quote:Couple of in game pics here, frame rate is fantastic so you all really need to see this in motion to get the full idea.
PGR is nog arcade vergeleken bij Forzaquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:58 schreef Wiellems het volgende:
Is Forza een beetje realistisch racen zoals PGR, of is het meer de Ridge Racer way?
Screns zien er namelijk best wel erg goed uit.
En Forza in vergelijking met Gran Turismo?quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
PGR is nog arcade vergeleken bij Forza
Gran Turismo is een mietjequote:Op zaterdag 21 april 2007 10:04 schreef Wiellems het volgende:
[..]
En Forza in vergelijking met Gran Turismo?![]()
FM2 mag niet eens de veters strikken van GT5quote:
Ja dat is kut inderdaad.. of dat het bodywork niet wiebelt als hij over de curbstones stuitert vind ik ook gaarquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:26 schreef Heintje het volgende:
Wat me wel opvalt in dat filmpje is dat de remschijven rood worden zodra die gaat remmen en als hij de rem weer loslaat worden ze weer grijs.
Zo snel veranderd de temperatuur echt niet van de remschijven.
Tuurlijk blijft het een spel. En ik heb ook niet het idee dat het er ook maar iets slechter op wordt doordat de remmen te snel van kleur veranderen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat is kut inderdaad.. of dat het bodywork niet wiebelt als hij over de curbstones stuitert vind ik ook gaar
TBlijft wel een fucking spel natuurlijk!
De auto's glimmen teveel vergeleken met de lichtinval.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
---------------------------------------------------------------------------------------------
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Battle on Mugello!!!!
Ik zeg alleen WOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!![]()
Ik las het ja.. mensen vonden de lichtinval op de auto niet kloppen met de luchtquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De auto's glimmen teveel vergeleken met de lichtinval.
Ziet er wel aardig uit moet ik zeggenquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
---------------------------------------------------------------------------------------------
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Battle on Mugello!!!!
Ik zeg alleen WOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!![]()
Inderdaadquote:Op zondag 22 april 2007 13:27 schreef DarkShine het volgende:
Deze game ga ik per direct halen als die uit is!
Ok, maar wat doe je dan in dit topic?quote:Op zondag 22 april 2007 19:02 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik dus niet. Heb niets met race spellen.
Ik voel me een stuk beter nu ik dit weet.quote:Op zondag 22 april 2007 19:02 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik dus niet. Heb niets met race spellen.
quote:Op zondag 22 april 2007 19:05 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ok, maar wat doe je dan in dit topic?
* _Administr8or_ Heeft Forza 2 (SE) in ieder geval alvast gepreordered
Gods gloeiende.... dacht dat dit het algemene 360 topic was.quote:Op zondag 22 april 2007 19:05 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Al dik een jaar gepreorded net zoals halo 3.quote:Op zondag 22 april 2007 19:05 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
straks gaat die shop faillietquote:Op zondag 22 april 2007 19:34 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Al dik een jaar gepreorded net zoals halo 3.
Ik dacht einde volgende maand?quote:Op maandag 23 april 2007 02:37 schreef gijsje79 het volgende:
9 juni.
In de V.S.quote:Op maandag 23 april 2007 08:41 schreef Bastard het volgende:
Ik dacht einde volgende maand?
Ik heb ook dingen gehoord over een release op 2 december. Daarna leek 15 mei redelijk vast te staan. (volgens mij is dat ook nog voor Amerika) Maar begin juni vind ik ook goed. Heb nog zat te doen tot die tijd. (C&C3 komt er ook)quote:
Ja kut is dat hequote:Op maandag 23 april 2007 09:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb ook dingen gehoord over een release op 2 december. Daarna leek 15 mei redelijk vast te staan. (volgens mij is dat ook nog voor Amerika) Maar begin juni vind ik ook goed. Heb nog zat te doen tot die tijd. (C&C3 komt er ook)
Enige irritante is dat sinds de release van de 360 zijn er 2 spellen waar ik op heb zitten wachten. De nieuwe Forza en de nieuwe Colin McRea. En dan moeten ze natuurlijk tegelijk komen....
Zo ga ik het denk ik ook doen.quote:Op maandag 23 april 2007 09:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja kut is dat he
Ik ga zelf eerst rustig voor forza.. en tegen de tijd dat ik een beetje het idee heb er klaar mee te zijn haal crm op
Klopt volgens mij ook wel ja met die remmen zeker die remmen van tegenwoordig en ik neem aan dat ze dat ook wel bekeken hebben hoe dat werkt.quote:Op maandag 23 april 2007 11:34 schreef Madhouse1979 het volgende:
Ik vind dat verhaal van die remmen wel kloppen hoor. Auto's in de racerij zijn namelijk zo gebouwd dat ze voldoende koude lucht toegevoerd krijgen op de remmen en dus de remmen weer vrij snel afkoelen. Kijk maar eens naar de Formule 1, daar zie je dat heel veel.
Ik denk dat Forza echt 1 van de meest complete race games gaat worden en echt niet ver weg van de realiteit af zit!
Overdag zie je dat bijna niet.quote:Op maandag 23 april 2007 11:34 schreef Madhouse1979 het volgende:
Ik vind dat verhaal van die remmen wel kloppen hoor. Auto's in de racerij zijn namelijk zo gebouwd dat ze voldoende koude lucht toegevoerd krijgen op de remmen en dus de remmen weer vrij snel afkoelen. Kijk maar eens naar de Formule 1, daar zie je dat heel veel.
Ik denk dat Forza echt 1 van de meest complete race games gaat worden en echt niet ver weg van de realiteit af zit!
Het is wel zo. Ik heb zelf enige ervaring in de racerij en heb het toch echt vaker gezien dat remmen vrij snel afkoelen en dus weer grijs worden. bij FM2 ziet dat er in mijn ogen net zo realistisch uit!quote:Op maandag 23 april 2007 11:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Overdag zie je dat bijna niet.
En bij nacht races zijn ze volgens mij constand rood.
Bij de F1 is het me nog nooit opgevallen dat ze van kleur veranderen. Maar dat komt denk ik ook omdat dat altijd overdag is.
Dan ligt het denk ik daar aan. LeMans is eigenlijk de enige nacht race waar ik wel eens beelden van zie.quote:Op maandag 23 april 2007 11:45 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
Het is wel zo. Ik heb zelf enige ervaring in de racerij en heb het toch echt vaker gezien dat remmen vrij snel afkoelen en dus weer grijs worden. bij FM2 ziet dat er in mijn ogen net zo realistisch uit!
Let er bij nacht races ook op wat voor soort circuit ze rijden...LeMans bijvoorbeeld is 1 en al bocht en daar zijn ze idd constand rood, behalve op de rechte stukken...(maar das logisch)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |