ik volg wel eens de nachraces in Japan en daar zijn de circuits wat minder bochtiger. Daar zie je het niet zo als op LeMans. Maargoed maakt ook verder niets uit. Ook al zou FM2 dat gebrek hebben weerhoudt het me er echt niet van om die game niet te kopen. Ik denk echt dat het een TOPPER gaat wordenquote:Op maandag 23 april 2007 11:48 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan ligt het denk ik daar aan. LeMans is eigenlijk de enige nacht race waar ik wel eens beelden van zie.

Als zo iets je er van weerhoud om een spel te kopen zul je niet veel spellen kopen. Ik ga Forza ook zeker kopen.quote:Op maandag 23 april 2007 11:50 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
ik volg wel eens de nachraces in Japan en daar zijn de circuits wat minder bochtiger. Daar zie je het niet zo als op LeMans. Maargoed maakt ook verder niets uit. Ook al zou FM2 dat gebrek hebben weerhoudt het me er echt niet van om die game niet te kopen. Ik denk echt dat het een TOPPER gaat worden![]()
![]()
![]()

Ach het is maar een filmpje van de Beta versie he...dus ff afwachten wat het origineel gaat brengen.quote:Op maandag 23 april 2007 11:55 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als zo iets je er van weerhoud om een spel te kopen zul je niet veel spellen kopen. Ik ga Forza ook zeker kopen.
Alleen vond ik het er in het filmpje er een beetje vreemd uitzien. Als ze zo snel van rood naar grijs gaan zijn ze tegen de tijd dat je weer moet remmen (bijna) bevroren.

Ik ben iemand die eigenlijk altijd begint met de SP. Daarna ga ik pas eens kijken naar de MP, of ik moet wat invites krijgen.quote:Op maandag 23 april 2007 13:40 schreef AQuila360 het volgende:
Gaat iedereen hier meteen online met Forza of eerst even de SP doorspelen voor de beste bak??

Het zou ook wel eluk zijn als je ook met de MP dingen kan unlocken en geld verdienen.quote:Op maandag 23 april 2007 13:48 schreef AQuila360 het volgende:
Ja mij lijkt het wel leuk om al vrij in het begin online ff wat te racen met nog die redelijk normale wagens. of die moeten net als in GT super traag zijn dan is dat ook niet leuk.

zal dan ook wel de 8ste hier zijn!quote:Op maandag 23 april 2007 schreef www.pro-g.co.uk het volgende:
[..]
Despite the game's release date in America recently being announced as May 29, Microsoft has just confirmed that Forza Motorsport 2 for the Xbox 360 will be released in the UK on June 8 this year.
Speaking to Pro-G, Microsoft UK's Xbox and Games PR Manager Andy Irving said "Forza is on track for the 8th of June".

Oh nou,... als jij dat leuk vind dan wachten we toch allemaal even met de SP? Geen probleem joh.quote:Op maandag 23 april 2007 13:40 schreef AQuila360 het volgende:
Gaat iedereen hier meteen online met Forza of eerst even de SP doorspelen voor de beste bak??
Opzich vind ik race's met redelijk normale wagens het leukste!! En zou het jammer vinden als iedereen met de zelfde beste wagen gaat racen.

Oke dus je hebt online ook restricties? ik heb forza 1 nooit echt lang gespeeld maar dan is het wel oke.quote:Op maandag 23 april 2007 14:38 schreef Heintje het volgende:
Tegen vrienden kun je natuurlijk rijden wat je wil.
Ranked zul je toch de beste wagen moeten hebben die binnen de restricties kan. De Amerikanen hebben hem dan al ruim een week dus die zullen dan al wel de goede auto's hebben.

Tuurlijk.. je kan niet met een B klasse auto rijden in een S klasse veld... logisch.quote:Op maandag 23 april 2007 15:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke dus je hebt online ook restricties? ik heb forza 1 nooit echt lang gespeeld maar dan is het wel oke.

Het lijkt me niet meer dan logisch dat je die als host kan bepalen.quote:Op maandag 23 april 2007 15:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke dus je hebt online ook restricties? ik heb forza 1 nooit echt lang gespeeld maar dan is het wel oke.

Dat kan idd leuk worden. Een porche met de wegligging van de evo. Dat zal lekker racen worden.quote:Op maandag 23 april 2007 15:18 schreef Bastard het volgende:
Overigs, ik las trouwens dat het tunen nu erg ver gaat.
Zo kan je bijvoorbeeld de achterwielaangedreven Porsche, ombouwen met de Allwheel aangedreven Lancer... ik denk dat je behoorlijke creaties gaat krijgen straks

24 april... ik wil een demoquote:Op dinsdag 24 april 2007 07:22 schreef Heintje het volgende:
Leuk maar wil ondertussen wel wat meer ingame (gameplay) beelden zien.

Is dit een dag uit je dagboek wat je hierheen kopieerd?quote:

Ja, is dat zo gek dan ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is dit een dag uit je dagboek wat je hierheen kopieerd?

De meeste mensen houden hun dagboek geheim.quote:

Nee dit is het Forza 2 topic, ik kan het alleen niet laten om op Jorien te reageren.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:40 schreef BMH het volgende:
Is dit het Killzone 2 verkracht Halo 3 op grafisch niveau topic?

Hej! Nu zie ik het! Dank jequote:Op dinsdag 24 april 2007 09:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nee dit is het Forza 2 topic, ik kan het alleen niet laten om op Jorien te reageren.

Het mag inmiddels bekent zijn dat dat soort dingen standaard vertraging oplopen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:40 schreef Slasher het volgende:
Wacht echt met smart op de demo, zou toch deze week moetn komen?

Ik gok dat je ze gewoon kan kiezen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:47 schreef AQuila360 het volgende:
Kun je in de demo die wagens vrij kiezen? of meer als de GT:HD demo dat je steeds als je de ronde binnen de tijd aflegt je een nieuwe wagen krijgt?

dat is ook niet de reden dat ik de demo wil hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:48 schreef Madhouse1979 het volgende:
Ik ga de demo niet eens spelen, ik wacht echt op mijn full versie
Ik heb eigenlijk een beetje een hekel aan demo's...ik kan vaak aan een trailer of een aantal screens wel beoordelen of het een game voor mij is of niet...

Zoals jij het formuleerd bedoelde ik het eigenlijk ookquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
dat is ook niet de reden dat ik de demo wil hebben.
Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben naar het spel. Wil graag zelf zien hoe het er uit ziet en hoe het speeld.
Als ik dat weet ga ik ook niet verder met de demo. Dus niet dat ik al een toptijd in de demo neer wil zetten. Lukt me toch niet.

Ik heb een 10mbit verbinding zonder data limiet. Dus dat is geen reden om hem niet te downloaden. Zonde van de tijd is het ook niet aangezien dat gewoon op de achtergrond kan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:57 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
Zoals jij het formuleerd bedoelde ik het eigenlijk ook![]()
En daarbij vind ik, demo's downloaden vind ik een beetje zonde van de tijd en snelheid van het internet. Zo'n super verbinding heb ik niet thuis. Dus ik kijk wat screens en hier een daar een trailer en dan vind ik het wel best. Al hoefde ik over FM2 niet te twijfelen hoor, deel 1 was al top!![]()
![]()

Maakt ook niet uit...ieder zijn ding tochquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:01 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb een 10mbit verbinding zonder data limiet. Dus dat is geen reden om hem niet te downloaden. Zonde van de tijd is het ook niet aangezien dat gewoon op de achtergrond kan.

Maar het doel van een demo is het laten zien wat een spel kan en hoe het speeld.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:00 schreef AQuila360 het volgende:
Die demo wil ik juist heel graag gewoon om het feit dat ik me dan daar mee bezig kan houden tot dat het hele spel komt.
@ Heintje die demo van Gran Turismo heeft dat wel en dat is opzich wel leuker dan begin je in een slechte wagen en als je dan binnen de tijd je rondje aflegt unlock je de volgende wagen die weer iets beter is en dan zo door tot de Ferrari. Dat is opzich wel leuk dan zit er toch een klein spel elementje in. Maarja zo belangrijk is het nu ook weer niet.

Oke heb je ook wel weer gelijk in! Maar denk dat die tijden wel vrij losjes zullen zijn en zo doorloop je wel alle auto's dat is wel leuk weer maar goed maakt verder niet uit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:03 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar het doel van een demo is het laten zien wat een spel kan en hoe het speeld.
Als je eerst onderdelen moet gaan unlocken kun je dat niet goed laten zien.
Maar die GT:HD is meer een tech demo van de PS3 dan een demo van het spel.

Deze is eigenlijk... echt... godsgruwelijk mooi... hoe langer je er naar kijkt!!!quote:

Op zich is dat ook logisch aangezien er steeds meer mensen komen die hem kunnen downloaden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:27 schreef AQuila360 het volgende:
Denk trouwens ook dat deze Demo weer het record gaat verbreken van '' meeste gedownload binnen 24 uur'' Lijkt me dat iedereen er meteen op duikt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |