minimale afname
voor emblemen is 25st. De prijs voor het embleem is dan ˆ 3,25 per stuk
en de malkosten zijn ˆ35,- (eenmalig) bij dit logo. De emblemen zijn
voorzien van een lijmlaag die dmv hitte op een kledingstuk bevestigd kan
worden. Het is wel aan te raden om de emblemen ook met naald en draad
vast te zetten. De prijzen zijn exclusief 19% BTW
Hopelijk is alles duidelijk als er nog vragen of opmerkingen zijn dan
hoor ik die graag.
zullen we dan mijn regenboogkrab tegen jouw baardagaam laten vechten en illigaal gaan gokken??quote:Op woensdag 18 april 2007 15:56 schreef FJD het volgende:
[..]
De dieren waren toch best inhoudelijk
Ik begin toch eigenlijk steeds enthousiaster te worden over die beestjes. Zijn ze trouwens de heel dag gewoon actief?
Dat beest is hartstikke rustig en doet niets manquote:Op woensdag 18 april 2007 15:57 schreef IJsmuts het volgende:
zullen we dan mijn regenboogkrab tegen jouw baardagaam laten vechten en illigaal gaan gokken??![]()
doe mij er maar 2, zal dit weekend 10 euro overmaken aan dhr van damme (broert van..??quote:Op woensdag 18 april 2007 15:57 schreef Mr_Baus het volgende:
[-knip-
mijn krab pwnd kevin's hamsterquote:Op woensdag 18 april 2007 15:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat beest is hartstikke rustig en doet niets man
Ik neem Kevin z'n hamster wel meeDie kan bijten man! Poeh he
Nee, neefjequote:Op woensdag 18 april 2007 15:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
doe mij er maar 2, zal dit weekend 10 euro overmaken aan dhr van damme (broert van..??)
das een goede, in legergroen met klittebandquote:Op woensdag 18 april 2007 16:04 schreef FJD het volgende:
Baus kijk ook eens of je een lap stof kan kopen waar je ze op kan naaien dan kan men die om de arm doen tijdens het spelen
Dat kan een ieder voor zich doen toch? Zodra ik die dingen binnen heb (levertijd 2/3 weken, ik heb gezegd dat ik ze voor 11 Mei moet hebben), dan doe ik ze in envelop en stuur ik ze naar alle homo's die besteld hebbenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:04 schreef FJD het volgende:
Baus kijk ook eens of je een lap stof kan kopen waar je ze op kan naaien dan kan men die om de arm doen tijdens het spelen
Ik doe er ook wel twee voor 10,-
Ik heb mogelijkhedenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:33 schreef Heintje het volgende:
Je moet wel minstens 37 van die dingen bestellen wil je ze voor 5 euro per stuk hebben. En dan moet je ze nog bij de mensen krijgen. Als je dat de 19de doet kan het. Als je ze nog moet versturen ben je duurder uit.
Ik vind ze er leuk uit zien maar ik hoef er geen. Had alleen ff niks te doen dus was ik wat gaan rekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |