Qquote:
Als ik iets kan doen... gil he? Al is het maar even boodschappen bij je bezorgen, ofzo.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:21 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je hoeft je geen zorgen te maken. Ik ben alleen maar heel erg verschrikkelijk moe. Ik moest in de trein zelfs bijna huilen door de vermoeidheid.
Het is dat ik hier moest zijn voor die stomme kachel-mensen, anders was ik nog even bij mn ouders blijven slapen.
Komt wel weer goed. Zodra de kachel-mensen weg zijn kruip ik in bed. Ik heb nu weer een werkende dvd-speler dus dan vermaak ik me wel zonder me in te hoeven spannen.
quote:Op woensdag 18 april 2007 13:21 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Je hoeft je geen zorgen te maken. Ik ben alleen maar heel erg verschrikkelijk moe. Ik moest in de trein zelfs bijna huilen door de vermoeidheid.
Het is dat ik hier moest zijn voor die stomme kachel-mensen, anders was ik nog even bij mn ouders blijven slapen.
Komt wel weer goed. Zodra de kachel-mensen weg zijn kruip ik in bed. Ik heb nu weer een werkende dvd-speler dus dan vermaak ik me wel zonder me in te hoeven spannen.
Het is dat zie zuid koreaan dood is, anders had je hem even kunnen inhuren om dat zaakje op te lossen.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, je mag mijn enge stalkerts overnemen. Ik heb er intussen twee*ril*.
Idem voor mij.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als ik iets kan doen... gil he? Al is het maar even boodschappen bij je bezorgen, ofzo..
Lovenswaardig Q.! Stalken moet je vanuit je hart doen, niet uit gewoontequote:Op woensdag 18 april 2007 12:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Integendeel.![]()
Maar ik ga je niet stalken om het stalken.
en voor mijquote:
Nouja, dat je het gewoon maar even weet. Dat er mensen zijn die je gewoon eventjes willen helpen als het nodig is. En Q is ook lief. En M-M ookquote:Op woensdag 18 april 2007 13:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Lief van jullie.
Boodschappen zijn echter al binnen. Pizza, minimale inspanning voor het avondeten.
Als je niet van plan bent voorlopig weer te gaan verhuizen kun je ze beter lenen dan kopen.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en voor mij
neem overigens het aabod van je verhuisdozen lenen graag aan, wat zijn die kregngen duurvia MP ook alleen maar 20 voor 25euro aangeboden gekregen
8 lenen en kan er altijd nog 2 ofzo bijkopenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:28 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als je niet van plan bent voorlopig weer te gaan verhuizen kun je ze beter lenen dan kopen.
Ik weet niet of je er aan 8 genoeg hebt though, maar ik heb eventueel ook nog 2 weekend/sport-tassen waar je bijvoorbeeld kleren in kunt proppen enzo.
Als je na twee maanden eindelijk uitgepakt bentquote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef CherryLips het volgende:
En achteraf breng je ze weer terug.
Uiteindelijk zijn ze gewoon retehandig om te handig om te hebben.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:54 schreef Q. het volgende:
Die verhuisdozen zijn wel handig en lekker stevig maar wel duur, 2 euro per stuk wel.
Je kan er prima in wonen.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn ze gewoon retehandig om te handig om te hebben.
vraag me af of ze hier in de super eigenlijk nog wel dozen hebbenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:53 schreef CherryLips het volgende:
haal anders gewoon wat dozen bij de supermarkt, zit dan wel geen deksel ofzo op, maar het is tenminste iets. En achteraf breng je ze weer terug
.
Tot je erachter komt dat dat éénige kartonnen dakkapelletje toch echt niet toegestaan werd door het bestemmingsplanquote:
Jammer dat het in Utrecht isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |