Zout op.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat lul je nou, ik heb Lieke ook nog geneukt voor 75 euro. Wat vroeg ze jullie?
Zit er een kans in dat Jaap getoneelhaakt wordt ??????quote:
Lurkersquote:
Ja zo effectief dat hij Huub nog meer gaat uithalen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mindfucken van Niels is erg effectief.
Yesquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:55 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vG09N9u0IJk
Palma para van vol.
Ja, want hij is echt niet prettig om naar te kijken of luisterenquote:Op woensdag 18 april 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Zit er een kans in dat Jaap getoneelhaakt wordt ??????![]()
Mij slechts twintig, maar hé, verschil moet er zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat lul je nou, ik heb Lieke ook nog geneukt voor 75 euro. Wat vroeg ze jullie?
Kom op! Beredeneer het dan gewoon ff vanuit die sexpartij met huub tijdens het feestje. Een en al nepgekreun en nepgeilheid.quote:
Huub kan Japio hebben.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja zo effectief dat hij Huub nog meer gaat uithalen.
Japio is uit op huub.
Hoi Redaktie !quote:
Nou, big surprise!quote:Op woensdag 18 april 2007 00:03 schreef Sug4r het volgende:
Auto bij het hek
Mag je vinden, maar spui dan niet van die ongein.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kom op! Beredeneer het dan gewoon ff vanuit die sexpartij met huub tijdens het feestje. Een en al nepgekreun en nepgeilheid.
Nope, ik zoek nu een touw.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hee Lieke moet je niet soppen?
Van zijn zaad af?quote:Op woensdag 18 april 2007 00:05 schreef rooie3 het volgende:
Jippieeeeeeeeee gaby komt huubje helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |