Eindelijk. Dit deel is nou al beter dan recente voorgangers.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:33 schreef JimmieTheSaint het volgende:
En nu opent die idiote feijenoorder ineens geen nieuwe delen meer?
Was hardlopenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo gelukkig maakt die achterlijke gladiool jorien geen topic aan dit keer, YES!![]()
![]()
![]()
"Doe eens doodlopen" is natuurlijk banwaardig. Dus dat zeg ik bij deze niet.quote:
Kom nog niet verder dan 10 km, binnenkort wel officiele 10 km loop doenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
"Doe eens doodlopen" is natuurlijk banwaardig. Dus dat zeg ik bij deze niet.
Goed bezig Jorien. Kun je al een marathon lopen?
Dan moet je nog flink gaan oefenen.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kom nog niet verder dan 10 km, binnenkort wel officiele 10 km loop doen
Mischien als hij voor een trein looptquote:Op donderdag 19 april 2007 18:59 schreef JimmieTheSaint het volgende:
en van 0 tot 100, onder de 10 seconden?
Prima plan, lijkt me zo.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mischien als hij voor een trein loopt
Kan je dan niet beter de xbla poker game kopen? Stukken goedkoper en in principe hetzelfde.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:17 schreef Bastard het volgende:
cut the sc please...
Heeft iemand al het spel
World Championship Poker 2 gespot?
Wat hij zegt, echt kansloos die dure te halenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:53 schreef Niek. het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter de xbla poker game kopen? Stukken goedkoper en in principe hetzelfde.
Wie gaat er mee doen aan PES 6 toernooiquote:Schrijf je in voor de Electronic Sports World Cup
Nieuws | 19 april 2007 - Nederlandse gamers kunnen zich vanaf vandaag inschrijven voor de Nederlandse voorrondes van de Electronic Sports World Cup (ESWC). De grote Nederlandse finales worden gehouden op 19 en 20 mei in Theater Cinestar te Enschede. Meedoen kan met de volgende spellen:
* Counter-Strike
* Quake 4
* Warcraft III: The Frozen Trone
* Pro Evolution Soccer 6
* Trackmania Nations
Denk jij dat je kans maakt in één van bovenstaande games? Schrijf je dan in op de website, waar je alle nodige informatie kan vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |