ik dacht net nog; die ouders hebben ook geen leven meer nu.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:16 schreef bioboystudent het volgende:
Zijn ouders hebben zelfmoord gepleegd:
http://news.naver.com/news/read.php?mode=LSS2D&office_id=146&article_id=0000011109§ion_id=104§ion_id2=232&menu_id=104
(voor diegene die koreaans kunnen lezen)
alleen de zus leeft nog.
Is dit weer een van je 'leuke' grapjes?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:16 schreef bioboystudent het volgende:
Zijn ouders hebben zelfmoord gepleegd:
http://news.naver.com/news/read.php?mode=LSS2D&office_id=146&article_id=0000011109§ion_id=104§ion_id2=232&menu_id=104
(voor diegene die koreaans kunnen lezen)
alleen de zus leeft nog.
Aldus de vertaling van Babelfish van die Koreaanse tekst. Ik snap er geen drol van.quote:Trillion monks huy parents suicide attempt it was positive, tus (3 steps) [ radio Korea 2007-04-18 09:11 ] Advertisement (The United States) the Korean student trillion monk who is pointed out with the Virginia institute of technology tragic death criminal huy it became known that the Sea parents intends at once the suicide immediately after event occurring. Trillion monks huy it followed in the Sea parents house neighborhood resident and immediately after event occurring trillion monks huy the Sea father yesterday night LA hour 8:00 about after confirming the committing a crime fact of the son, at once, to cut the artery to use the dangerous weapon a life oneself it cut off it conveyed. Also, trillion Sea mothers after the father commits suicide as well, it came to move at once it attempts the suicide to take medicine the drug at the hospital, it became known that it receives up washing. But trillion Sea mothers currently electrolysis fell with the fact that it is a serious condition. Trillion Sea parents committing a crime news of the son after coming in contact, liaison outside all and it became known that also the rumor which is in the process of Korean visiting wanders about from the part to be stopped. When seeing in situation, the event occurs and before the police arrives to trillion Sea parents houses that it intends a suicide, already it is presumed. Electrolysis to come from police it isn't delivered the message which is holding tongue with the fact that it is knowing the suicide fact where the neighborhood resident wild most is same already and also the doubt is proposed. 33 people die as many as and it is a tragic death accident of the thought worst where 15 people rise to the surface until suicide news of the parents the electrolytic case police forecasts with the fact that the wave length will be absurd and it will promise a perfection in the hazard security which does not expose the fact whose is same outside with the fact that.
nee,quote:Op woensdag 18 april 2007 12:28 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Is dit weer een van je 'leuke' grapjes?
die link doet het niet, jostie. Quote gewoon ff, zoals ik gedaan hebquote:Op woensdag 18 april 2007 12:34 schreef bioboystudent het volgende:
[..]
nee,
http://babelfish.altavista.com/tr
Heb je zijn one act plays gelezen? Dan weet je wel hoe men aan die bewering komt....quote:Op woensdag 18 april 2007 13:02 schreef Opzoutvaatje het volgende:
er wordt ook beweerd dat hij misbruikt was door een familielid
Die had ik nog niet gehoord, bron?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:02 schreef Opzoutvaatje het volgende:
er wordt ook beweerd dat hij misbruikt was door een familielid
en in dat andere beweert een van de leerlingen door Mr Brownstone misbruikt te zijn...quote:Op woensdag 18 april 2007 13:06 schreef Spec87 het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gehoord, bron?
In een van de toneelstukken die hij had geschreven beweert de hoofdpersoon wel misbruikt te zijn door z'n vader.
Kloptquote:Op woensdag 18 april 2007 13:11 schreef Guard het volgende:
[..]
en in dat andere beweert een van de leerlingen door Mr Brownstone misbruikt te zijn...
Er valt niets goed te praten, sommige mensen zijn gewoon geīnteresseerd in mogelijke oorzaken.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:21 schreef JohnDope het volgende:
Dus als die jongen eventueel misbruikt is, valt het zeker wel weer allemaal goed te praten?
Hoe moet iemand dat weten?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:21 schreef Piovan het volgende:
Wie is de gewonde in de OP?
jajaquote:Op woensdag 18 april 2007 13:18 schreef Spec87 het volgende:
[..]
Klopt
Net op CNN werden geruchten over een suicide-note oid tegengesproken.
wie weet heefteen huisgenootje wat geplaatst toen bekend werd wie het was ofzo?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:28 schreef Guard het volgende:
[..]
jaja
wie heeft dan in detail dat briefje verzonnen (suicide note believed to have been penned by Cho was discovered in his dorm room that lashed out against "rich kids," "debauchery" and "deceitful charlatans" on campus and another sentence on the note read "you caused me to do this)?
ja dat is natuurlijk het eerste wat je doet, een suicide note van een aantal pagina's opstellen als je hoort dat je roommate waarme je al die tijd hebt samengewoond 32 mensen heeft vermoord.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:31 schreef Re het volgende:
[..]
wie weet heefteen huisgenootje wat geplaatst toen bekend werd wie het was ofzo?
omdat er heel veel mensen geilen om in het nieuws te komenquote:Op woensdag 18 april 2007 13:56 schreef Isabeau het volgende:
Waarom verzinnen mensen dingen? Iemand moet zoiets dan een keer verzonnen hebben en dat is vervolgens over genomen door anderen.
Ja en ik discussieer diepgaander over een nieuwsbericht in NWS....quote:Op woensdag 18 april 2007 13:52 schreef Spec87 het volgende:
TRU is elders,
ik zeg alleen maar dat het op CNN weer ontkent werd.
Wat doe jij in dit topic dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:06 schreef JohnDope het volgende:
Er is wereldwijd al een hoop geld verdiend over dit afschuwelijke nieuwsbericht, dat wil je gewoon niet weten..... 1 groot interactief-real-life-circus weer.
mij 'verbazen' over dat circus.....quote:
quote:Phishers spelen in op Virginia Tech schietpartij
Amper twintig minuten na nieuws van de schietpartij op de Virginia Tech universiteit zijn er tal van gerelateerde domeinnamen geregistreerd, die volgens beveiligingsexperts mogelijk door phishers gebruikt zullen worden. Domeinnamenboer GoDaddy laat in een reactie weten dat ze niets kunnen doen aan mensen die smakeloze domeinnamen registreren.
"Iemand kan ze misschien gebruiken om geld te verzamelen voor de slachtoffers. Het is een feit dat als er een grote gebeurtenis plaatsvindt, of het nu positief of negatief is, mensen massaal domeinnamen registreren. We hebben niet de mogelijkheden om elke site te monitoren" aldus PR vide president Elizabeth Driscoll.
Het gaat om de volgende domeinnamen, die in veel gevallen nog geen website hebben:
vatechshooting.com
vatechshooting.net
vatechshooting.org
vatechshooting.info
vatechshooting.us
vatechshooting.biz
vtshooting.com
vtshooting.info
vatechmassacre.com
vatechmassacre.net
vatechmassacre.info
vatechmassacre.biz
vtmassacre.com
vtmassacre.net
vtmassacre.org
vtmassacre.info
virginiatechrampage.com
vatechrampage.com
vtrampage.com
virginiatechmurders.com
virginiatechmurders.net
virginiatechmurders.org
virginiatechmurders.info
virginiatechmurders.us
vatechmurders.com
vtmurders.com
hokieshootings.com
hokiemassacre.com
bron: http://www.security.nl/ar(...)ch_schietpartij.html
Onzin, soms discussieer jij ook in dit topic mee en ben je geinteresseerd naar wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:06 schreef JohnDope het volgende:
[..]
mij 'verbazen' over dat circus.....
Mooi. Dan kun je weer terug naar GeenStijl.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:41 schreef JohnDope het volgende:
mij interesseert dat drama en die hondeneter allang niet meer, alles wat er over te zeggen viel is er al over gezegd en in de tussentijd zijn ze in bijvoorbeeld irak, al 10 autobommen en > 150 doden verder....
En symptoombestrijding is precies wat het is. Een verbod op games heeft geen zin. Waarom niet? Omdat de ware oorzaak niet de gewelddadige games zijn - al zou dit wel een soort brandstof voor het hele gebeuren kunnen zijn geweest - maar isolatie, gebrek aan sociale vaardigheden en depressie. Maar dat is natuurlijk moeilijker te bestrijden dan een first person shooter. Dus gaan we aan de ware oorzaak voorbij en hebben we volgend jaar wéér zo'n drama.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Symptoombestrijding. Jack Thompson heeft de schuld alweer bij games gelegd las ik.
hmja en dan krijgt Marylin Manson weer de schuldquote:Op woensdag 18 april 2007 17:25 schreef Disorder het volgende:
[..]
En symptoombestrijding is precies wat het is. Een verbod op games heeft geen zin. Waarom niet? Omdat de ware oorzaak niet de gewelddadige games zijn - al zou dit wel een soort brandstof voor het hele gebeuren kunnen zijn geweest - maar isolatie, gebrek aan sociale vaardigheden en depressie. Maar dat is natuurlijk moeilijker te bestrijden dan een first person shooter. Dus gaan we aan de ware oorzaak voorbij en hebben we volgend jaar wéér zo'n drama.
Er zijn heel wat Amerikanen die MM als schuldige zien van Columbine bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 18 april 2007 17:31 schreef Chadi het volgende:
Kom op zeg nu gaan we muziek de schuld geven... die gast was gewoon knetter gek ..
Dit vind ik een té simpele redenatie, al zul jij er ook wel wat ingewikkelder over denken dan 'hij was knettergek!'. Maar wat ik hiermee bedoel is dat zelfs de media vaak weigert verder te kijken dan 'hij was gestoord!!'. Zo simpel ligt het niet. Men moet durven kijken naar de ware toedracht. Zoals ik al eerder zei.. factoren als isolatie, depressie en sociale klungeligheid spelen een grote rol. Voor zover ik weet hebben alle massamoordenaars daar last van gehad. Het waren allemaal buitenbeentjes.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:31 schreef Chadi het volgende:
Kom op zeg nu gaan we muziek de schuld geven... die gast was gewoon knetter gek ..
15 minutes of fame ? Ze roepen gewoon aandacht en ze gaan hierin heel ver.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:52 schreef Disorder het volgende:
Eric Harris, Dylan Klebold, Martin Bryant, Jeff Weise, Cho Seung-Hui, Robert Steinhäuser, Michael Robert Ryan, etc. Allemaal geisoleerde en depressieve 'loners'. Men moet nu gaan kijken naar wat hen loners maakt en waarom sommige loners dit soort slachtpartijen plegen.
Meen je dit nou echt? Zo simpel kan het toch niet zijn? Wat heb je aan beroemdheid als je jezelf voor je kop schiet?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
15 minutes of fame ? Ze roepen gewoon aandacht en ze gaan hierin heel ver.
ik denk dat je 2 soorten hebt de gasten die in hun deceptie met de wereld gewoon geen andere uitweg zien om zoveel mogelijk die verdomde wereld schade aan te brengen en de copycatsquote:Op woensdag 18 april 2007 18:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
15 minutes of fame ? Ze roepen gewoon aandacht en ze gaan hierin heel ver.
Ik denk niet dat iemand die met twee wapens door een schoolgebouw heen rent in staat is om goed rationeel na te denken.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:13 schreef Disorder het volgende:
[..]
Wat heb je aan beroemdheid als je jezelf voor je kop schiet?
Ik bagitaliseer nix, zijn maatschappelijke visie stond vrijwel haaks op de werkelijkheid. Zich onbegrepen voelen. In een haast solitaire positie. Schijnbaar heeft iets of wat e.e.a. in gang gezetquote:Op woensdag 18 april 2007 18:13 schreef Disorder het volgende:
[..]
Meen je dit nou echt? Zo simpel kan het toch niet zijn? Wat heb je aan beroemdheid als je jezelf voor je kop schiet?
Door het te bagatelliseren komen we echt niet verder..
Als je toch zelfmoord wilt plegen en je wilt in de geschiedenisboeken vermeld worden...tsja, dan moet je of iets heel goed kunnen/beroemd zijn of je doet dit.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:13 schreef Disorder het volgende:
Meen je dit nou echt? Zo simpel kan het toch niet zijn? Wat heb je aan beroemdheid als je jezelf voor je kop schiet?
Door het te bagatelliseren komen we echt niet verder..
...en het doodschieten van 32 mensen is wat precies?quote:Op woensdag 18 april 2007 18:42 schreef opgebaarde het volgende:
Voor die fame, dan ben je pas echt sick in je hoofd, te sick. Dan kan je dus echt totaal niet nadenken
Zo vreemd is dat toch niet? Het hele concept van 'go out with a bang'. Denk aan zelfmoordterroristen en dergelijke.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:42 schreef opgebaarde het volgende:
Voor die fame, dan ben je pas echt sick in je hoofd, te sick. Dan kan je dus echt totaal niet nadenken
Nee deze theorie gaat er bij mij niet in atm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |