De Hilver jeweeettquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hey! Waar? Ik heb daar ook gewoond in de Dommel op nummer 14

no shit sherlockquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:27 schreef JDude het volgende:
Ik was laatst in het Gemeentehuis van Goirle.

Boh gek! Stuur je me volgende keer een kaartje?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:27 schreef JDude het volgende:
Ik was laatst in het Gemeentehuis van Goirle.

de Turkse en Marrokaanse invasie hebben we al overleefdquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Jazeker! Er komen dus zelfs mensen van buitenaf in dat dorp!

Er stond in de hal wel zo'n mooie opstelling over een of ander bouwplan, waar bewoners opmerkingen bij hadden mogen schrijven.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:35 schreef toma het volgende:
We zijn zelfs tegen de Tilburgse machtsgrepen bestand.

annexatiequote:Op dinsdag 24 april 2007 14:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Er stond in de hal wel zo'n mooie opstelling over een of ander bouwplan, waar bewoners opmerkingen bij hadden mogen schrijven.
De mooiste: "Past goed in het stadsbeeld na annexatie door Tilburg"

Goirle, waar integratie WEL werkt. (MAW: waar ze NIET op een kluitje weggestopt worden)quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:35 schreef toma het volgende:
[..]
de Turkse en Marrokaanse invasie hebben we al overleefd![]()

Das eng, ik woonde op nr 90quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hey! Waar? Ik heb daar ook gewoond in de Dommel op nummer 14

Weet niet of de intergratie werkt. Bij mij id straat woont (sinds kort) een Turks gezin. Twee weken geleden zat ik voor het eerst buiten en hoorde super harde Turkse muziek uit hun tuin loeien. Ik denk dat de buren er iets van hebben gezet want na 3 dagen heb ik niks meer gehoordquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Goirle, waar integratie WEL werkt. (MAW: waar ze NIET op een kluitje weggestopt worden)

Onze Marokkaanse buren koken in de zomer vaak in de tuin, verse sardientjes op de gril enzoquote:Op woensdag 25 april 2007 12:42 schreef toma het volgende:
[..]
Weet niet of de intergratie werkt. Bij mij id straat woont (sinds kort) een Turks gezin. Twee weken geleden zat ik voor het eerst buiten en hoorde super harde Turkse muziek uit hun tuin loeien. Ik denk dat de buren er iets van hebben gezet want na 3 dagen heb ik niks meer gehoord
Die vrouw spreekt overigens geen woord Nederlands.

Schrale troost: hier in Amsterdam ook.quote:

Nooit natuurlijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wanneer komt Goirle eens bij Tilburg![]()

Goirle houdt graag zijn eigen soevereiniteitquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is er mis met Groot-Tilburg![]()

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |