zoals iedereen weet is dat de intro van Blackened van Metallica, die achterstevoren afgespeeld wordt op het album. dus jah.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:52 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
heel vet!!
is dat nou achterstevoren gespeeld?
Het is normaal ingespeeld, net zoals Metallica dat heeft gedaan en is daarna gereversed:quote:Op donderdag 19 april 2007 16:52 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
heel vet!!
is dat nou achterstevoren gespeeld?
Danke voor de link!quote:Op donderdag 19 april 2007 18:43 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Het is normaal ingespeeld, net zoals Metallica dat heeft gedaan en is daarna gereversed:
http://www.youtube.com/watch?v=AqYoHj7e0jg
Metallica - For whom the bell tollsquote:Op donderdag 19 april 2007 18:48 schreef Mr-Fluffy het volgende:
Ok, ik ga zo ook me gitaar even pakken...
Wat zal ik eens gaan oefenen.. ben echt een beginner met neigingen naar metal.. iets simpels wat effectief is ?
niet als je Guitar Pro gebruikt.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:37 schreef Mr-Fluffy het volgende:
Is er een alternatief voor die tabs?.. ik word daar zo gek van he..
Zonder die dingen kom ik volgens mij nog verder?
Notenschrift en zelf de vingerzetting uitzoekenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:37 schreef Mr-Fluffy het volgende:
Is er een alternatief voor die tabs?..
je kunt er alles mee wat een gitarist nodig heeft, behalve opnemen.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:52 schreef Mr-Fluffy het volgende:
Ik ga die guitar pro ff proberen..
die heb je als gitarist altijd bij de hand, en heb je dus geen guitar pro voor nodig.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:57 schreef Deansensitized het volgende:
Levert het ook koud bier en stekvee?
duidelijk ja.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:38 schreef Deansensitized het volgende:
Dan doe ik iets fout...
geen idee, ik heb sinds ik op m'n 11e begon met gitaarspelen constant stekvee om me heen gehad.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:38 schreef Deansensitized het volgende:
Gitarist.... check!
Koud bier..... check!!
Stekvee..... nee![]()
Wat doe ik fout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |