Wat is dat nou....quote:
Ik heb het niet over gisteren he, toen was ik er ook niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:00 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet babysitten. En gisteren had ik geen zin. ()
Warzone is alleen goed voor de achievements.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:15 schreef Wouter2006 het volgende:
hehe ik had liever gezien "Lang leve Warzone"
niks mis met een tvp.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:59 schreef Wouter2006 het volgende:
dat is idd waar, het was ook meer een tvp reactie
Bij dezequote:
Ja idd.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:31 schreef Oksel het volgende:
Stomme vraag; die hoofdtelefoon, plug je die in je wireless controller ofzo?
Dan had die dat wel ff mogen zeggen. Kan ik hem uit mijn lijst gooien. Ik wil alleen mensen in mijn lijst die ik dood kan maken.quote:
Misschien wil hij al lang contact met je opnemen maar moet je jezelf openstellen voor het hiernamaals?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan had die dat wel ff mogen zeggen. Kan ik hem uit mijn lijst gooien. Ik wil alleen mensen in mijn lijst die ik dood kan maken.
Dat zul je denk ik altijd wel houden. Ik heb het zelf op mijn werk meegemaakt dat mensen niet meer komen en ook niks meer van zich laten horen.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ja quantas! Wtf! Buffeltjuh begon er laatst ook over. En toen dacht ik eraan dat ik hem eigenlijk ook nooit meer op FOK! zie.
Quantas is joriens kloon, nu heet hij Mars NLquote:Op woensdag 18 april 2007 12:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat zul je denk ik altijd wel houden. Ik heb het zelf op mijn werk meegemaakt dat mensen niet meer komen en ook niks meer van zich laten horen.
Overdag is het te eng?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:34 schreef Oksel het volgende:
HEt is overdag te licht om te spelen. Moet echt 100% donker zijn, anders trek ik het niet.
Breedbeeld inderdaad, geen LCD of Plasma.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:39 schreef Heintje het volgende:
Hij zal wel een oude TV hebben en geen gordijnen. Dan zit je met dit weer overdag de hele tijd naar jezelf te kijken ja.
Gewoon naar de bouwmarkt komen en daar wat planken en spijkers kopen. Dan al je ramen dicht timmeren. Geen last meer van licht en je bent gelijk voorbereid op een orkaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:51 schreef Oksel het volgende:
[..]
Breedbeeld inderdaad, geen LCD of Plasma.
En geen gordijnen
ik moest hem sowieso reviven anders maakt die berserker hem dood en kan ik opnieuw beginnen,quote:Op woensdag 18 april 2007 13:50 schreef Heintje het volgende:
Als je alleen speeld kun je je team mates gewoon laten liggen. Die staat vanzelf weer op als je het stuk gehaald hebt.
Al is het soms wel makkelijk om ze te reviven. Maar tegen de Berserker heb je er redelijk weinig aan.
Hmm, dan speelde je Co-Op? Want anders kan dat volgens mij nietquote:Op woensdag 18 april 2007 14:54 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik moest hem sowieso reviven anders maakt die berserker hem dood en kan ik opnieuw beginnen,
die Dom was soms echt een blok aan me been.
In Co-op kan die je ook neit dood maken. Hooguit allebij down.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, dan speelde je Co-Op? Want anders kan dat volgens mij niet?
Eh. In Co-op kan je wel dood worden gemaakt. Ik ben vaak genoeg uit elkaar gezaagdquote:Op woensdag 18 april 2007 15:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
In Co-op kan die je ook neit dood maken. Hooguit allebij down.
Maar een beserker kan je niet zagen hoor.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eh. In Co-op kan je wel dood worden gemaakt. Ik ben vaak genoeg uit elkaar gezaagd.
Volgens mij, als de Beserker je down heeft en hij komt nog een keer tegen je aanhollen, je wel echt dood gaat. Ik heb in ieder geval vaak zat gehad dat Co-Op ineens stopte omdat de ander dus dood was. En dat was niet omdat we opgesplist waren, ik weet zeker dat dat bij de Berserker was.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar een beserker kan je niet zagen hoor.
Je kan ook dood gaan door de kryll. Maar dat zijn volgens mij ook de enige 2 mogelijkheden.
Ik kan me niet herinderen dat dat gebeurd is. Maar het zou ook nog kunnen dat dat in een patch veranderd is, ik heb volgens mij na de eerste patch geen SP meer gespeeld.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij, als de Beserker je down heeft en hij komt nog een keer tegen je aanhollen, je wel echt dood gaat. Ik heb in ieder geval vaak zat gehad dat Co-Op ineens stopte omdat de ander dus dood was. En dat was niet omdat we opgesplist waren, ik weet zeker dat dat bij de Berserker was.
Denk het niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinderen dat dat gebeurd is. Maar het zou ook nog kunnen dat dat in een patch veranderd is, ik heb volgens mij na de eerste patch geen SP meer gespeeld.
Dat zal het zijn dan. Zeker als je weet hoe je hem verslaat zal het niet snel gebeuren want dan is zij vaak al weer dood voordat ie twee keer over iemand heen is gelopen.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Denk het niet.
Het gebeurt gewoon niet vaak, omdat de Beserker niet zo gauw nog een keer over je heen zal hollen aangezien je stil ligt. En dus zal ie je niet zo gauw 'zien'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
Zoals ijsmeis al zei.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
In Co-op kan die je ook neit dood maken. Hooguit allebij down.
Lijkt me een betere plaats dan onder een level.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:05 schreef BMH het volgende:
Aah. Hier verstoppen jullie je(zelf).
dankje marcelquote:Op woensdag 18 april 2007 17:12 schreef jorienvdherik het volgende:
moet zeggen marktheman is erg goed
Whehe even eerlijk, ik was wel super goed bezig op mansion met me shotgunquote:Op woensdag 18 april 2007 23:21 schreef Heintje het volgende:
Ja ja bijna 4000 posts en 1 smilie.
Vandaag weer een hoop leuke potjes gespeeld. Zelf terwijl ik geen host was ging het nog wel eens lekker.
Zit nou trouwens ook over de 4000 kills heen.... Op naar de helft.
19 rondes zijn de shit man.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:27 schreef Heintje het volgende:
Het ligt er aan. Als je 19 rondes speeld en je hebt quitters is dat gewoon niet leuk. Als iedereen blijft kan het wel.
Maar een beetje afwisseling vind ik ook niet erg.
Trouwens ook nog een potje gehad waar we al met 5 nederlanders waren en er nog eens 2 bij komen.
Wat is die Buffelgod trouwens goed in het weg jagen van mensen. Daarom wel goed dat ie het laatste potje dat ik mee deed alleen bij vreemde zat, kan die mooi intergreren.
en dat voor 50 GPquote:Op woensdag 18 april 2007 23:21 schreef Heintje het volgende:
Ja ja bijna 4000 posts en 1 smilie.
Vandaag weer een hoop leuke potjes gespeeld. Zelf terwijl ik geen host was ging het nog wel eens lekker.
Zit nou trouwens ook over de 4000 kills heen.... Op naar de helft.
Ja echt triest dat die achievement zo ziekelijk veel werk is .quote:Op woensdag 18 april 2007 23:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en dat voor 50 GPnee als je het spel leuk blijft vinden
![]()
Ik speel ook niet voor de achievement, ik ga er ook niet van uit dat ik die achievement ooit krijg.quote:Op donderdag 19 april 2007 07:02 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja echt triest dat die achievement zo ziekelijk veel werk is .
Maar gelukkig blijft het spel wel leuk. (De meeste potje)
Ik wil hem wel graag hebben. Maar ik ben bang dat ik hem niet ga halen.quote:Op donderdag 19 april 2007 07:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik speel ook niet voor de achievement, ik ga er ook niet van uit dat ik die achievement ooit krijg.
Spel blijft gewoon leuk, en die stats zijn mooi meegenomen
Ik vind het triest dat de meeste achievements zo simpel te krijgen zijn. Achievements stellen voor mij niets voor als je blijft krijgen voor de simpelste taken. Als iedereen de zelfde achievements heeft is het nut van achievements ook meteen geneutraliseerd (zoals nu het geval).quote:Op donderdag 19 april 2007 07:02 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja echt triest dat die achievement zo ziekelijk veel werk is .
Maar gelukkig blijft het spel wel leuk. (De meeste potje)
Ik vind achievements als 100 revives erg goed. Maar 100 kills met een bepaald wapen vind ik bij games als Gears weer bagger. Verknald de multiplayer sfeer.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:49 schreef Heintje het volgende:
dan moet je GRAW (1) gaan spelen. Ik vind dat achievemnets wel gewoon haalbaar moeten zijn voor de gemiddelde gamer.
Dus niet dat je een half jaar full time bezig bent of de beste van de werld moet zijn. Ik zie het meer als iets om te zien hoever iemand is met een spel. Bij Gears heb je redelijk makkelijk 950 punten. Maar als je die hebt weet iemand wel dat je het spelletje wel kent...
Dat leer je maar in een tutorial zoals de splinter cell games die kennen. Die wapen achievements zorgen dat teamgenoten onderling vechten voor de wapens. Precies het tegenovergestelde van waar de multiplayermode om draait.quote:Op donderdag 19 april 2007 10:10 schreef Heintje het volgende:
Ik vind die wel goed omdat je dan een beetje gedwongen wordt alle wapens te gebruiken.
Zo leer je wel met alle wapens om te gaan.
Was dat in Fuel Depot ( met die hangar en helipad)? Ik zat in een match waar er ook 2 gasten door het level heenvielen. Op hetzelfde punt alleen weet ik niet waar.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:24 schreef BMH het volgende:
Epic... Ongelofelijk
En waarom ik? Altijd ik?
Zijn dat degene waar ik je toen bij uitgenodigd had? Volgens mij zijn die altijd stonedquote:Op woensdag 18 april 2007 23:41 schreef Viro het volgende:
[..]
19 rondes zijn de shit man.
Vandaag samen met 3 andere nederlanders, waar ik sinds zondag me speel en in de deuk lig, op tyro station.
Vijand werd door ons hard afgemaakt (geen quitters) hadden we een vette voorsprong van 17 rondes.
Wij (cog) in een meilge bui met smoke granaten naar vijand (locust) toe rennen en hun taggen.
Hoor je opeens : wtf are they doing they arent whooping our asses.
Dus locust achter ons aan rennen met shotgun. Wij switchen naar pistool en beginnen te meppen, kunnen ze ons alsnog niet killen. Wij dus gaan stil staan hebben ze 5 schoten met schotgun nodig om ons af te knalen. 1 cog gast gaat door met meppen en kan 3 locust gasten killen![]()
Gaat ie voor de laatste locust gast stil staan. Heeft die locust gast 5 schoten nodig om em af te maken
Volgende ronde wij weer naar hun toe rennen en taggen met smoke granaten. Locust allemaal getagged met smoke's achter ons aan rennen. Wij expres op het spoor wachten op de trein. 4 cog gasten die suicide plegen en locust gasten door de mic :![]()
En dit allemaal 16 rondes lang![]()
![]()
Echt lachen man
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 10:24 schreef ach het volgende:
[..]
Zijn dat degene waar ik je toen bij uitgenodigd had? Volgens mij zijn die altijd stoned![]()
dat had ik ook in Fuel Depot, ik had de Hammer Of Dawn gepakt en toen gelijk het muurtje rechts van me op,quote:Op donderdag 19 april 2007 10:23 schreef ach het volgende:
[..]
Was dat in Fuel Depot ( met die hangar en helipad)? Ik zat in een match waar er ook 2 gasten door het level heenvielen. Op hetzelfde punt alleen weet ik niet waar.
Wat ben je nou voor hoer? BF2 is voor homo's, echte hoeren spelen Gears...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:08 schreef Viro het volgende:
Vandaag geen gears of war voor mij![]()
K ga eens me eigen Battlefield 2 server checken
![]()
Je praat anders verrek veel als een Boffer.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor hoer? BF2 is voor homo's, echte hoeren spelen Gears...
Hey ik wil weten hoe het er aan toe gaat op me server toen ik een paar weken afwezig was als hoofd adminquote:Op donderdag 19 april 2007 17:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor hoer? BF2 is voor homo's, echte hoeren spelen Gears...
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Je praat anders verrek veel als een Boffer.
Ik zou nog niet eens weten hoe een Boffer praat. Maar jij dus kennelijk wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Je praat anders verrek veel als een Boffer.
Ik was een van de eerste lichting Boffers. Dus ja, ik kan het wetenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zou nog niet eens weten hoe een Boffer praat. Maar jij dus kennelijk wel.
Of doel je offtopic gelul?
jij speelt alleen warzone hequote:Op donderdag 19 april 2007 10:52 schreef markthemen het volgende:
ik zit nu rond de 4300 kills.. gvd nog steeds niet op de helft![]()
Een boffer praat als een homo, gedraagt zich als een homo en houd van anale penetratiequote:Op donderdag 19 april 2007 18:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zou nog niet eens weten hoe een Boffer praat. Maar jij dus kennelijk wel.
Of doel je offtopic gelul?
Zo die is doodquote:Op woensdag 18 april 2007 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
Naar links of naar rechts rollen zodra ie eraan komt rennen (op het laatste moment wegrollen dus).
Iets anders zit er niet op. En je ventje kun je gewoon laten liggen, die heb je bij dat stuk niet nodig.
Nee gewoon 9 ronden, maar ik zag je berichtje te laat. Je had hem net op een moment gestuurd dat ik dood was en ff foto's van mijn vriendin aan het verspreiden was.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:41 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Goku, Heintje, ijsmeis & anderen die nu aan t ranken zijn, spelen jullie 19 rondes ofzo?
Ja waren weer mooie potjes en mooie grappen.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nee gewoon 9 ronden, maar ik zag je berichtje te laat. Je had hem net op een moment gestuurd dat ik dood was en ff foto's van mijn vriendin aan het verspreiden was.
..."toen was de lol eraf"quote:Op donderdag 19 april 2007 23:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ja waren weer mooie potjes en mooie grappen.
Vooral bij mausoleum, die opmerking van jou
Ik zag niks meer, ik had de tranen in me ogen staan van het lachen
ikke niet snapquote:Op donderdag 19 april 2007 23:19 schreef BMH het volgende:
Tranen in het ogen bij een game.. Dat had ik een keer bij Rainbow Six: Vegas in het bibliotheek level.
Er zaten duitsers in het spel waarop ik zei:
"Hoe kun je zien welke vijanden Duitsers zijn?"
-"nou?"
"Het zijn die kerels met incendiary grenates die boeken aan het verbranden zijn"
Op dat moment begon er een ruis in mijn headset van 3 minuten
Nouja, ik snapte er eigenlijk geen zak vanquote:Op vrijdag 20 april 2007 07:06 schreef Heintje het volgende:
Volgens mij werdt ijsmeis gisteren helemaal gek van me.
Maar het was wel leuk ja.
Lees dan het SC topic maar, daar wordt al een en ander duidelijk. Mochten er nog vragen zijn kan je die daar stellen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouja, ik snapte er eigenlijk geen zak van.
We vonden al dat je zo ineens weg was.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:18 schreef BMH het volgende:
Mijn verbinding met Xbox live viel weg net na de game. Mjah.. Ik ga toch tv kijken.
hoe lager je ping hoe beter dat is. Dan zie je alles een stuk eerder dan wanneer je een hoge ping hebtquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:55 schreef ach het volgende:
ik snap het niet, altijd lopen we met zn drieeen of meer en dan ben ik degene die als eerste doodgaat. volgens mij ligt dat gewoon aan mijn lage ping he
ja maar dan gaan je ook eerder dood, nu zit ik weer bj amerikanen en fransen en dan sta ik gelijk weer bovenaanquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:07 schreef Viro het volgende:
[..]
hoe lager je ping hoe beter dat is. Dan zie je alles een stuk eerder dan wanneer je een hoge ping hebt
Gewoon die gasflesjes kapot schieten en je kan gewoon doorlopen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:23 schreef renz0r het volgende:
Ik vind dat level echt kut dat wanneer je in een donker stuk loopt je direct wordt aangevallen door die vogels... Ben daar nu wel aardig ver (met geluk in één keer).
Ben nu op dat stuk waar je die auto heb gehaald en de poort in wilt. Echter komt er net een eenval van die monsters. Lekker knallen
Ligt er ook aan of je voorop loopt, als je voorop loopt ben je namelijk eerder dood. Maar heb je ook meer kans om kills te maken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:40 schreef ach het volgende:
[..]
ja maar dan gaan je ook eerder dood, nu zit ik weer bj amerikanen en fransen en dan sta ik gelijk weer bovenaan
Ik had ook eerst dat hele stuk zonder gasflessen gedaan tot ik toevallig op zo'n fles schootquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gewoon die gasflesjes kapot schieten en je kan gewoon doorlopen.
Ik vond het wel leuk dat er nog een toevoeginkje zat in de SP. De rest is best standaard schieten schuilen en nog meer schieten.
lolquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:59 schreef ach het volgende:
ik kom er net achter dat je vanzelf naar voren rent als je op A druktik drukte altijd op naar voren erbij
Je kreeg toch bijna een emotionele band met die personages.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:12 schreef renz0r het volgende:
Zit nu in de fabriek. Moet ik over houtplanken naar de overkant. Wanneer je er doorheen valt kom je int riool terecht waar vele van die monsters zitten die meteen aan je gaan vreten.
Wel vet, dat mannetje wat je al die tijd heeft begeleid valt er als eerste in, zie je hem gelijk opgevreten worden
Het is geen domme vraag, alleen is het een vraag die je eigenlijk hier moet stellen:quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:35 schreef -CRASH- het volgende:
Het is misschien een domme vraag.......MAAR
ik wil de MP demo van Battlestations midway spelen
en nu komt er te staan
"xbox 360 multiplayer privilege turned off"
Heeft dat iets met de xbox live (silver) te maken![]()
Als dat zo is mot ik toch ff snel GOLD gaan hale![]()
THNX.....quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het is geen domme vraag, alleen is het een vraag die je eigenlijk hier moet stellen:
[Xbox 360] #221: Kane Lives, binnenkort!
Maar nou ik toch bezig ben kan ik wel even bevestigen dat het ligt aan waar jij aan denkt. Je moet idd Live Gold hebben om MP te kunnen spelen. In een spel of een demo.
dat is ook de beste omgeving om je cluster luck achievement te halen door 10x zo'n beestje te taggenquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:12 schreef renz0r het volgende:
Zit nu in de fabriek. Moet ik over houtplanken naar de overkant. Wanneer je er doorheen valt kom je int riool terecht waar vele van die monsters zitten die meteen aan je gaan vreten.
Wel vet, dat mannetje wat je al die tijd heeft begeleid valt er als eerste in, zie je hem gelijk opgevreten worden
'beestje'quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:45 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
dat is ook de beste omgeving om je cluster luck achievement te halen door 10x zo'n beestje te taggen
met een grenade
Ik ga eerst ff eten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:55 schreef BMH het volgende:
Gears?
Ga ik mijn handen vast even opwarmen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik ga eerst ff eten.
Over een kwartiertje ben ik er wel.
Ik ben echt niet Away.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:28 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Maak ik snel mn potje C&C af vanwege een invite, wil ik joinen, sta je op away?
Je snapt de hint nietquote:
Elke keer nog wel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je snapt de hint niet. Ik deed jou stiekem een beetje na
. Elke keer als je gekilled was, was het "tuuuuuurlijk" of "dat kan niet". En dat soort dingen. Dus ging ik ook maar over iets zeiken.
Ja, ongeveer elke keer wel ja. Je ging immers niet elke ronde dood. Maar als je dood ging, hoorde ik 9 van de 10 wel een opmerking in die richting.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Elke keer nog wel.![]()
Als je zo hard rent krijg je een tekort aan zuurstof. Je weet dat dit leid tot hallucinaties?
Nou oke, we doen de volgende keer wel niet mee danquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:37 schreef Heintje het volgende:
Het begint een beetje saai te worden om iedere keer maar weer tegen Buffeltje Buffelmaster en Icegirl te spelen.
Verder ging het vandaag ook niet echt goed. Maar toch weer een aantal kills dichter bij de 10K.
Nou ja, even? Je was al iets van 4 rondes weg, waarvan er twee een draw waren.quote:Op zondag 22 april 2007 01:24 schreef Viro het volgende:
Doe ik eindelijk mee op fuel depot, valt me internet verbinding eruit wanner ik even naar de plee ben![]()
Tsja ziek zijn is klotequote:Op zondag 22 april 2007 01:40 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nou ja, even? Je was al iets van 4 rondes weg, waarvan er twee een draw waren.
Beterschap dan.quote:Op zondag 22 april 2007 01:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Tsja ziek zijn is kloteEn naar de plee rennen om te
Dit vind ik nu dus zo triest. Als ik iets zeg stel ik me aan. Maar als jij zeurt over wapens in het spel is er uiteraard niets aan de hand.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ongeveer elke keer wel ja. Je ging immers niet elke ronde dood. Maar als je dood ging, hoorde ik 9 van de 10 wel een opmerking in die richting.
En een beetje dollen mag toch zeker wel? Jeetje man. Stel je niet zo aan.
Zoals ik al zei. Ik deed dat met opzet, omdat jij continu zat te zeiken. Het kan me werkelijk geen ruk boeien of je zaagt of tagt. Ik doe het zelf ook. Dohohohoh.quote:Op zondag 22 april 2007 09:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Dit vind ik nu dus zo triest. Als ik iets zeg stel ik me aan. Maar als jij zeurt over wapens in het spel is er uiteraard niets aan de hand.
Begin er dan gewoon niet over![]()
Jij zagen? Jij taggen?quote:Op zondag 22 april 2007 10:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Ik deed dat met opzet, omdat jij continu zat te zeiken. Het kan me werkelijk geen ruk boeien of je zaagt of tagt. Ik doe het zelf ook. Dohohohoh.
Ik heb gisteren heel wat afgezaagdquote:Op zondag 22 april 2007 10:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jij zagen? Jij taggen?
Jij gebruikt toch alleen het shotgun. En heel af en toe de boog...
Tja, ik gebruik eigenlijk alleen nog maar het shotgun. Pas als dat niet meer werkt ga ik eens alternatieven zoeken. Dus ik ben niet echt de aangewezen persoon om er over te zeuren.quote:Op zondag 22 april 2007 10:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb gisteren heel wat afgezaagd. Zelfs jou nog
.
Edit: En ik gebruik niet alleen dat. Bij Mansion pak ik vaak zat de Boomer. Ligt gewoon aan de map. Bij Old Bones pak ik weer vaak de granaten. Bij Mausoleum pak ik vaak de sniper. Bij Tyro Station de boog en bij Fuel Depot pak ik weer vaak de Hammer of Dawn.
Ja, en die zaag zit niet voor niks in het spelquote:Op zondag 22 april 2007 10:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tja, ik gebruik eigenlijk alleen nog maar het shotgun. Pas als dat niet meer werkt ga ik eens alternatieven zoeken. Dus ik ben niet echt de aangewezen persoon om er over te zeuren.
Zo erg is het meestal ook niet om gezaagt te worden. Vaak heb ik dan al 2 kansen gehad om diegene te schieten, als ik dat dan niet doe....
Het enige wapen waar ik echt een hekel aan heb is het pistool.quote:Op zondag 22 april 2007 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, en die zaag zit niet voor niks in het spel. Geldt ook voor de granaten.
Ik gebruik de Pistol ook nooitquote:Op zondag 22 april 2007 11:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het enige wapen waar ik echt een hekel aan heb is het pistool.
En soms vind ik het wel jammer dat de hammer niet gelimiteerd is, maar dat gaat nog wel.
Meestal moet je toch vechten voor die hammer, en het opstarten gaat takke traag en van close range begin je niks.quote:Op zondag 22 april 2007 11:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het enige wapen waar ik echt een hekel aan heb is het pistool.
En soms vind ik het wel jammer dat de hammer niet gelimiteerd is, maar dat gaat nog wel.
Maar de mensen die hem wel gebruiken zorgen er voor dat hij irritant is.quote:
In rooftops heb je wel vaak van die mensen (ik ook wel hoor) die gewoon overall met de hammer op gaan schieten in de hoop dat er iemand in de buurt is. Als je hem maar 3 keer zou kunnen gebruiken dan zouden mensen er een stuk zuiniger mee omgaan. En eigenlijk staat de 3 keer nog niet in verhouding met de 2 keer dat je met de boomer mag schieten.quote:Op zondag 22 april 2007 11:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Meestal moet je toch vechten voor die hammer, en het opstarten gaat takke traag en van close range begin je niks.
Ik vind die hammer prima zoals die is, tis geen energy sword van halo
Mwah, ik vind van nietquote:Op zondag 22 april 2007 11:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar de mensen die hem wel gebruiken zorgen er voor dat hij irritant is.
En in dit geval ben ik het ook met BMH eens. Goed gedaan Epic, fijn dat julie het pistol slappen zo krachtig gemaakt hebben.
Snipers zijn leuk omdat die vaak maar 1 kant op kijken. Daar kun je gewoon naast gaan staan zonder dat ze het merken.quote:Op zondag 22 april 2007 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, ik vind van niet. Echt weer zo'n sniper en zaag-idee. Gewoon niet te dichtbij komen.
Ik heb niet gezegt dat je niet meer mee mag doen.quote:Op zondag 22 april 2007 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vanavond vast weer, maar ik mag niet meer meedoen van Heintje. Dus ik ga met wat anderen spelen.
Dus dan heb je toch liever van nietquote:Op zondag 22 april 2007 11:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegt dat je niet meer mee mag doen.
Ik heb alleen gezegt dat ik het een beetje saai ben gaan vinden om de hele tijd tegen Buffeltjuh, Buffelmaster en Icegirl te spelen.
We kunnen natuurlijk ook met z'n vieren tegen onbekende gaan spelen.quote:Op zondag 22 april 2007 11:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus dan heb je toch liever van niet.
Je reageert zo zwart wit. Heintje zegt enkel dat hij wel eens met andere teams wil spelen. Jij meld meteen dat je wel in een andere server gaat spelen.quote:
Ja? dat is dan toch aardig van me? Wat begrijp ik dan niet?quote:Op zondag 22 april 2007 12:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Je reageert zo zwart wit. Heintje zegt enkel dat hij wel eens met andere teams wil spelen. Jij meld meteen dat je wel in een andere server gaat spelen.![]()
Heintje zegt niet dat hij niet met jou en de anderen wil spelen. Hij zegt enkel dat de teams een keer anders moeten worden ingedeeld.quote:Op zondag 22 april 2007 12:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja? dat is dan toch aardig van me? Wat begrijp ik dan niet?
Nou, dat zegt ie niet duidelijk genoeg. En al helemaal niet na deze post:quote:Op zondag 22 april 2007 12:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Heintje zegt niet dat hij niet met jou en de anderen wil spelen. Hij zegt enkel dat de teams een keer anders moeten worden ingedeeld.
Onbekende zijn volgens mij niet "het team anders verdelen"quote:Op zondag 22 april 2007 11:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook met z'n vieren tegen onbekende gaan spelen.
Probleem is alleen dat ervaak meer dan 4 mensen zijn die mee willen doen.
En wie zegt dat jij niet bij de 4 hoort?quote:Op zondag 22 april 2007 12:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, dat zegt ie niet duidelijk genoeg. En al helemaal niet na deze post:
[..]
Onbekende zijn volgens mij niet "het team anders verdelen".
Tel je even mee.quote:Op zondag 22 april 2007 11:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook met z'n vieren tegen onbekende gaan spelen.
Probleem is alleen dat ervaak meer dan 4 mensen zijn die mee willen doen.
Ja maar jij speelt voortaan altijd met Gamedemon en BMHquote:Op maandag 23 april 2007 09:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tel je even mee.
1. Icegirl
2. Buffeltjuh
3. Buffelmaster
4. Heintje
Maar meestal zijn er nog meer die mee willen doen.
Het is zou dat tegen de tijd dat ik online kom hun er wel zijn en julie nog met andere dingen bezig zijn. Dus dan ga ik idd met hun spelen. Met hun spelen is ook wel gezellig. Al is Gamedemon - BMH nog steeds niet een erg goede combinatie.quote:Op maandag 23 april 2007 09:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja maar jij speelt voortaan altijd met Gamedemon en BMH. Vandaar.
In die paar potjes die ik samen met Gdemon heb gespeeld is er niets gebeurd. Tis alleen dat Demon slechte grappen maakt, maar voor de rest erger ik mij niet aan hem.quote:Op maandag 23 april 2007 09:51 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het is zou dat tegen de tijd dat ik online kom hun er wel zijn en julie nog met andere dingen bezig zijn. Dus dan ga ik idd met hun spelen. Met hun spelen is ook wel gezellig. Al is Gamedemon - BMH nog steeds niet een erg goede combinatie.
Maar misschien moet ik er wat meer voor kiezen om niet met meer dan 4 Nederlanders in 1 game te gaan zitten.
Het ging ook wel goed de laatste keer.quote:Op maandag 23 april 2007 10:21 schreef BMH het volgende:
[..]
In die paar potjes die ik samen met Gdemon heb gespeeld is er niets gebeurd. Tis alleen dat Demon slechte grappen maakt, maar voor de rest erger ik mij niet aan hem.
Demon heeft al vanaf het begin de zeik op mij. Hij vind het nodig om persoonlijke aanvallen uit te voeren. Niet zo gek dus dat ik hem niet serieus ga nemenquote:Op maandag 23 april 2007 10:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het ging ook wel goed de laatste keer.
Maar ik denk niet dat julie ooit vrienden zullen worden, en dat is toch te merken...
dat is iets tussen julie, daar ga ik me verder niet mee bemoeien.quote:Op maandag 23 april 2007 10:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Demon heeft al vanaf het begin de zeik op mij. Hij vind het nodig om persoonlijke aanvallen uit te voeren. Niet zo gek dus dat ik hem niet serieus ga nemen
Ik geef ze gelijkquote:Op maandag 23 april 2007 11:11 schreef Heintje het volgende:
Als ik speel zitten er minimaal 2 Nederlanders in die game. En in dat geval kies ik vaak voor een private chat.
Vooral het gezeur over de bleedout time van 10 seconden is irri. Volgens Amerikanen moet dat 5 sec zijn.
ahhaha.. Bij mij denken de Amerikanen dat ik Amerikaans ben en de Engelsen denken dat ik uit Groot Brittannië kom. Ik pas mijn accent zo aan dat ik blend in de gesproken taal. Ik doe dit ook om niet het gezeik van de Amerikanen aan te horen als je ze een keer aanspreektquote:Op maandag 23 april 2007 11:07 schreef ach het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden die achievement gehaald waarbij je met de meeste punten moet eindigen in een gameWat ben ik toch goed
![]()
Van het weekend werd er door 7 Amerikanen met een Schwarzenegger accent tegen me gepraat omdat ze dachten dat ik een Duitser wasEn ik was dik en wilde twinkies en donuts eten
![]()
Daarna gingen ze even heeeel goed rappenkutamerikanen
![]()
Ik vind 10 zoveel fijner. Bij 5 kun je iemand alleen maar dood maken als je bij hem staat als hij down gaat.quote:
Dat houdt de spanning erinquote:Op maandag 23 april 2007 11:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vind 10 zoveel fijner. Bij 5 kun je iemand alleen maar dood maken als je bij hem staat als hij down gaat.
Bij 10 kun je er nog naar toe lopen en hem af maken.
In Annex moet de bleed out wel 5 zijn.
Welnee, we zeiken daar nooit over toch? Behalve als Goku het doetquote:Op maandag 23 april 2007 11:31 schreef ach het volgende:
Met 5 seconden gaat iedereen zeiken dat je downs jat, en als je dat niet doet staat hij op en wordt je overhoop geschoten![]()
Ja enquote:Op maandag 23 april 2007 11:36 schreef Heintje het volgende:
Kills jatten doe ik toch wel, ongeacht de bleed out.
5 seconden betekent dat iemand in 2 - 3 seconden weer op kan staan.
Jullie niet nee, het was meer in het algemeen. Ik kan me nog wel een potje met jullie herinneren waar iets van 3-4 downs van me gejat werden, dan is het wel moeilijk niet te gaan zeikenquote:Op maandag 23 april 2007 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Welnee, we zeiken daar nooit over toch? Behalve als Goku het doet. Dan mág je zeiken
.
Dan loop je naar iemand toe, die staat dan net op en schiet je dood. Dat is niet leuk.quote:
Najaquote:Op maandag 23 april 2007 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Welnee, we zeiken daar nooit over toch? Behalve als Goku het doet. Dan mág je zeiken
.
quote:Op maandag 23 april 2007 11:37 schreef ach het volgende:
[..]
Jullie niet nee, het was meer in het algemeen. Ik kan me nog wel een potje met jullie herinneren waar iets van 3-4 downs van me gejat werden, dan is het wel moeilijk niet te gaan zeiken![]()
Jij jat ook altijd mijn killsquote:
Die potjes die jij gehost hebt heb je er ook genoeg van mij gejat....quote:
Nee dat waren mijn kills, je moet onderscheid leren maken heintje!quote:Op maandag 23 april 2007 12:30 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die potjes die jij gehost hebt heb je er ook genoeg van mij gejat....
Zolang ik nog leef zijn alle kills voor mij, pas als ik dood ben mogen burgers kills maken.....quote:Op maandag 23 april 2007 12:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee dat waren mijn kills, je moet onderscheid leren maken heintje!
Kill stealerquote:Op maandag 23 april 2007 12:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zolang ik nog leef zijn alle kills voor mij, pas als ik dood ben mogen burgers kills maken.....
Ik heb ze nodig voor een hoger doel.quote:
Achievements zijn altijd mooi meegenomen, maar je mag mijn kills best kopen hoor, euroknaller het stukquote:Op maandag 23 april 2007 12:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb ze nodig voor een hoger doel.
Een doel dat jij toch niet hoeft te bereiken....
Mwah. Ik jat ze wel eens van buffelmaster. Maar als ik dan iemand down heb, roep ik hem er vaak wel bij, zodat ie er eentje terug heeftquote:Op maandag 23 april 2007 12:44 schreef ach het volgende:
Als we nou gewoon allemaal van elkaar kills jatten is er niks aan de hand![]()
Beste oplosing.quote:Op maandag 23 april 2007 12:44 schreef ach het volgende:
Mja, ik roep altijd hard van "Hier zitten ze!!". Ik merk dat Buffeltjuh dat bijvoorbeeld niet doet. En nu weet ik waaromquote:Op maandag 23 april 2007 12:54 schreef Heintje het volgende:
[..]
Beste oplosing.
Gewoon vechten voor je kills. Of je dat nou met de vijand doet of tegen je eigen team...
In het begin doe ik dat meestal niet. Als het even rustig is en je met een paar man op zoek gaat en je vind hem dan zeg ik dat ook vaak.quote:Op maandag 23 april 2007 12:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, ik roep altijd hard van "Hier zitten ze!!". Ik merk dat Buffeltjuh dat bijvoorbeeld niet doet. En nu weet ik waarom. Zodat uiteraard niemand anders even 'je kill' jat.
quote:Hij zit hier, bij de....
Laat maar, ik heb hem al.
Dat ookquote:Op maandag 23 april 2007 13:04 schreef ach het volgende:
"Hier zitten ze"
"Waar is hier?"
"Ja hier, bij de trap"
"Welke trap?"
![]()
Ja dat dusquote:Op maandag 23 april 2007 13:13 schreef ijsmeis het volgende:
Het is ook irritant dat wanneer je met 4 man aan het spelen bent en ineens iemand roept "KIJK UIT! ACHTER JE!" en dat iedereen dan achter zich kijkt.
Volgens mij gebeurt het vaak dat als er iemand "achter je" roept dat er dan 3 mensen omkijken.quote:Op maandag 23 april 2007 13:27 schreef ach het volgende:
Niet doorhebben dat degene die "Achter je!" roept aan de andere kant van de map zit is ook een irritante
Ben ik de enige die altijd weet met wie ie samenlooptquote:Op maandag 23 april 2007 13:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt het vaak dat als er iemand "achter je" roept dat er dan 3 mensen omkijken.
Dat heb ik vooral als ik met locust speel, dan weet ik gewoon bijna nooit wie bij me in de buurt loopt, onherkenbare kut ventjes. Bij Cog is heintje gewoon die kale.. etc.quote:Op maandag 23 april 2007 13:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt het vaak dat als er iemand "achter je" roept dat er dan 3 mensen omkijken.
Ze bedoelt die gast met die helm op.quote:Op maandag 23 april 2007 13:42 schreef ach het volgende:
Zit er een chick in dan? Of bedoel je die blonde hunk?
Net als Master Chiefquote:Op maandag 23 april 2007 13:45 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ze bedoelt die gast met die helm op.
Ze heeft zichzelf gewoon wijs gemaakt dat daar een vrouwtje onder zit, wat je dus niet kan zien.
Wat Heintje zegtquote:Op maandag 23 april 2007 13:42 schreef ach het volgende:
Zit er een chick in dan? Of bedoel je die blonde hunk?
Jij weet natuurlijk net zo goed als ik dat dat onzin is.quote:Op maandag 23 april 2007 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat Heintje zegt. Onder dat masker zit gewoon een lekker wijf
.
Laat mij nou maar denken dat er een lekker wijf onder zit, spelbrekerquote:Op maandag 23 april 2007 13:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jij weet natuurlijk net zo goed als ik dat dat onzin is.
Als daar echt een lekker wijf onder had gezeten dan hadden ze er echt geen helm overheen geprogrammeerd.
Ik hoop zelf ook dat er een lekker wijf onder zit hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 13:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Laat mij nou maar denken dat er een lekker wijf onder zit, spelbreker.
Nog niet echt eigenlijk.quote:Op maandag 23 april 2007 14:09 schreef ach het volgende:
De gedachte om je af te trekken op een game zit dus al in je hoofd?![]()
Heintjequote:Op maandag 23 april 2007 14:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nog niet echt eigenlijk.
Maar ik sta er wel voor open hoor....
Probleem is alleen dat sex in games een beetje een taboe is. Lang leve Amerika.
Ben maar niet bang hoor, ik ken wel grenzen.quote:Op maandag 23 april 2007 14:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heintje. Viespeuk
.
Zolang je het niet door je headset laat merken en zolang je geen Live Vision koopt oké..
Laatst op mansion waren jij en ik ook lekker bezig. Alleen had je de tactiek niet door. Volgende keer beterquote:Op maandag 23 april 2007 12:44 schreef ach het volgende:
Dat is wel een goede tactiek.quote:Op maandag 23 april 2007 17:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Laatst op mansion waren jij en ik ook lekker bezig. Alleen had je de tactiek niet door. Volgende keer beter![]()
Ik schiet iedereen down die richting boomer gaat, eerste beste teammaat die in de buurt is van mijn down, mag van mij mijn down afmaken![]()
Ik ga wel zeiken wanneer het volgende gebeurt : als ik iemand van dichtbij down schiet en je vlak voor me neus mijn kill jat![]()
Ja dat heb ik ook, maar dan zeg ik niks. Ik wacht altijd totdat me teammaat niet kan schieten dan start ik met schieten om de vijand bezig te houden, meestal slaan ze dan op de vlucht waardoor er dan een marathon wordt gestartquote:Op maandag 23 april 2007 17:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is wel een goede tactiek.
Soms heb je ook wel dat je op iemand aan het schieten bent en iemand je dan komt helpen. En dat die dan de kill heeft.
Ik ben die ninja kerel altijd, met dat maskerquote:Op maandag 23 april 2007 13:37 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Dat heb ik vooral als ik met locust speel, dan weet ik gewoon bijna nooit wie bij me in de buurt loopt, onherkenbare kut ventjes. Bij Cog is heintje gewoon die kale.. etc.
Hoi Sanderquote:Op maandag 23 april 2007 17:48 schreef buffelmaster het volgende:
stelletje dieven hierzo, ik jat alleen als het icegirl is of als iemand moeite heeft met het killen van een persoon.
Gewoon proberen.quote:Op maandag 23 april 2007 22:37 schreef Game_Error het volgende:
Ik wil ook eens GoW op live gaan doen, is dat nu nog ene beetje haalbaar? of word ik alleen maar afgemaakt door jullie als pr0s? er natuurlijk vanuitgaande dat ik het hele spel alleen in single player gespeeld heb
Gewoon afgemaakt worden.quote:
Annex was dat. 5 kills en 1 dead is best weinig voor zo'n potje. Maar zeker geen slechte verhouding. Ik denk alleen dat je iets te voorzichtig gespeeld hebt.quote:Op maandag 23 april 2007 23:09 schreef Game_Error het volgende:
oeh ik had 5 kills en 1 dead in me eerste potjesoort king of the hill ofzo, best tof
quote:Op maandag 23 april 2007 23:00 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gewoon afgemaakt worden.
Maar uiteindelijk zal je het toch moeten leren.
En dat doe je door te oefenen. Wat in het begin veel afgeschoten worden betekent.
Maar als je de SP al gedaan hebt leer je de MP vrij snel
En Jackass. Bedankt dat je voor me down ging.
Is wel te hopen voor je. Als je dan weer net zo slecht gaat als vandaag moet je denk ik je glas verzekering aan gaan spreken omdat er een gat in het raam zit, ter grote van je Xbox.quote:Op maandag 23 april 2007 23:13 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
Wacht maar tot morgenDan spank ik je in alle hoeken van de map
![]()
dat was alleen de laatste match, andere matches gingen nog redelijk, maar morgen begint me dag perfect waardoor ik niet ga balen als een stekker als er 1 ding verkeerd gaatquote:Op maandag 23 april 2007 23:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is wel te hopen voor je. Als je dan weer net zo slecht gaat als vandaag moet je denk ik je glas verzekering aan gaan spreken omdat er een gat in het raam zit, ter grote van je Xbox.
het was 2 tegen 2, is het dan nogsteeds weinig?quote:Op maandag 23 april 2007 23:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
Annex was dat. 5 kills en 1 dead is best weinig voor zo'n potje. Maar zeker geen slechte verhouding. Ik denk alleen dat je iets te voorzichtig gespeeld hebt.
Maar ik moet daar geen uitspraken over doen. Meestal ben ik als eerste dood. En soms werkt mijn rush en heb ik 4 kills. Niet in Annex maar in Execution. (daar heb je geen respawns dus is 4 het maximum)
Als ik vanavond nog zo moe ben als nou dan dan zal het met mij niet zo heel goed gaan.quote:Op maandag 23 april 2007 23:20 schreef Viro het volgende:
[..]
dat was alleen de laatste match, andere matches gingen nog redelijk, maar morgen begint me dag perfect waardoor ik niet ga balen als een stekker als er 1 ding verkeerd gaat![]()
Dat is geheel afhankelijk van je lengte van de rondes en het aantal.quote:Op maandag 23 april 2007 23:32 schreef Game_Error het volgende:
[..]
het was 2 tegen 2, is het dan nogsteeds weinig?
Toen was ik een beetje aangeschoten en heel erg moe, volgens mij heb ik je het een keer of 2-3 uit horen leggenquote:Op maandag 23 april 2007 17:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Laatst op mansion waren jij en ik ook lekker bezig. Alleen had je de tactiek niet door. Volgende keer beter![]()
Ik schiet iedereen down die richting boomer gaat, eerste beste teammaat die in de buurt is van mijn down, mag van mij mijn down afmaken![]()
Ik ga wel zeiken wanneer het volgende gebeurt : als ik iemand van dichtbij down schiet en je vlak voor me neus mijn kill jat![]()
Jij gamed vanuit je bed dus wat wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga vroeg naar bed.
Ah ok, ik vond het al raar dat je opeens naar voren rende terwijl enemy ng niet down wasquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:46 schreef ach het volgende:
[..]
Toen was ik een beetje aangeschoten en heel erg moe, volgens mij heb ik je het een keer of 2-3 uit horen leggen![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jij gamed vanuit je bed dus wat wil je daarmee zeggen?
Ik ga vroeg naar bed om te slapenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jij gamed vanuit je bed dus wat wil je daarmee zeggen?
Oh die tactiek werkt vaak wel. Je moet dan wel dichtbij die tuin spawnen, rennen zonder ergens aan te kleven en dan zo'n koprol maken naar degene die net de boomshot pakt. Die zit dan in de wapenwissel en dan kan je hem kapotknallen met shotgun.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Ah ok, ik vond het al raar dat je opeens naar voren rende terwijl enemy ng niet down was
Ik vind het best hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga vroeg naar bed om te slapen. Zo goed
?
En dat voor 11 uur is natuurlijk niet na 5 voor 11.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
Vóór elf uur!
Ja ik.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:22 schreef BMH het volgende:
Iemand zin om nu te gearen?
Ik start me brompotquote:
Heb je alleen zin of kom je ook daadwerkelijk.quote:
Dat hoeft niet hoor, ik namelijk nog op mijn stage en ben dus niet in staat om te spelen.quote:
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor, ik namelijk nog op mijn stage en ben dus niet in staat om te spelen.
Maar dat alles neemt natuurlijk niet weg dat ik wel zin heb.
Jij bent soms echt een irritant bijdehand mannetjequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor, ik namelijk nog op mijn stage en ben dus niet in staat om te spelen.
Maar dat alles neemt natuurlijk niet weg dat ik wel zin heb.
Dat is ook mijn bedoeling.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij bent soms echt een irritant bijdehand mannetje![]()
.
Ik kom er aan even eerst de laatste album van nelly furtado brandenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:22 schreef BMH het volgende:
Iemand zin om nu te gearen?
Ik ben klaar met het uitdenken van me bordspelMoet em dit weekend alleen nog maar maken. Aka: ... Ik weet ook niet wat ik er mee wil zeggen.
Je doet mij een beetje aan mijn oudste broer denkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:30 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is ook mijn bedoeling.
Vind het heerlijk om op een bijdehante manier irritant te zijn.
Zolang mensen er maar tegen kunnen, anders is de lol er vaak snel af. (of wordt die alleen nog maar groter)
Ik beschouw het wel als compliment.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je doet mij een beetje aan mijn oudste broer denken.
En dat is geen compliment.
Omdat je daar mee bevestigt dat het me lukt om irritant te zijn.quote:
Vrouwen die games spelen is nog een taboe in Amerika, laat ze nou maar sneu doen daarquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:56 schreef ijsmeis het volgende:
Tim zit onder mijn naam en er zitten een paar gasten weer vaag te doen omdat ze een vrouwennick zien.. Sneu heur.
lekker aardig ben je voor hem danquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:56 schreef ijsmeis het volgende:
Tim zit onder mijn naam en er zitten een paar gasten weer vaag te doen omdat ze een vrouwennick zien.. Sneu heur.
Het waren Nederlanders.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:23 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Vrouwen die games spelen is nog een taboe in Amerika, laat ze nou maar sneu doen daar
Dat is toch ook grappig?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:33 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Het waren Nederlanders.
Ik zat er ook in, eerst zagen ze de gamertag :icegirl.
Toen vroegen ze : zeg eens wat, toen hoorde je de stem van de vriend van ijsmeis.
En moesten ze keihard lachen.
Daarna werd er nog wat met : transexueel en travo gescholden.
typische puber talk weer.
Nah, hun waren écht puberaalquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:35 schreef ach het volgende:
[..]
Dat is toch ook grappig?Gelukkig was je er net dan niet bij als je dat al puberaal vond
![]()
![]()
Ik speelde zelf niet ehquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:46 schreef Scarface2004 het volgende:
Das waar.
Verder voor het eerst sinds een maand weer gegearsed.
Ging best goed, al zeg ik het zelf, 1 kill onder ijsmeis.
Daarna Annex gechecked, best langdradig maar wel leuk.
Ow okquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik speelde zelf niet eh![]()
. Dat was Buffeltjuh
. Ik zat achter mijn laptop en hij achter mijn Xbox.
Geen idee!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:11 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ow ok, ik dacht dat jullie naast elkaar zaten en om en om de controller switchte ofzo.
Ben je beter dan buffeltjuh dan?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:12 schreef ijsmeis het volgende:
Vóór elf uur!
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga ff naar die tijd kijken, Sjimmehhh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |