Ik vind ze eigenlijk helemaal niet leuker. Maar omdat ik zo sympathiek ben, hier een plaatjequote:Op woensdag 18 april 2007 00:32 schreef broer het volgende:
Is er geen leuk plaatje van de Britse 'Mac and PC'? Die zijn veel grappiger.
Dank! Dank!quote:Op woensdag 18 april 2007 00:37 schreef Tijn het volgende:
Ik vind ze eigenlijk helemaal niet leuker. Maar omdat ik zo sympathiek ben, hier een plaatje
[afbeelding]
quote:Doorstart MacFreak 2.0
Vier weken geleden moesten we het droeve besluit nemen dat MacFreak (zonder Léon) niet langer kon voortbestaan. Zo hebben we dat toen ook per email aan je medegedeeld. Veel vaste bezoekers hebben ons daarna niet meer bezocht (begrijpelijk). Maar inmiddels is MacFreak doorgestart !
Voor het geval dat je het nog niet elders hebt gelezen, maken we je er graag via deze email alsnog op attent :-)
Lees meer over deze doorstart op onze website:
http://www.macfreak.nl/readnews.php?newsitem=5408
Maar belangrijker: je bent welkom op MacFreak 2.0 ! De oude en vertrouwde plek voor nieuws en vragen, over alles wat met Apple en Mac te maken heeft.
Nieuwe feature:
Voor MacFreak is een aantal vernieuwingen in de maak, waarvan de eerste deze week is gelanceerd. Om op een alternatieve manier op de hoogte gehouden te worden van het verse nieuws op MacFreak is een RSS-widget gemaakt.
Deze widget is te downloaden van http://www.macfreak.nl/widget.php
Met vriendelijke groet / With kind regards,
MacFreak Interactive Media
http://forums.macfreak.org/
http://www.macfreak.org/
Jammer, 3 uur was echt tof geweest. 3 uur lang zitten f5'en bij engadget.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:12 schreef JoMo0 het volgende:
De Keynote van 11 Juni duurt "slechts" 1,5 uur![]()
Foutje
Ja. Dat is een koptelefoon.quote:
Over anderhalve week heb ik mijn PowerBook 2 jaar, zolang heb jij het nooit met een Mac uitgehoudenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Over anderhalve week zit ik al twee jaar op OSX Tiger; de langste OSX versie voor mij. Jaguar en Panther hebben het niet zolang volgehouden.
En tvp uiteraard.
Nee er komt geluid uit.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
![]()
ECHT?SERIEUS?
![]()
Okay maar ik bedoel zit er goed geluid in...
Touche!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:20 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Over anderhalve week heb ik mijn PowerBook 2 jaar, zolang heb jij het nooit met een Mac uitgehouden
Maar goed, jij hebt wel een 24 inch iMacquote:Op woensdag 18 april 2007 15:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Touche!![]()
ik kan die ' weer eens niet op de e krijgen
En die heb ik toch al sinds 13 september: volgens mij al bijna een record. Ik zal me 's gaan verdiepen in AppleCare.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:04 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Maar goed, jij hebt wel een 24 inch iMac
Alt + e en dan weer e, of a, of i, of j of een andere letter
Ja. Fijne koptelefoon. Goed geluid, comfortabel.quote:
Is er ook nog een meerwaarde tegenover de PX100?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja. Fijne koptelefoon. Goed geluid, comfortabel.
check!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef Sjoewe het volgende:
Zijn er hier mensen met een WACOM tablet?
Ik ken de PX100 niet, maar ongetwijfeld. Eens kijken waarom ik voor de 200 koos toen ik 'm bestelde.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Is er ook nog een meerwaarde tegenover de PX100?
Vast wel maar wat dan?
Dat zal de reden geweest zijn. Sluit beter af.quote:Ideal for use in coaches, trains etc.: soft ring ear pads with improved fit and closed ear cups ensure excellent passive attenuation of ambient noise (–15 to –25 dB for frequencies above 1,200 Hz)
Heb je dan een a6 of een a5?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:13 schreef nietzman het volgende:
Ik vind klein wel fijner eigenlijk, op zo'n A4ding loop je ook alleen maar de hele tijd met je flerkjes heen en weer te zwaaien met die pen. Op de mijne kan ik met polsbewegingen toe, heerlijk.
Werkt prima ik heb een A6 formaat en hij doet het echt primaquote:Op woensdag 18 april 2007 19:06 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb op m'n werk inmiddels wel wat op een A4 formaat tablet gewerkt, erg fijn, maar die dingen zo ontiegelijk graf duur. Dat ik me afvroeg of een kleinere ook prettig werkt.
Ik heb een graphire A6 op werk. Vind het heerlijk. Je hoeft niet hele halen te maken. Thuis heb ik nog een oude wacom iets groter als A4 en daar moet je flink halen op doen om bijvoorbeeld een lijn van boven naar beneden te maken.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:15 schreef Sjoewe het volgende:
Heb je dan een a6 of een a5?
Stuur maar door!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb 3 invites voor Joost!
Iemand interesse?
nice, ik had last generic I/O errorsquote:Op woensdag 18 april 2007 20:32 schreef de_sapje het volgende:
Wat is Joost?
Vandaag is trouwens een nieuwe versie van Transmission, 0.7, uitgebracht. Erg fijn torrent-programma, nu maar hopen dat-ie geunbanned wordt op private trackers als Oink en BitMeTV!
Graag!quote:Op woensdag 18 april 2007 19:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb 3 invites voor Joost!
Iemand interesse?
Zolang ze dat ratio-verhaal goed hebben zitten en geen DHT network transfers (of iig kunnen uitschakelen) dan moet het weer goed komen. Ik had gelezen dat veel mensen hun stats werden gereset, niet handig in dit geval bij private trackers...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:32 schreef de_sapje het volgende:
Wat is Joost?
Vandaag is trouwens een nieuwe versie van Transmission, 0.7, uitgebracht. Erg fijn torrent-programma, nu maar hopen dat-ie geunbanned wordt op private trackers als Oink en BitMeTV!
Ben benieuwd hoe crapquote:Op woensdag 18 april 2007 20:41 schreef TwyLight het volgende:
ik vind joost trouwens maar crap
Misschien werden ratios op de server gereset in reactie op vreemd (mogelijk frauduleus) gedrag van Transmission?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:45 schreef TwyLight het volgende:
een torrent client kan nooit een ratio resettendie staat op de server, de client heeft alleen maar door hoeveel er qua verkeer in- en uitgaat en dat stuurt die naar de server en dié update de ratio.
Transmission heeft sowieso geen DHT en die "bad-stats" bug is inderdaad gefixed, evenals de 5-min-announce-interval bug.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zolang ze dat ratio-verhaal goed hebben zitten en geen DHT network transfers (of iig kunnen uitschakelen) dan moet het weer goed komen. Ik had gelezen dat veel mensen hun stats werden gereset, niet handig in dit geval bij private trackers...
Ik weet niet hoe het werkt, maar ik zag diverse announcements en reacties op private tracker sites. Maar bij OiNK kan het eventueel nog lang duren. Die hebben geloof ik BitComet ook nog niet eens unbanned, terwijl die bug die problemen gaf (DHT network) allang 20 versies geleden eruit was gehaaldquote:Op woensdag 18 april 2007 20:45 schreef TwyLight het volgende:
een torrent client kan nooit een ratio resettendie staat op de server, de client heeft alleen maar door hoeveel er qua verkeer in- en uitgaat en dat stuurt die naar de server en dié update de ratio.
quote:Transmission Changes:
New icon
Automatic port mapping (NAT-PMP and UPnP IGD)
Peer exchange (PEX) compatible with Azureus and uTorrent
Multitracker support
Better handling of tracker announce interval
Fixes bug where absurdly huge upload/download totals could be sent
Automatic tracker scraping
Cache connected peers
Many miscellaneous bugfixes and small improvements
Mac-Specific Changes:
Download and seeding queues that can be user-ordered
Speed Limit: Second set of bandwidth limits that can be toggled or scheduled
Individual torrent bandwidth limits
Separate complete and incomplete download folders
Filter and search bar
Expanded Inspector with many additional views and stats
Fragment status view in Inspector shows downloaded or availability
Watch folder to auto add torrent files
Auto resizing of the main window
Minimal view to take up less space
Seeding bar shows progress in finishing seeding
Sounds when downloading and seeding complete
Warnings for directory unavailable and not enough space
Message log window
New toolbar icons
Built-in help files
French, Spanish, German, and Greek translations
Mijn K700i is al een tijdje kapoet, de camerafunctie al veel langer.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:03 schreef TwyLight het volgende:
pics
Inderdaad leuk, maar krijg steeds gezeur over MiniNova (lijkt wel of die een html-pagina krijgt ipv de torrent of zo).quote:Op woensdag 18 april 2007 22:24 schreef nietzman het volgende:
TVShows is pas tof. Heb het nu al een paar weekjes draaien en me op een redelijk aantal tvprogramma's geabonneerd, en ze komen allemaal keurig netjes automatisch binnen..
http://tvshows.sourceforge.net/
True, product besteld, doen ze d'r een dag of 8 over om erachter te komen dat "Dit artikel is niet in voorraad. Wij hebben het besteld bij onze leverancier." En ondertussen 5-10 werkdagen levertijd wel laten staan, terwijl ik al een maand wacht. Goed bezig..quote:Op woensdag 18 april 2007 22:57 schreef DutchErrorist het volgende:
Owja bol.com zuigt
Ja ik wacht nu ook al 5 dagen naja dooooeeei... ik heb hem geannuleerd koop dat boek wel in Amerika is hij toch vast wel goedkoper...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
True, product besteld, doen ze d'r een dag of 8 over om erachter te komen dat "Dit artikel is niet in voorraad. Wij hebben het besteld bij onze leverancier." En ondertussen 5-10 werkdagen levertijd wel laten staan, terwijl ik al een maand wacht. Goed bezig..
Sennheiser PMX 60 bevalt mij al jaren goed trouwens, als we het toch over koptelefoons hebben.
bij bol?quote:Op woensdag 18 april 2007 23:07 schreef TwyLight het volgende:
ik had laatst besteld, en betaald voor cadeaupapier.
leveren ze het cadeau zonder
Tof!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:24 schreef nietzman het volgende:
TVShows is pas tof. Heb het nu al een paar weekjes draaien en me op een redelijk aantal tvprogramma's geabonneerd, en ze komen allemaal keurig netjes automatisch binnen..
http://tvshows.sourceforge.net/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |