Ik neem aan dat je het over patterns hebt? Daar blader je doorheen met de + en - knop op je numerieke toetsen bord.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Ow en in Fruityloops met EZdrummer kan je met je nummers kiezen welke rij je kiest he, 1,2,3...9
maar als je er 9 vol hebt staan er nog meer onder maar hoe kan je die dan selecteren ?
0,50 ¤quote:Op donderdag 19 april 2007 08:42 schreef Deansensitized het volgende:
En die Jazz III zijn overal te koop? Dan ga ik die eens halen [tegelijk met de Toneport] volgende keer als ik weer bij de muziekshop ben.
Kosten die dingetjes gemiddeld?
Jazz II vind ik tot nu toe nog het beste wat ik heb gehad... lees wel graag wat je van dat andere ding vindt... wel duur voor een plectrum...quote:Op donderdag 19 april 2007 00:26 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik ga een Tonepick kopen.
[afbeelding]
Het ziet eruit als een plectrum dat alle voordelen van een Jazz III heeft. Maar de Jazz III heeft een aantal nadelen. Ten eerste is het pokkeding veel te glad. Ik snij er zelf reliëf in met een mes, maar dat valt denk ik in het niet bij het cirkeltje van de tonepick. Het tweede nadeel van Jazz III is dat de punt niet geslepen is. Dus voordat ie goed ingespeeld is (en geloof me, dat duurt wel even, die krengen slijten amper) heb je altijd een punt/rand waardoor je plectrum nèt een fractie van een seconde voor je snaar blijft hangen. Tenzij je techniek zo perfect is dat je met de uiterste 0.1 mm kan spelen.
Ter vergelijking de Jazz III:
[afbeelding]
Die tonepick kost dan wel 12 euro meer dan iets gewoons. Maar de kans is groot dat het precies is wat ik zoek en het ding schijnt lang mee te gaan ook. Dus over een tijdje kan jullie allemaal een tonepick aanraden!
Welke Toneport was je van plan te gaan halen?quote:Op donderdag 19 april 2007 08:42 schreef Deansensitized het volgende:
En die Jazz III zijn overal te koop? Dan ga ik die eens halen [tegelijk met de Toneport] volgende keer als ik weer bij de muziekshop ben.
Kosten die dingetjes gemiddeld?
Ik verwijs je naar John Belushi in Animal Housequote:Op donderdag 19 april 2007 14:19 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hoe vernietig je nou een akoestische gitaar totaal?
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik verwijs je naar John Belushi in Animal House.
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:57 schreef Dribbel_ het volgende:
http://media.putfile.com/voyeur-90
nog maar wat proberen op te nemen
klinkt alleen nog beetje druk
maar ik kom er wel
ooit
heel vet!!quote:Op donderdag 19 april 2007 13:43 schreef ikheetmartijn het volgende:
Zeer bekende intro opgenomen op de UX1 door onze drummer
http://hogtied.oriondesign.nl/black-03.mp3
(duurt even voordat hij begint)
zoals iedereen weet is dat de intro van Blackened van Metallica, die achterstevoren afgespeeld wordt op het album. dus jah.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:52 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
heel vet!!
is dat nou achterstevoren gespeeld?
Het is normaal ingespeeld, net zoals Metallica dat heeft gedaan en is daarna gereversed:quote:Op donderdag 19 april 2007 16:52 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
heel vet!!
is dat nou achterstevoren gespeeld?
Danke voor de link!quote:Op donderdag 19 april 2007 18:43 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Het is normaal ingespeeld, net zoals Metallica dat heeft gedaan en is daarna gereversed:
http://www.youtube.com/watch?v=AqYoHj7e0jg
Metallica - For whom the bell tollsquote:Op donderdag 19 april 2007 18:48 schreef Mr-Fluffy het volgende:
Ok, ik ga zo ook me gitaar even pakken...
Wat zal ik eens gaan oefenen.. ben echt een beginner met neigingen naar metal.. iets simpels wat effectief is ?
niet als je Guitar Pro gebruikt.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:37 schreef Mr-Fluffy het volgende:
Is er een alternatief voor die tabs?.. ik word daar zo gek van he..
Zonder die dingen kom ik volgens mij nog verder?
Notenschrift en zelf de vingerzetting uitzoekenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:37 schreef Mr-Fluffy het volgende:
Is er een alternatief voor die tabs?..
je kunt er alles mee wat een gitarist nodig heeft, behalve opnemen.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:52 schreef Mr-Fluffy het volgende:
Ik ga die guitar pro ff proberen..
die heb je als gitarist altijd bij de hand, en heb je dus geen guitar pro voor nodig.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:57 schreef Deansensitized het volgende:
Levert het ook koud bier en stekvee?
duidelijk ja.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:38 schreef Deansensitized het volgende:
Dan doe ik iets fout...
geen idee, ik heb sinds ik op m'n 11e begon met gitaarspelen constant stekvee om me heen gehad.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:38 schreef Deansensitized het volgende:
Gitarist.... check!
Koud bier..... check!!
Stekvee..... nee![]()
Wat doe ik fout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |